Kedili Mutfaklar

Pazartesi, Temmuz 18, 2005

Raki peynir, gel keyfim


Haarika bir keci peyniri var evde. Yani sira guzel bir de fume peynir. Oya, carsi pazardan pek acik sacik peynirler almaz ama bunlar Ulus Pazari'ndanmis. Satici temiz ve efendi bir adama benziyormus. Pek de kellifelli insanlar ondan peynir aliyorlarmis. Bir suru bahane buluyor yani. Neyse madem almis gelmis, ben de kokluyorum iste. Goruldugu uzere rakisini da koymus bardagina, ooohh mis gibi bir girizgah,, daha n'olsun? Rakinin bardagi ilginc degil mi? Yani bu eve bu kadar gelen giden, raki icen olur ama herkesler de haddini bilir. Kimsede boyle corbalik gibi raki kadehi gormedim. Annemin de kendine gore mazeretleri var tabii bu icraat uzerine. Ince uzun bardaklara burnum degiyor diye, hatta burnum sigmiyor diye tutturuyor mesela. Bir de Bodrum, Veli Bar hikayeleri anlatiyor yani sira, fi tarihinden, ki anlatmak bana dusmez tabii. Annemden rica ederiz anlatir size de belki. Simdi aksama dogru programini uygulamaya geciyoruz. Raki peynir meselesi yani. Eh ben de yemege kadar hem koklar, hem de bir iki lokma atistiririm artik.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home