Kedili Mutfaklar

Cuma, Temmuz 21, 2006

Boş konuşmak

Pansuman / kısaca

Gazetelerin yalancısıyım ama olay aynen şöyle cereyan ediyor...

Erdoğan KKTC’den Bush’u aradı. Irak’a askeri operasyon hazırlığı içinde olduğumuzu haber verdi. “Tahammül sınırlarımız ciddi manada aşılmıştır,” dedi. “Üç günde 15 şehit,” dedi.

Gazeteciler sordu, “Irak’a sınır ötesi operasyon mu düzenleyeceksiniz? Bush’a bunu mu söylediniz?”

Erdoğan, “Konuşmanın çerçevesini size çizdim. İçeriği konuşulmadı,” yanıtını verdi.


Bir bilmecem var çocuklar: Bush ve Erdoğan sizce ne konuşmuşlardır?

5 Comments:

  • Acaba ne konuştular?
    Ağustos'da türkiye'de hava durumu nasıl olacak olabilir mi acaba? Malum dünyanın tüm meteroloji dengelerini yap-boza döndüren ABD Ağustos itibari ile havaların nasıl olması gerektiğini(!) RTE'ye söylemiş olabilir! Yağmur mu yağsın, sıcak mı yapsın! Acaba arada bi dolu yağdırsak işler nasıl olur? RTE Ağustos'u pek merak ediyordur bugünlerde... Gerçi 30 Ağustos resepsiyonlarını da pek sevmezler ya! Bence gerçekten "Ağustos" ya da Agustus konuşmuşlardır... RTE arabi aylardan Ağustos'a hengisinin denk geldiğini de hesaplayıp bildirmiş olabilir... Dur ben oturayım biraz daha düşüneyim... Acaba başka ne konuşmuş olabilirler... Hocam; not kırmazsın di mi bu yanıtlarım için! Çok çalışacağım söz!

    By Blogger Şirin, at 21 Temmuz 2006 14:03  

  • Pansuman yorumlarına çok gerekmezse cevap vermiyorum ama seni yormak istemem Şirin. Cevabı zaten başlıkta. Boş konuşmuşlar...

    By Blogger Oya Kayacan, at 21 Temmuz 2006 14:49  

  • bence gelmiş geçmiş iktidar sahipleri ne konuşmuşlarsa, tıpkısının aynısını konuşmuşlardır...ne bir eksik, ne bir fazla...

    By Blogger birisinin yeri, at 22 Temmuz 2006 08:50  

  • Annem Selma'ya diyordum ki geçen gün, "Anne var ya, ben Bekir Coşkun'un beyninin bir kırıntısıyım galiba..."

    22 Temmuz, Cumartesi günlü yazısıyla, sağolsun Bekir Usta boş bıraktığım çerçeveyi doldurmuş. Yazıyı yine izinsiz ama onu ne kadar çok sevdiğimi bildiği için yine gönül rahatlığıyla buraya kopyalıyorum.


    Bekir COŞKUN bcoskun@hurriyet.com.tr


    Başbakan Bush’u aradı...


    VE Başbakan Ortadoğu’da akan kanı durdurmak için kamuoyunun beklediği telefon görüşmesini yaptı:

    "Günaydın Sayın Bush..."

    "Sen kimsin bu saatte..."

    "Benim ben...Türkiye’den arıyorum, Başbakan..."

    "İyi ama saat farkını biliyorsunuzdur... Şunu söylemeliyim ki ben yeni yatağa girdim..."

    "......!"

    "Günaydın demenizden dolayı teşekkür ederim. Ama "günaydın" için uygun bir saat değil... Daha biraz önce Lora "Çişini yaptın mı?" diye sordu... Buradan da anlıyoruz ki demek ki gece..."

    "Nasıl geçirdiniz?..."

    "Lübnan’a mı?.."

    "Hayır gününüzü nasıl geçirdiniz?.. Orada gece olduğuna göre demek ki gün geçti?.."

    "Güzel geçti... Peki sizin geceniz nasıl geçiyor?.."

    "Burada gündüz..."

    "Aaaaa..."

    "Eee tabii... Tersi oluyor bir bakıma... Gündüz gece, gündüz gece..."

    "İşte şu anda yataktayım ve şeyimi kaldırmış durumdayım, ayağımı... İki ayağımı kaldırabildiğime göre demek ki yataktayım..."

    "Ben de Suriye ya da İran’a sıra geldi sandım bir an olsun... Biliyorsunuz burada endişe var... Ortadoğu’ya savaşın yayılacağı söyleniyor bir nevi... İsrail’in ateş kesmesi için benim size telefon açmam konusunda bir düşünce ortaya çıktı... İşte ben de bağımsız bir devletin başbakanı olarak cüret ile açıyorum..."

    "O ne yapıyor?..."

    "Kim?.."

    "Bay Cüred... Biraz önce Cüred’le telefon açtık dedin ya..."

    "Haaa... Onun adı Cüneyd... Cüneyd Zapsu..."

    "Evet evet, Cüreyd Zarpsu... Sizin için "delikten aşağı süpüreceğinize bu adamdan yararlanın" demişti... Çok akıllı birisi... İşte bak ne güzel bana telefon açıyorsun, ben seni dinliyorum, birlikte bütün meselelere çözüm buluyoruz... Orda vakit ne?.."

    "Gündüz..."

    "Burda gece... Demin ’pırt’ diye bir ses duyduğuma göre demek ki ben yataktayım..."

    *

    (Bu bir mizah yazısıdır, gerçek değildir. Gerçek olan gazetelerde yer alan "Erdoğan Bush’u aradı" haberleridir.)

    By Blogger Oya Kayacan, at 22 Temmuz 2006 12:56  

  • Bence hep aynı konuşuklar ne bir fazla ne bir eksik.Sonuç elde var sıfır yine.)))Belkide Erdoğan Bushun bu halini görünce vahlanıp aramıştır ne dersiniz.)))))))
    Nasılmı tıkla gör bakalım.
    Selamlar..
    www.planetdan.net/pics/misc/georgie.htm


    damak tadı

    By Blogger Damak Tadı, at 24 Temmuz 2006 14:23  

Yorum Gönder

<< Home