Kedili Mutfaklar

Pazartesi, Ağustos 21, 2006

Dört ayaklılarımıza yardım konusu devam...

http://www.kattenkabinet.nl

Bu site ne böyle? Hayal aleminde miyim?

Site / blog işlerinden anlayanlarla şimdi bunun üzerinde tartışabiliriz.

Ressamların kedili / hayvanlı resimleri satışı konusu, sanırım Erdil Bey'in anlattığı ve de benim anlamadığım kısmıydı bu işin.

Baver bir sitenin para kazanması ve harcamalarından sonra kalanı amaç olan yerlere devretmesi nasıl oluyor? Muhasebe nasıl tutulacak?

Yeni fikirler neden üremiyor?

6 Comments:

  • kediler estetik olarak cok guzel yaratilmis olduklari icin hemen herseye esin kaynagi olmuslar... keske dediginiz gibi yapilanlarin kucuk bir kismi da olsa onlarin bakimina, asilarina, kisirlastirmalarina yada barinaklarin iyilestirilmesine harcansa... ne iyi dusunmussunuz..

    By Anonymous Adsız, at 21 Ağustos 2006 15:34  

  • Kedili, kediden ilham alan sanatçıları listeleyip önerilerimizi kendilerine sunalım.

    Sanatçı duyarlılığı ile kabul edeceklerini düşünüyorum. Gonderimlerimizde niçin bu işe kalkıştığımızı barınak fotoğraflarıyla acıkca yazalım...

    By Blogger Ezgi, at 21 Ağustos 2006 17:59  

  • Ben umutluyum. Gençler, bilgisayar kurtları, zamanı olanlar, halkla ilişkilerde becerisi olanlar, sanatçıların peşinde koşmaya hali olanlar, yetenekleri keşfedip aramıza katmayı becerebilenler... Sevgili Pino'nun Mavi Koridor Kedisi... Haydi çocuklar, START... Başarmak da var, madara olmak da. Başarırsak çok sevinirim. Aksi üzücü olsa da, bıraktığımız yerden devam...

    By Blogger Oya Kayacan, at 21 Ağustos 2006 20:14  

  • Bilgisayar üzerinde calismalara basladim bir kac gence de söyledim onlarda yardimici oluyorlar yazimlarda.Bakalim netice ne olacak.
    Rafa kaldirmadik.
    Saygilar

    By Blogger ERDIL, at 22 Ağustos 2006 00:47  

  • Sizin raf kullandığınızı hiç görmedik zaten sevgili Erdil Bey... Fikren başlattığınız, şimdi de fiilen el attığınız yeni blogumuz hepimize hayırlı olsun. Çoook dört ayaklımızı sevindirelim inşallah.

    By Blogger Oya Kayacan, at 22 Ağustos 2006 08:22  

  • oyacım mail atıyorum sana..:)

    By Blogger birisinin yeri, at 22 Ağustos 2006 19:49  

Yorum Gönder

<< Home