Kedili Mutfaklar

Cumartesi, Ağustos 05, 2006

Yaklaşık çocuklar...

Pansuman / içimi sıkıyorlar

http://www.sabah.com.tr/cp/yaz1564-20-129-20060805-101.html


Prof. Dr. Bengi Semerci Sözüer yazıyor...

"Sanırım hiç çocuk yok, çünkü hiç ses duymadım," diye yanıtladı. Oysa orada yaşları birle sekiz arasında değişen yaklaşık beş çocuk vardı.

----------

Sayın Profesör, sayın Editör,

yaklaşık beş çocuk nasıl oluyor? Lokantaya giden çocuklar, yarım veya birbuçuk porsiyon çocuk olabiliyorlar mı?

Saygılarımla,

Oya

4 Comments:

  • Yorum dedigin iki satir olur adam sanki hayat hikayesi anlatiyor.Dyeceksiniz!..
    Efendim 2,5 günlük bir yolculuk Venedik Izmir.Hersey dört dörtlük 5 ögün yemek müzik esliginde.Tam arkamizda cocuklu bir aile cocuklar masallah iki lokmadan sonra "cocuk gibiler" hani hep deriz ya keske cocuk kalsaydik diye!..
    Anne yapma oglum baba yapma kizim en azindan 10-15 defa arada bir gizlice kolun sertce cekilisi veya
    masaya dökülen mesrubat.Her yemekten sonra zaten örtüler yikaniyorda...Dayanamadim kalktim masaya gittim bir özürle acaba yemeklerini kamarada yiyebilirlermi diye;sordum.Hanimefendi biraz kizararak.
    Özür diledi cok rahatsiz ediyorlar degilmi dedi.Bende tek bir cümle ile onlari bilemem ama siz ikiniz.Diyerek yerime oturdum.Onlarda tatile cikmislardi Kamaralarinda rahat rahat yemeklerini yiyebilirlerdi.Bizde o iki cocukla Restoran da bir nese icinde.
    Bölüm iki Benim uslu kizimdan cektigimi baska hic bir cocugumdan cekmedim.Cok uslu sessiz cocuk oldugu icin.Yuvadan iki defa zeka testine sokmuslardi.Hala anlamis degilim acaba Sabah gazetesine mi sorsam ne dersiniz.Sevgili Oya hanim!...

    By Blogger ERDIL, at 5 Ağustos 2006 13:52  

  • Bu yorumdan sonra uslu çocukları yarım, yaramazları da birbuçuktan hesaplayacağım:-))

    By Blogger Oya Kayacan, at 5 Ağustos 2006 17:22  

  • Kirpidir ne dese yeridir... Üstü kalsın.

    By Blogger Oya Kayacan, at 6 Ağustos 2006 13:52  

  • By Anonymous Adsız, at 23 Şubat 2007 02:00  

Yorum Gönder

<< Home