Kedili Mutfaklar

Çarşamba, Ağustos 02, 2006

Örtün üstünü

Pansuman / kısa

Bugün Hürriyet / Emin Çölaşan köşesinin altındaki not:

BAŞBAKANLIK AÇIKLAMASI "Sayın Emin Çölaşan, 1 Ağustos tarihli yazınızda Cüneyd Zapsu’nun seyahatlerinde devletten harcırah ya da herhangi bir başka isim altında para alıp almadığına ilişkin sorunuz yer almıştır. Cüneyd Zapsu, Başbakanlık personeli değildir. Yurtiçinde veya dışında yapmış olduğu seyahatler nedeniyle adı geçen kişiye harcırah ya da herhangi bir başka isim altında para ödemesi yapılmamıştır."

Örtülü ödenekten peki?

2 Comments:

  • AAAAAAA OYAAAA,SHAME ON YOU! NE ORTULU ODENEGI, SEN GALIBA FATIH ALTAYLI NIN BIRKAC AY ONCEKI PROGRAMINDA IZLEMEDIN, "BUTUN HARCAMALARI KENDI CEBIMDEN YAPIYORUM VS.VS.VS..."DEDI SAYIN CUCUK'CUK. SENI BILMEM AMA BEN INANDIM(!) (SANIYEDE ON KEZ GOZLERIMI KIRPISTIRARAK)

    By Blogger BACAKSIZ, at 3 Ağustos 2006 16:59  

  • İzlemedim yaaa Bacaksız. Tiklenirdim herhalde kırpıştırıp durmaktan gözlerimi.

    By Blogger Oya Kayacan, at 3 Ağustos 2006 19:30  

Yorum Gönder

Links to this post:

Bağlantı Oluştur

<< Home