Kedili Mutfaklar

Perşembe, Eylül 21, 2006

Foto haber varmııııış...

Şirince'den Candan geldiydi... Şimdi feribotta, geri gidiyor :-( Mine'si ve Ceylan da vardı. Ceylan ayaklandı, bizi fotoğrafladı, haliyle bu karede olamadı. Mütevazi soframızda oturmuştuk işte böyle, yiyor ve içiyorduk.


Lucky ailemize en son katılım. Ablam Hülya'nın güldüğüne bakmayın, kedi köpek dediniz mi korkudan ödü patlar... da, torun Kaan'ın köpeği olunca işler değişiyor.


Ne de güzel görünür bu pilavcı arabaları bana. Nohutuyla, didiklenmiş tavuğuyla, buharı camekanında... Hiç yedim mi durup pekiii? Yooo.

Büromuzun kuş müdavimlerinden biri. Serçelerimiz ve kumrularımız da var. Açılan her camdan, buyur muyur beklemeden girerler üstelik. Ablam Hülya kuştan da korkuyor galiba, geçen gün attığı çığlıktan anladık!

8 Comments:

  • emin olmamakla beraber..sanırım ortadaki güzel bayan oya hanım olsa gerek ???

    By Blogger birisinin yeri, at 21 Eylül 2006 18:04  

  • Yaşasıııın, Baver bana güzel dedi...

    By Blogger Oya Kayacan, at 21 Eylül 2006 18:46  

  • Sanırım öyledir ;)

    Bu arada Seyyar Nohutlu-Pilav arabalarını ben de çook severim görünce hep canım çeker plastik tabakta, dumanı üstünde şöyle ayak üstü yiyesim gelir hep ama
    henüz fiiliyata geçiremedim...

    By Blogger Unknown, at 21 Eylül 2006 22:21  

  • Oya Hanım,
    Baver'e katılıyorum, çok güzel ve zarifsiniz.
    Sofranızın bereketi daim olsun

    By Blogger Ozge, at 22 Eylül 2006 09:43  

  • Xprodoksit, şu fiiliyat durumuna gelelim artık bari, ben Beyoğlu Yeni Melek taraflarında gezinenden denesem diyorum. Yeşilçamcılar pek memnundur ondan. Son gördüğümde Sümer Tilmaç kardeşim kaşıklıyordu. Koca bir kaşığı da neredeyse ağzıma sokacaktı, kaçtım.

    Özge, canım teşekkür ederim. Bereket hele çok önemli bir dua. Benim ev bereketi için inancım, evime hiç elim boş dönmemektir. Kır çiçeği olsun, getirir bir yere koyarım mutlaka.

    By Blogger Oya Kayacan, at 22 Eylül 2006 14:08  

  • inan ki yazdıktan sonra dedim kendi kendime...ulan ya şimdi yanlış birini gösterdiysek..ayıp olur diye..
    ama tahmin etmişim..
    nerden dersen..
    'eh, her fotoğrafta öyle değil midir zaten...birisi her zaman ben buradayım der..
    duruşu, tarzı kıyafeti, fotoğraftaki konumlanmasıyla....' bakan kişi zaten hemen görür :)

    By Blogger birisinin yeri, at 22 Eylül 2006 20:05  

  • Aşkolsun be Baver, bu ilk sergileyişim değil ki gül cemalimi...

    By Blogger Oya Kayacan, at 23 Eylül 2006 09:50  

  • oya hanımcım, evet, siz de ablanız da pek zarif ve hoşsunuz gerçekten de...

    By Blogger huysuz, at 25 Eylül 2006 05:14  

Yorum Gönder

<< Home