Kedili Mutfaklar

Salı, Aralık 19, 2006

Bağış ve başarmak

Pansuman / Tık tık eşittir bir kitap mı mesela?

http://www.fikiratolyesi.com/index.php/2006/12/18/time-dergisi-yilin-adamini-secti-sen/

Lütfen yukarıdaki linki okuyun önce... Meramımı anlatmama bu kadar denk geldiği için Time dergisine atfen fikirlerini blogunda yayınlayan Sayın Tunç Kılınç'a (Fikir Atölyesi) teşekkürler.

Sonra gelin aşağıdakilere göz atın.

Internet yemekçiler camiamızdan bir arkadaşımız, bir diğer sevgili arkadaşımızın blog yorumlarında dün bana seslenmiş /dokundurmuş. Bloggerlar olarak, telif gelirimizin fakir okullara yardım amacıyla kullanılacağı kitap(lar) projemiz için şöyle diyor:

Sevgili Arkadaşlar, çıplak ayaklara ayakkabı, çıplak vücutlara mont için NTV Radyo ile TOÇEV'in ortaklaşa düzenlediği bir kampanya var. Oturduğunuz yerden arayarak kredi kartı ile bağışta bulunabiliyorsunuz. Bir çocuk giydirmenin bedeli (bot ve mont) 22 YTL; 30 mesaj 30 kişi desek kitabı yarılamış sayılırsınız. Hele iki çocuk giydirmeye niyetlenirseniz kitabı yazdınız demektir : ))Ne kitabı yayınlatmak için kapı kapı dolaşmanıza ne de acaba ne kadar gelir elde edeceğiz diye endişelenmenize de gerek kalmaz, hızlı ve pratik bir çözüm; arayanlara !

Kampanya ile ayrıntılı bilgi için http://www.tocev.org.tr/degisir.htm

Ben de bugün okudum, güldüm ve aynı kanalda yanıtladım:

Wxyz çok haklı çocuklar. Bunlar hepimizin her an yapmamız gereken işler. Tıklayarak zahmetsizce ferahlatıyoruz yüreklerimizi. Ben de yapıyorum, bir ferahlıyorum, bir rahatlıyorum ki anlatamam. Wxyz arkadaşımız da zahmetsiz ferahlamak isteyenler için en doğru yolu gösteriyor. Haydi bakalım iki çocuk giydirin, kendinizi kitap yazmış gibi hissedin. Hatta her ay iki çocuk giydirin, aylık dergi çıkarmış gibi olursunuz.

Pansuman'a gelince: yaratmamız, bir adım öne çıkmamız, paylaşarak büyümemiz, yeni yardımlaşma yolları araştırmamız, kendimizi kanıtlamamız, hızla gelip geçtiğimiz dünyada kalıcı işler / iz bırakmamız pek de yabana atılacak işler değildir. Hayır kuruluşları için tıklamamıza ve KK'larımızı kullanmaya da engel değildir.

Önümüz yılbaşı, bayram... LÖSEV, Lösemili Çocuklar için tüm Türkiye'deki bütün banka şubelerinden havale ücreti ödemeden YTL için 0660, Dolar için 0661, Euro için 0662 nolu LÖSEV hesabına bağışlarınızı yatırabilirsiniz.

Bu yardımlarınız da kitaplarımıza katkıda bulunmanızı engellemeyecektir.

5 Comments:

  • Sevgili Oya,

    Güzeli karalamaktan zevk alan zalim bir yanı var bu toplumun. İki ileri bir geri yaşam tarzımızın başka bir izahı var mı?

    Selamlar,

    By Anonymous Adsız, at 19 Aralık 2006 16:22  

  • Sevgili Oya,

    Güzeli karalamaktan zevk alan zalim bir yanı var bu toplumun. İki ileri bir geri yaşam tarzımızın başka bir izahı var mı?

    Selamlar,

    By Anonymous Adsız, at 19 Aralık 2006 16:25  

  • Sevgili Oya, noktayi son cümlede cok güzel dile getirmissin, biri öbürünü engellemez gercekten. Yardimin yollari coktur, yeterki istek olsun! Kitap fikri harika, ben bilgisayarla fazla hasir nesir degilim diye katilamiyorum, fakat yüregim sizinle.
    Findik projesine de bir salata yaptim, fakat katilamadim, olsun...kitap cikinca alarak desteklerim ben de!!! Ayrica yemek kitabi güzel hediyedir de!!!!
    Sevgiler

    By Blogger tata, at 19 Aralık 2006 16:41  

  • Zinhar iki kişi biraraya gelip birşeyler üretmesin, ..
    Senin gibiler iyi ki var Sevgili Oya.

    By Anonymous Adsız, at 20 Aralık 2006 11:14  

  • TOCEV'in projesinden haberi olmayan yoktur! Katkısı olmayacak insan da yoktur! Özellikle fındıklı tariflere katılanlar ve eğer yayınlanırsa bu kitaptan edinenler... Bir güzel iş yapılırken diğer bir alternatifle eleştirlmek çok abuk geldi bana! Sonuçda o kişinin düşüncedir; beni bağlamaz! Kitabımız da alırız, bağışımızı da yaparız! Burada bulunanlar bu sosyal sorumluluk eğitimi almış kişiler! Yeniden eğitilmeye hiç ama hiç gereksinimim yok!

    By Anonymous Adsız, at 21 Aralık 2006 14:37  

Yorum Gönder

<< Home