Kedili Mutfaklar

Cumartesi, Ocak 21, 2006

Ne üstüne vazife?

Açık Site'de yazdığım zamanlar Pansuman başlığı altında uzun uzun ve kısa kısa notlarım vardı. Her telden yazardım ve Pansuman başlığım çok hoşa giderdi. Her an her yerim kanadığı için de pansuman yapacak çok şey bulurdum! Bazı düşünüyorum, arada sırada bir Pansuman'ım olsun mu acaba Kedili Mutfaklar içinde diye.

Olsuuun... Bu haftanın Pansuman'ı şöyle olsun mesela.

Başbakan Erdoğan, Ağca'nın yakalanması üzerine, "Herkes üzerine düşen vazifeyi yaptı," dedi.

Peki ama Ağca'yı salıverenlerin üzerine düşen vazife neydi?

2 Comments:

  • Bence mutlaka olmalı PANSUMAN ı KEDİLİ MUTFAKLAR'ın...
    Uzun zaman olmuş bu kelimeyi kullanmayalı. Hoşuma gitti yeniden duymak. Çocukluğumdaki diz yaralarım geldi aklıma...

    By Blogger Ozge, at 21 Ocak 2006 23:23  

  • Şımardım ve hemen bir tane daha girdim.
    Bir de eczaneye pansumana gitmek vardı eski zamanlarda. Sabit duran çocuk değilim ki, ağaçtan düşmesem merdiven trabzanlarından uçup bir tarafımı yarardım ille de.

    By Blogger Oya Kayacan, at 22 Ocak 2006 17:45  

Yorum Gönder

<< Home