Kedili Mutfaklar

Çarşamba, Şubat 01, 2006

Gıt gıt gıdak

Pansuman / Uzun uzun

Gittikçe kesileceğim anlaşıldı. Tavuk yemekten demek istiyorum. Zaten mecliste ne zaman küfür kafir dile gelse, ne zaman avamlık meclisin ayyukuna çıksa, benim banâlliklerden hiç nasiplenmemiş olan % 99’um ağırlık kazanır. Geride kalan % 1’de ezilir, can çekişir ve biter oracıkta.

Hani küfretmeye bayılan avam ağzım vardır, % 1’im, derhal sus pus olur çekilir bir kenara. Mecliste küfür edilince hiiiç mi hiç yakıştıramam küfürü ağzıma. “Bok mu vardı yani, mecliste tavuk yiyecek?” gibi bir masum soru dahi soramam mesela kimselere.

“Götürrr, göttürrrr,” tarzında barbar çığlıklarla mecliste tavuk yiyenler de bende aynı hasara neden oldu. Artık yıllarca kuramaz olacağım eş dost arasında, “Şunu da götür de kalmasın tabakta...” falan gibi cümleleri. Yiyemez olacağım, gripsimsiliklerinden katliam görüntülerini de bir kenara bırakıp tavukların, o mecliste götürülüş tarzları geldikçe gözlerimin önüne.

Siz bana bakmayın ama. Ben hep böyleyim. Çiğ köfte yiyemez oluşum da, meclisin tavanına yapıştırılan o dünyanın en ünlü çiğ köftesi yüzünden olmuştur.

Tayyip Bey’in mal varlığı meselesinden daha çok koydu bana meclisin hal-i pür gıt gıt gıdak melâli.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home