Kedili Mutfaklar

Pazar, Ocak 22, 2006

Kimsecik sirki

Annoya perdenin ipine kuçu oyuncağı bağladı. Perde ortalama gibi inikken oynayabiliyorum aşağıdan. Şimdi pencere açık, mecburen perde de. Kuçu oyuncağı çıktı taa tavana. Ben de çıktım taa buralara.

Hava mis gibiymiş, almalıymışız...

Alıyoruz, pencere kanadının tepesinde oturup.


Hahaaa, size Gülücük'ün öyküsünü anlatmalıyım. Annoya yine o meşhur aşk acılarından birini çekiyormuş. Atlamış ikinci memleketine, yani Roma'ya gitmiş. Dediğine göre iki göz iki çeşme... Tam da öyle ağlarken oyuncakçı vitrininde bu maymunu görüp kahkahalarla gülmeye başlamasın mı? Başlamış işte. Hemen de adını Gülücük koymuş, almış kucağına çıkmış dışarı.

Ben de senelerdir çok iyi arkadaşlık ediyorum Gülücük maymunla.

Yine tepesindeyim işte.

Annoya'nın eski çalışma odası ve dinlemese edemediği haberler için duvar televizyonu. Tepesinde ben.

Sirk bitti.

Dağılın.

4 Comments:

  • Ben Kimsecik'in duruşundaki fethedişe bayıldım. Geri kalan her canlı çok şey kaçırıyormuşcasına bir eda...
    Kime ne oluyor dercesine rahatlığın tadı...
    Hele televizyonun üzerideki poz...Kırk yıllık artistlere taş çıkarır billahi :))

    By Blogger Ozge, at 22 Ocak 2006 22:36  

  • Kimsecik takdir aldıkça ben keyiften dört köşe. Doğrudur, çok artisttir benim kızım. Anasının kızıdır sevgili Özge...

    By Blogger Oya Kayacan, at 24 Ocak 2006 09:13  

  • Ben de seni özlemişim Mine'ciğim. Dur bir telefon edeyim bakalım... Kızım hakkında yapılan yorumlar harika. Özge'yi onayladım yukarıda, seni de onaylıyorum. Doğrudur, terbiyesizdir benim kızım, gerektiğinde aynı anası gibi...

    By Blogger Oya Kayacan, at 25 Ocak 2006 12:48  

  • Nasıl bir keyif o tv üzerinde , çok güzelmiş kimsecik...
    Sevgilerimle:)

    By Blogger ruchan, at 15 Mart 2006 15:25  

Yorum Gönder

<< Home