Kedili Mutfaklar

Çarşamba, Nisan 19, 2006

Takib-i konu Trafo

Zordu kış şartları. Hele bizim buralarda bir buuu diyor hava ki, her yere benzemez. Bahar da işi uzattı. Geldi gitti, gelemedi derken, neyse işte, şükür bu günlerimize.

Karlı ve yağmurlu soğuk havalarda sırılsıklam olan uzun uzun tüylerim keçeleşti kış boyunca. Topak topak oldu. Annoya'm günlerdir uğraşıyor benimle. Elinde ucu kör kendi keskin bir minicik makas. Tüylerimi aralıyor aralıyor topakları bulup kesiyor. İki üç hamle yaptırıyorum ona. Sonra sıkılıp gidiyorum. Haydiii, yarım saat sonra yine geliyor yanıma, sil baştan. Yine önüme mama koyuyor ben rahat durayım diye, yine temizlemeye çalışıyor beni. Neyse az kaldı, yakında bitecek bu iş. Boynumu, kollarımın altını falan uyuza çevirdi vallahi ama rahat ettim çok şükür.


Annoya beni ev kedisi yapmak için uğraştı biliyorsunuz ama görücü gelenler de bir tuhaftı doğrusu. Kimi beni iri, kimi de tüyümü uzun buldu. "Maşallah pek güzel ama ben bu kadar güzelini aramıyordum," falan diyenler var mesela.

Tuhaf bu insanlar, tuhaaaaf.

Şimdi baharım başımda. Çayır çimen geze geze eğleniyorum. Kertenkele kovalıyorum. Kuşlara hamle etmek için sinip kuyruk sallıyorum.

İyiyim yani. Konumun sıkı takibi açısından haber vermek istedim.

5 Comments:

  • Cok güzelmiş Trafo. Bibik gibi gıdığı beyaz ;)
    Kış şartlarında bile hayatta kalabilen sokak kedilerine gerçekten saygı duyuyorum. O şartlarda yaşayabilmek de ayrı bir bilgelik olsa gerek.
    Sevgiler

    By Blogger Isil Simsek, at 20 Nisan 2006 11:12  

  • Artık da almasınlar Minesi. O ilk kışını aslanlar gibi geçirdi sokakta. İç içe soktuğum üç karton kutunun içine yatak da yaptım onlara kuytuda. Uyudu içinde kardeşleri ve üşüyen diğer arkadaşlarıyla.

    Evet sevgili Işıl, yine terk-i diyar etmişsin bakıyorum. Bibik çok şeker şey vallahi. Bir de paket gibi seyahat etme hallerine bayılıyorum onun.

    Ben de hayvan ayıramıyorum Çiğdem'ciğim. Hepsini sevmekten ölüyorum!!! Ama öncelik kedide... Çok etkileniyorum kedilerden. Bazı kedileştiğimi söyleyenler bile oluyor. Hele hiç evrim geçirmemiş olmaları. Olur mu böyle şey yahu, bu kadar mükemmel yaratılmak...

    By Blogger Oya Kayacan, at 21 Nisan 2006 20:09  

  • Trafo bana su Felidae'nin kahramani Francis'i hatirlatti, her nedense...

    By Blogger sumuklubocek, at 23 Nisan 2006 06:01  

  • Ben bunu alirim hem de seve seve.. Keske orada olsam da alsam hatta..
    canim benim, ne guzel cikmis fotograflarda:) Benim favorim de her zaman kedidir, onun o ozgur ve vurdumduymaz havasi oldurur beni..

    By Blogger Hanife, at 23 Nisan 2006 07:59  

  • Sen de bana Felidae'i hatırlattın Sümüklüböcek. Bu ara bütün kedili / kedi kitaplarımı yeniden okumak istiyorum zaten.

    Kargoooo, göndereyim mi Hanife'ciğim?

    By Blogger Oya Kayacan, at 23 Nisan 2006 13:59  

Yorum Gönder

<< Home