Kedili Mutfaklar

Pazar, Mayıs 14, 2006

Üç anneli dört kuşak ve Cimbom kutlamaları

Böyle kutladık Anneler Günü'nü. Annem Selma, ablam Hülya ve ablamın kızı yeğenim Aylin ailemizin üç kuşak anneleri. Dördüncü kuşak yeğenim Aylin'in oğlu Kaan'ım. Ablamın oğlu Aycan ve beni de tanıdınız tabii.

Eniştem İnal ders çalıştığı için gelemedi ne yazık ki!


Hepinize de Ajia'nın* Anneler Günü özel kırmızı kurabiyelerini getirdim.

Neden sarı gerbera peki?

Ş A M P İ Y O O O O O O O O N SARI KIRMIZI...

Maçlar bitti. Ben sahile çıkıyorum çocuklaaaar.

Baaaar baaaaar bağırmaya.

Çok iyiyim çooooook.

Bir gün nelere kadir yahu...

Annem annem bunlar ne güzel kutlamalar...

* Kanlıca, www.ajiahotel.com

8 Comments:

  • Öncelikle GS şampiyonluğunu bizde havalara zıplayarak kutladık az önce tüm aile.Çok mutluyuz.Nice anneler gününde böyle güzel aile sofralarında kutlanması dileğiyle sevgiler.

    By Blogger İpek Kuscu, at 14 Mayıs 2006 21:49  

  • Çilek, senle benden başka CİMBOM yok galiba bloglararasında... Haydi herkes, gözlerim yollarda. Kutlamaları bekliyorum.

    Bu kadar heyecanla alınan bir şampiyonluktan sonra haketmiyor muyuz bunu yani?


    Bu sarı gerberalı kırmızı kalp kurabiye ise katiyen hazırlanmış bir durum değildi. Bak şimdi siz inanmazsınız da, lo lo yapıyorum zannedersiniz!!! Hikaye şudur: Benim minik Kaan'ım Anneler Günü diye sarı gerberalar verdi bana. Eve gelince de fotoğrafladım bir tanesini yanında kırmızı kalpten kurabiyelerle. Maksat o güzel gün, bu fotoğrafla da girsin arşivime. Derken GS maçı bitti. Yürek yarı ferah. Bekliyoruz ki Fenerliler uzatmaları bitirsin. O arada Anneler Günü fotoğrafımızı girmeye uğraşıyorum ben de bloga. "Dur be Oya dedim, sabret onaltı dakika daha, şu fotoğrafı da girersin, cuk oturur." İşte böööle.

    Fenerbahçe'yi de bize çektiği dörtlemeden dolayı ve de başarılı bir lig çıkardığı için kutluyorum ayrıca.

    By Blogger Oya Kayacan, at 15 Mayıs 2006 10:21  

  • Hiç olmaz mı?

    Tatlı şampiyonluğumuz hepimize kutlu olsun Anoya.

    Selamlar,

    By Blogger celerone, at 15 Mayıs 2006 11:49  

  • Çok güzel bir resim! Tüm mutluluğunuz Boğaz'ın serin akan suları gibi yüzünüze vurmuş! Gıpta etmedim desem... yalan olur! Hem de kocaman bir yalan! Ben dört duvarın arasında ellerimle cimbom bayrağı dikerek geçirdim anneler günümü! Ama mutluydum, çocuklar dizimin dibindeydiler... Yıllar sonra kim bilir nerelerde olacaklar? Çok güzel bir gündü 14 mayıs pazar! Demek ki "hayat güzeldir!"

    By Blogger Şirin, at 15 Mayıs 2006 16:03  

  • ben de cimbomluyum, en hasından :)
    şampiyonluğumuz kutlu olsun !
    sevgiler size...

    By Blogger huysuz, at 15 Mayıs 2006 17:11  

  • Ben de Cimbomluyum...

    Sarı Kırmızı lalelerle süsledim blogumu kutlamalar kapsamında :))

    Sevgiler,
    Yıldız

    By Blogger Yıldız, at 17 Mayıs 2006 10:41  

  • tebrikler :))) hediyemiz oldu şampiyonluk ama olsunn tebrikler :))

    bu arada ; biraz daha kedi resmi istiyoruzzz . mutfağın sahiplerini görmek istiyoruzzz:)))

    By Blogger vintage biscuit, at 18 Mayıs 2006 10:02  

  • Fair play yani... Kutlayanlara teşekkür... Ben FB'den o golleri yediğimiz gün kalktım o koskoca seyir yerinde 'tebrikler beyler' dedim mi, dedim...

    Vintage biscuit'im çok haklı. Çocuklar da resti çektiler bana. "Burası bizim olmaktan çıktı, aile pansiyonuna döndü,"diyorlar. Ben de dedim ki, "Mırmır yok, taa ilk postlarımızda söylemiştim ben arada aile de misafir olacak diye. Neyse Cancan'ın şu uyku haline ben bayıldım, giriyorum hemen.

    By Blogger Oya Kayacan, at 18 Mayıs 2006 10:33  

Yorum Gönder

<< Home