Kedili Mutfaklar

Perşembe, Ağustos 24, 2006

Blog bozuuuuk, yardııım masası neredeeee?

Yazıyorum, böyle düz düz yazınca yazıyorum ve basıyorum.

Yazılarım üstünde oynayamıyorum. Mesela bold yapmak istediğim yerde karşıma bir sürü tagler magler çıkıyor.

Fotoğraf giremiyorum, yine tagler.

Yazıyı girdiğimiz boşluğun üzerinde, "recover post" yazan yerin hemen üstünde sadece altı (6) kullanım şekli kaldı; b bolddan itibaren fotoğrafa kadar. Ki dediğim gibi bunlar da işlemiyor. Satırın sonunda ise sadece Preview yazısı...

Yemeklerim elimde kaldı, fotoğrafsız da olmaz ki...

Yardım masasına acil çağrıdır.

Oya'ya pansuman gerek.

18 Comments:

  • Oya'cım mail de sorduğun soruyu bir aksilik olmazsa bir kaç yere de danışıp net bir şekilde bugün cevaplayacağım...
    Teknik yardım talebinle ilgili olarak Erdil Baba daha bilgili olmakla beraber, fotoğraf yükleyememe sorununla ilgili olarak

    http://picasa.google.com/

    adresten 'sağda' yükle ' yi tıkla.
    (eğer zaten bu program aracılığı ile yüklüyorsan ve buna rağmen fotoğraf yükleyemeyiyorsan o zaman galiba konu beni aşıyor..)

    ---karnım da acıktı ...hiç değilse seyrederdik :)))

    By Blogger birisinin yeri, at 24 Ağustos 2006 10:50  

  • -yükleyemiyorsan :)

    By Blogger birisinin yeri, at 24 Ağustos 2006 10:51  

  • Acaba post yazılacak alanda Html mi seçili Compose yerine?

    By Blogger Aslı Cin, at 24 Ağustos 2006 11:45  

  • Oya Hocam!
    Aslında bu web konusunda pek bilgim olmasa da teknik konulara pek bi sıcak bakarım... Bozulan bir şeyin neden bozulduğunu algılayamadan asla onarıma göndermem... Hatta önce kendim onarmaya uğraşırım. Ya da en azından tanı koyabilme yeteneğimi geliştiririm. Burada da aynı yoldan çıkarak şöyle düşündüm: Sen görebildiğim, inceleyebildiğim kadar şimdiye kadar görselleri kendi pc'nden yüklemişsin. Herhangi bir resim saklama servis sağlayıcıya tenezzül etmemişsin:))
    http://www.flickr.com/ ya da benim kullandığım
    http://www.photobucket.com/ siteleri bu resim saklama işlerini senin yerine üstleniyorlar!
    Bu servislere üye oluyorsun. Daha sonra kullanacağın görselleri buraya yüklüyorsun. Bloga eklerken pc'den değil urlden bu servislerdeki görsellerini kullanıyorsun. Böylece blogdaki yerin dolmuyor! Bir böyle dene! Sorun halloluyorsa demek ki görseller blog limitini doldurmuş demektir. Dene bakalım sonuç ne olacak? Umarım yararım olur!

    By Blogger Şirin, at 24 Ağustos 2006 12:06  

  • melaba, bloguma bıraktığınız yoruma yazdığım cevabın bir kopyasını da buraya koyayım:

    "hayır bunu bir hacker yapmış olamaz. "edit html"de takılı kalmış olmanın sebebi kullandığın tarayıcının (firefox veya explorer) javascript özelliğinin kapalı olması olabilir.

    eğer explorer kullanıyorsan; araçlar > internet seçenekleri > güvenlik > özel düzey penceresinden komut kategorisindeki kutucukları etkinleştirip dene.

    eğer firefox kullanıyorsan, ki bunu kullanman harika bir şeydir; araçlar > seçenekler > içerik > javascript'i etkinleştir kutucuğunu işaretleyip dene.

    eğer bu taraycıların ingilizce versiyonlarını kullanıyorsan, söylediğim menü adları farklı olabilir. ve yine eğer bunları yaptığın halde olmuyorsa, hmm aklıma başka bir çözüm gelmiyor ama deneyip sonucu bildirirsen sevinirim."

    By Blogger oky, at 24 Ağustos 2006 12:16  

  • Umarım sorunlarını enkısa zamanda halledersin Oya'cığım..

    Sevgiler

    By Blogger Damak Tadı, at 24 Ağustos 2006 12:33  

  • Uğraşıyoruz. N'olacak bakalım. Yardım masası ekibine teşekkür ediyorum. Şimdilik ama, baktınız ki eski hayatiyetim yok anlarsınız değil mi 88((

    By Blogger Oya Kayacan, at 24 Ağustos 2006 13:13  

  • Sevgili Oya, baska arkadaslar da isaret etmisler galiba benden once, Compose modu bir sekilde yanlislikla kapanmis olabilir mi?

    blogger.com'a girdikten sonra Settings'in altinda Basic'e git. Oradaki secenekler arasinda bende "Show Compose Mode for All Your Blogs" secenegi var. Bak bakalim o haka "Yes"de duruyor mu? Eger bu degilse ve kesfedemezsen, blogger'a da yazabilirsin. Cevap vermekte cok hizli olduklarini soyleyemem, ama sonucta ses geliyor.

    Umarim kisa zamanda halledersin.

    By Blogger zinnur, at 24 Ağustos 2006 15:24  

  • erdil baba anlardi bu konulardan
    nerde acaba ?

    By Blogger vintage biscuit, at 24 Ağustos 2006 15:56  

  • oya,
    Sanirim Compose modtan edit html moduna gecmissin. Edit post ederken sag ustte iki kulakcik vardir. Birisi Edit Html digeri ise Compose. Senin Compose kismina tiklaman gerekli.

    By Blogger ycurl, at 24 Ağustos 2006 18:43  

  • evet zinnur'un dediğini uygularsanız problem çözülecektir. compose mode standart olarak YES'li geliyor, demek ki onu yanlışlıkla oynamışsınız kaşla göz arasında :)

    By Blogger oky, at 24 Ağustos 2006 18:49  

  • Evet, Zinnur haklıymış, dediklerini yapınca düzeldi. Zinnur, Hızır gibisin sen, her yere yetişiyorsun. Çok yaşa sen!
    Geçmiş olsun Annoya'cığım.

    By Blogger Doruk, at 24 Ağustos 2006 20:49  

  • ÇOCUKLAAAAR, İSİM VERMEDEN TEŞEKKÜRLERİMİ HEPİNİZE GÖNDERSEM, sonra da desem ki, hepimiz birimiz için, birimiz hepimiz. SİZİ ÇOK SEVİYORUM.

    By Blogger Oya Kayacan, at 24 Ağustos 2006 22:29  

  • Oya'cığım geçmiş olsun umarım teknik sorunları gidermişsindir.
    Hayvanlarla ilgili projende ve fındıkla ilgili kampanyada yer alarak, bende destek olmak isterim.kedili çalışmalarım bir iki adet var şu sıra.Ama kampanya içinde ayrı birşeyler düşünülebilir.Fındık için ,hemen yarın birşeyler yapacağım.

    By Blogger İpek Kuscu, at 24 Ağustos 2006 23:43  

  • Bugün evde degildim torunun dogum günü vardi orada bir kere internete girebildim.Oya kardes Bilgisayarin da bazi seyler yapilmis.Bu islemler virus ve hackerlere karsi tahmin sadece.Bu ayarlar biraz yavaslatiyor.Buradan verecegim bilgilerin hic biri isine yaramaz.Bu isten hakikaten anliyan bir kisi sizin Internet ayarlarini ve internette dolastigin zaman her sayfayi bilgisayarin hafiziya kayitliyor onu nasil silecegini göstersin.Birde yazini yazmadan önce Resimlerini yükle ondan sonra yaziyi yaz.Bu cok önemli.
    Saygilar

    By Blogger ERDIL, at 24 Ağustos 2006 23:57  

  • Oya yolundami herseyyy ...

    By Blogger vintage biscuit, at 25 Ağustos 2006 11:43  

  • İyiyim, iyiyim de vakitsizim. Hepinize teşekkürler. Yüksek emekleri geçen OKY, ZİNNUR ve de çok özel yardımcım BURCU'ya da ÇOK ÇOK minnettarım. Zinnur'u baş danışman ilan ettim. OKY'nin belki bana birkaç ders vermesinde fayda olacak, ciddiyim. Burcu'm zaten finduk kitabımızı düşüncelerimizin içine oturtmak için çok çalışıyor, hatta aldı yolu gidiyor.

    Herkes başına geleni çekiyor 8-))

    Oya düşünüyor ve seyrediyor ve hepinize sevgilerini gönderiyor.

    By Blogger Oya Kayacan, at 25 Ağustos 2006 12:08  

  • ben gec kalmisim yardim etmeye :)

    By Blogger ubp, at 28 Ağustos 2006 04:50  

Yorum Gönder

<< Home