Kedili Mutfaklar

Cumartesi, Ağustos 05, 2006

Önce geliş sonra GYY ol

Pansuman / asabiyim ben

Sofra Dergisi aldım. Sofra Dergisi alırı olmadığım halde alışıma neden olan kapaktan verilen şu anons: Ayfer T. Ünsal’ın kaleminden Sivas

Gözüm gönlüm aşina Ayfer Hanıma. İçinde olduğumuz bir sevgili grubumuz var, Kaybolan Tatlar, Bülent Tandoğan moderatörlüğünde. Okumak istedim Ayfer Hanım’ın ağzından Sivas’ı haliyle.

İki kere sil baştan sayfa sayfa çevirdiğim derginin içinde yazıyı bulamadım. Ne iyi!


Kapaktaki muhallebi fotoğrafı, iç sayfalarda da Çayla iyi gider başlığıyla verilmiş. Ne güzel!

Sonra merakımdan yazısını okudum. G.Y.Y. ve sorumlu müdür Hülya Çiltaş, Cape Town’da kişilik geliştiriyormuş meğer; work shop diyorlar hani.

Sofra’nın Eylül sayısını da alacağım. Hülya Hanım’ın kişiliği Genel Yayın Yönetmeni sorumluluğunu taşıyacak kadar gelişti mi bakalım, görelim.


özür, Hera'ya teşekkür, edit

hera said...
ayrıcana o muhallebi cayla hic iiy gitmez yaw?

Oya Kayacan said...
Hera yawww, benim vurgulamak istediğim de buydu zaten. Çayda muhallebi komedisi yani. Ama haklısın, sanki fotoğrafın iki kere kullanılmasını kınar gibi olmuşum. Yayıncılıkta kapaktan verdiğin her fotoğrafı içerde tekrar kullanırsın. Bu benim içimde yerleşik düşünce olduğu için atladım muhallebinin çayla yenmeyeceğinin üstüne basmayı.

8 Comments:

  • kimbilir belki de dergi demek istemiştir ki, Ayfer Hanım'la sivas'ı his ve hayal edin :)
    o yüzden yazı yoktur...:))

    By Blogger birisinin yeri, at 5 Ağustos 2006 20:16  

  • Aşık Veysel, kangal köpekleri ve kangal balıkları, büro ayak işleri yardımcımız sevgili Rızamız, gümüş işleme... Vallahi Baver kafayı zorlasam da Sivas'a dair hayal edeceğim başka bir şey yok:-))

    By Blogger Oya Kayacan, at 6 Ağustos 2006 09:34  

  • sofra dergisini son 2 senedir almiyorum
    cunku eskisi gibi degil
    onun yari fiyatinda ki lezzet dergisi cok daha dolu
    ve daha yaratici
    boya , koca sayfalar ama bos sayfalar yok
    bu yuzden lezzet dergisi benim tercihim su siralar

    By Blogger vintage biscuit, at 6 Ağustos 2006 12:32  

  • Oldu Kirpi'cim olsa da oldu, olmasa da oldu:-))

    Bizim bloggerların yaratıcılığını da unutmamak gerek Büsküü. Dergilerden daha şaşırtıcı oluyorlar çoğu zaman. Doğrusunu istersen ben pek yemek dergisi almam zaten. Tarif uygulamayı beceremediğimden olsa gerek. Bulduğum yerlerde bakıyorum ama. En iyi inceleme merkezlerimden biri de sık gittiğim ablam Hülya.

    By Blogger Oya Kayacan, at 6 Ağustos 2006 13:47  

  • ayrıcana o muhallebi cayla hic iiy gitmez yaw?

    By Blogger hera, at 7 Ağustos 2006 09:52  

  • Çayla muhallebi mi? Dalga geçiyorlar herhalde hele benim gibi tatlıyla kahve tuzluyla çay içen biri için ?

    By Blogger Aslı Cin, at 8 Ağustos 2006 17:25  

  • Hislerime tercüman olmuşsun. Ben de pek aşina almadığım bu dergiyi kapağındaki Gümülcine ve Selanik başlığı için almıştım. O yazıdan da tatmin olmadım hiç. Çayla iyi gider başlığına da takılmıştım, olmayan sivas yazısına da.. İlk defa bir dergi için blog yazısına rastladım. O da benim kızdığım bir konuda hemfikir olunca yazmadan duramadım. Selamlar..

    By Blogger hanimiş, at 9 Ağustos 2006 10:40  

  • Herhalde dalga geçiyorlar Aslı'cığım ama bizlerle değil, işlerini yaparken.

    Işıl bu kadar parmağım gözüne bir hata olamaz yayıncılıkta. Kapaktan girmek olaydır bir konuya. Yazarına müthiş heyecan verir mesela. Kapak oldum falan diye keyiflenirsin. Anlaşılan artık o heyecanı yaşatacak yayıncılar gittikçe eksiliyor. Hele yemek dergileri çok fena gaflette.

    By Blogger Oya Kayacan, at 11 Ağustos 2006 11:19  

Yorum Gönder

<< Home