Kedili Mutfaklar

Pazar, Ekim 08, 2006

Haddini bilmeyene özenle ve sabırla bildirilecektir...

http://www.gurme.net reklam verenlerin iletişim adreslerine bu yazıları gönderiyorum.


Reklam verdiğiniz www.gurme.net bir hırsız. Internetten bloggerların tariflerini çalarak işini kurtarmaya bakan bir sahtekar. Ancak artık reklamlarınızı bok içinde vereceksiniz.

Congratulations, you're advertising in lots of shit... www.gurme.net is just a shitty thief, stealing the recipes of the Turkish bloggers.
----------


Heeeeyt, www.gurme.net 'i servis dışı bırakmam 24 saat bile sürmedi.

Yeniden çalmaya başlayacaklarını zannetmiyorum...

Asayiş berkemal çocuklar... Eski havamıza dönüyoruz...

Yeniden hırsızlığa kalkışırlarsa...

...aşağıdaki yazıyı her an tekrar kullanabilirim.

"Sevgili dostlarım, bir süre www.gurme.net adresinde yazacağım. Herkesi bekliyorum. Tıklayın lütfen...."

... ve de başlarına daha daha başka neler geleceğini hayal bile edemezler...
----------


DÜZELTME :

PARDON PARDON ACELECİ DAVRANMIŞIM.

HIRSIZ SİTE www.gurme.net HADDİNİ BİLMEYİ BECEREMEYİP GERİ DÖNMÜŞTÜR. FOTOĞRAF VE YAZILARIMI LÜTFEN www.gurme.net 'DEN TAKİP EDİN.











13 Comments:

  • oya tıkladım.
    bu çıktı:
    ?

    Service Unavailable

    ????

    By Blogger birisinin yeri, at 8 Ekim 2006 15:00  

  • Olay bitmiştir, Baver! Bir daha zor çalarlar...

    By Blogger Oya Kayacan, at 8 Ekim 2006 15:45  

  • Bir bilsen Mine'ciğim aklımda binlerce yaratıcı boklu tarif, çöplü fotoğraf kalakaldım. Ne güzel yazıyordum yahu. Beğenmediler galiba benim boklarımı. Hep kendi boklarını yemeye, kendi yedikleri boklara alışmışlar, ne yapsın zavallılar.

    By Blogger Oya Kayacan, at 8 Ekim 2006 16:04  

  • nasıl yaptın ??? ne oldu da vazgeçtiler ???
    çatlarım meraktan

    By Anonymous Adsız, at 8 Ekim 2006 16:46  

  • Çatlama Kuzen, pislik yaptım. Baktım ki iki dakikada çekip alıyorlar benim bloga girdiğim yazıları; başladım tuvalet, kedi boku, çöp fotoğrafları falan yayınlamaya. Bunların yenmesi konusunda da destekleyici tarifler verdim. Derken yazı ve fotoğraf o tarafa geçer geçmez kendimdekileri sildim. Eh haliyle sitelerini inanılmayacak kadar BOK GÖTÜRDÜ.

    By Blogger Oya Kayacan, at 8 Ekim 2006 17:08  

  • HIRSIZ GERİ GELMİŞ: Yazılarımı ve fotoğrafları merak ediyorsanız girin bakın.

    By Blogger Oya Kayacan, at 8 Ekim 2006 17:22  

  • süpermişsin..yaratıcı ve düşünen hatunun yeri bi başka canım..:)))))

    By Anonymous Adsız, at 8 Ekim 2006 22:12  

  • Oya sana hayranımmm :) Hiç aklıma gelmemişti yaw süper fikir. Eline diline sağlık tam o siteye yaraşır tarifler vermişsin ;)

    By Blogger Banu Ucak, at 8 Ekim 2006 22:37  

  • Bir varmis bir yokmus.
    www.Gurme.Net varmis.
    Yok ya hu yokmus yok olmus.

    By Blogger ERDIL, at 9 Ekim 2006 01:28  

  • Oya,bu nasıl yaratıcılıktır.Çok hoş olmuş.Ama hala devam ediyorlar.Seninkileri çok beğendiler demek ki.

    By Blogger munevver, at 9 Ekim 2006 10:12  

  • Sizler de boş durmayın bana kalırsa.
    Bir süre yemek tariflerinize ara verirseniz eğer, gurmeciler sadece bok yiyecekler...
    Haydi bakalım çocuklar, kim yaman göreceğiz...
    Reklam verenleri de benim yazdığım veya içinizden gelen bir yazıyla uyarın.

    Ateeşşşş.

    By Blogger Oya Kayacan, at 9 Ekim 2006 10:51  

  • Sevgili Oya, adamlar senin yolladigin ...resimlerini bile basiyorlar, yok mu bunlara bir dur diyecek! Yüzlerine tükürüyorsun, sükür yagmur yagdi diyen cinsten herhalde...

    By Blogger tata, at 9 Ekim 2006 12:21  

  • Ha ha haa. Harika bir fikir tebrik ederim.

    By Blogger Aslı Cin, at 9 Ekim 2006 13:28  

Yorum Gönder

<< Home