Kedili Mutfaklar

Salı, Ekim 10, 2006

www.gurme.net hırsızlığa devam ediyor


Sabah 9:02

Bakalım, şimdi göreceğiz halâ çalıyor mu?
Ancak eninde sonunda yine çalacağı belli. Sitesindeki "live / FEED" ibaresini kaldırtana kadar uğraşmalıyız.

9:19

Çalıyor. Onlar "shit fountain" alıntısını yapmışlar bile. Ben de "shit fountain" fotoğrafını kaldırıp bu muhteşem görüntüyü getirdim size. Son günlerde çevreme yaydığım pislik görüntüleri için de www.gurme.net yöneticileri hariç, herkesten özür diliyorum.

Inteneti babasının çiftliği, biz yemek yazarı bloggerları da babasının çiftliğinin altın yumurtlayan tavukları zanneden bu ahlaksız site, www.gurme.net tüm internet camiasında protesto edilmeli.

Google, hırsızlara verdiği reklamları derhal kesmeli.

4 Comments:

  • ne demeli ? gerçi sen bunlara gereğini söylemişsin.
    iyi de etmişsin.
    herzaman söylerim.
    muvazzaf bir arkadaşımdan öğrenmiştim.
    askerde iki değişik suç vardır.
    biri emre itaatsizlik.
    ikincisi emre itaatsizlikte ısrar.
    yani birinciyi herkesler yapabilir.
    ama ikincisinin affı yok.
    yani örneğin hem dışkı yiyeceksin.hem de o dışkıyı yemekte ısrar edeceksin.
    miden de bulanmayacak..
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    By Blogger birisinin yeri, at 10 Ekim 2006 18:32  

  • Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    By Blogger birisinin yeri, at 10 Ekim 2006 18:32  

  • Resimlerin temizlige ugradi ama hirsizliga devam! Anlasilan ortak ortak calisacagiz bunlarla (her kimse)
    Sevgiler

    By Blogger tata, at 10 Ekim 2006 19:07  

  • Ne de güzel bir açıklama bu sevgili Baver. Askerlik yapmamış daha demek bu ahlaksız hırsızlar. Üç gün boyunca yediler o önlerine attıklarımı. Neredeyse "Daha da var mı," diye soracaklarından şüphelenmeye başlamıştım 8-))) Dün akşam baktım temizlik yapılmış. Ama canlı hırsızlık aygıtları sayfanın üstünde takılı duruyor.

    Tepeler atmak içindir sevgili Baver... Benimki kolay atmaz ama haklıysa fena atar. Adamlar evime giriyor, beni kaçırıp kendi evlerine hapsediyor ve de onun müşterileri tarafından tecavüze uğruyorum. Vay be...

    ----------

    Tata sanırım etkili bir yöntem. Reklam verenlere o malum yazıları göndermek de faydalı. Benim yazılarımdan çengeli kaldırdılar mı kontrol etmedim daha. Eğer kalktıysa, kimlerin siteleri çalınıyorsa benden görev devri alabilir!!!

    By Blogger Oya Kayacan, at 11 Ekim 2006 08:56  

Yorum Gönder

<< Home