Kedili Mutfaklar

Salı, Aralık 04, 2007

Haber var da, veren yok...

Yok işte keyfim. Yok yok yok... Uyuyorum da uyuyorum. Ara sıra uyanıp haberler vermek istiyorum hepinize. Yine sıkılıyor içim, yine birşeycikler diyemiyorum. Hatta dokuz tane kuzenimin olduğunu bile haber veremedim henüz.

Annoya'mın yeğeni Aycan ve gelin kızımız Nurcihan, sığınmacı golden Lucy ile bir olup dokuz bebek yaptılar. Hem Lucy hem de dokuzu el bebek gül bebek oldular. Lucy sahipleri tarafından dışlanıyordu, üstelik hamile haliyle. Evin erkek golden köpeği tarafından hamile bırakılmış.

Yeniden sahiplenilip rahat bir eve kavuştu şükürler olsun ve geldiğinin haftasına doğurdu. İki veteriner, Aycan ve Nurcihan gözetiminde; Annoya'nın ablası Hülya, eniştesi İnal, yeğeni Aylin ve oğlu Kaan da tesadüfen oradayken.

Bu mutlu tablolar geçen Pazar gününden. Bebeler bu hafta bir aylık oldular. İki aylık olunca yeni yuvalara dağılacaklar inşallah. Onlara ömür boyu gözü gibi bakacak aileler bulunacak. İkisi bizim ailede kalacak deniyor, durun bakalım.

Bu kardeş kedi var ya, adı Kimsecik. Amerika'da yaşayan ve kedileri çoook seven Oya Abla, Annoya'mın okurlarından. Başımız sağolsun diye aradığında aldığı son kedi bebeğine Kimsecik adını verdiğini, annem Kimsecik'i böylece hiç unutmayacağını söyledi. Telefonda ağlıyordu Oya Abla. Annoya'm çok mütehassis oldu. Çok aradılar Annoya'mı, o kadar çok arayıp sordular ki; meğer ne çok seviliyormuş anneciğim Kimsecik.

Dün Mine Teyze geldi. Elinde bir mini selvi fidanı ve minik menekşelerle. Anneciğim Kimsecik'in mezarını süslediler. Annoya'm çok kötü oldu. Bana sarılıp ağladı uzun süre.

İçimiz yanıyor.


Kuzenlerim iyi haber ama değil mi?

Ya Amerikalı Kimsecik'e ne demeli?

13 Comments:

  • amerikalı kimsecik, dokuz şirin kuzen umarım biraz olsun neşelendirir sizi.

    çok, çok sevgiler.

    By Blogger endiseliperi, at 8 Aralık 2007 13:03  

  • Hoşgeldin Annoya,

    Sevgiler

    By Blogger celerone, at 8 Aralık 2007 19:31  

  • sizden yeniden haber almak ne güzel. Yolunuzu gösleyenleriniz çok. N'olur iyi olun Annoya. Bundan böyle. Hep.

    By Blogger semiramis, at 8 Aralık 2007 21:03  

  • Birtanecik CAncan,
    Amerika dan arayan bizim annemiz Oya nin yeni bir kedisi var (hala kabullenemedik o yuzden kardesimiz var diyemiyoruz) ve adini Mestan koydular, aslinda karsi komsumuzun kedisi ve resmen kapiya dayandi, zorladi ve iceri girdi, annemiz ona Zorba adini koymak istedi ama babamiz, Mestan dedikce oda mirmir yapti (megerse komsumuz ona Master diyormus)amaaaaan herneyse asil soylemek istedigimiz sey baska... (firsat gecti ya elimize hemen dert yaniyoruz) Biricik annen, Kimsecik Ablamiz artik emin ellerde cunku artik O, annemizin dostu, birtanecigi, 16 yillik hayat arkadasi, Minnos Ablacigimizla birlikte ve biryerlerden bizleri seyrediyorlar ve eminiz ki cok mutlular...
    Tamam mi Cancan?
    Hem annemiz, geri dondunuz diye cok sevindi yaaaa, biliyor musun?
    Annoyacigimiza da cok sevgiler.
    Optuk Kocaman kocaman...
    Bacaksiz-Tiger

    By Anonymous Adsız, at 9 Aralık 2007 09:34  

  • hoşgeldiniz..merakla yolunuzu gözlüyordum.sizinle empati yapmaktan vazgeçeçmem ama. siz ne zaman çok iyi olursanız ben de o zaman düzeleceğim. sevgiler.. merih

    By Blogger MUTLUKEDİLER, at 9 Aralık 2007 20:01  

  • Oyacan,
    Bu 9 şanslı'yı görünce aklıma gelen şey şu oldu: bizim burada büyük bir yatık ardıç kümesi var ya... İşte onun içinde kapkara bir sahipsiz köpecik 20 gün kadar önce tam da 9 adet yavru yapmış...Biz bir kaç gün sonra farkedip onlara günde 2 kere yemek koymaya başladık..Yavrular ayaklanmaya başladılar..Dün 5 tanesi atölyenin önüne gelip merdivenleri bile çıkmıştı..Ben gidince 3 tanesi kaçıştı ama diğerleri kendilerini sevdirdiler..Ben bunları napacam yaw..Zaten 7 adet vardı bizim....Kıyamam da...Yandım yani anlıyacağın...

    By Anonymous Adsız, at 12 Aralık 2007 08:26  

  • Kan ağlayan yüreğin gülümseyen bir yanı da oluyormuş Peri'ciğim... Yeni anladım.
    ----------
    Sevgili Celerone, ne desem bilmiyorum...
    ----------
    Ah bir toparlanabilsem Semiramis...
    ----------
    Oya'cığım, ne güzel komşu kedinin bile evini terkedip size gelmesi. Kedilere özel bir cazibe merkezi oluşturduğunuz kesin... Minnoş, Kimsecik ve pek çok arkadaşları şimdi birliktedirler umarım. Bacaksız, Tiger, Kimsecik ve Mestan'ı öpüyoruz, pek tabii seni de...
    ----------
    Sevgili Merih, çok duyarlısın, acımı yalnız çekmiyorum.

    HEPİNİZ SAĞOLUN
    ----------
    Mine'si ne diyeceğimi şaşırdım. Senin kara kız da şanslı bana sorarsan. Seni çoktan bellemiştir o zaten. Hani açık büfe yaptığın noktalardan karnını doyuran bir candı tahminimce. Allah onların da senin de yardımcın olsun.

    Bu arada herkese duyuralım ki bol bol bebek köpeğimiz var. "Bir dost bulamadım," diyen kimse var mı?

    By Blogger Oya Kayacan, at 12 Aralık 2007 14:56  

  • Ay ay ay bunlar çok şekerler yahu,baktıkça içim açıldı. Ne şekerler şunlara bak. Dönüp bir daha bakayım ben :)

    By Blogger Aslı Cin, at 12 Aralık 2007 19:15  

  • Mevla ne güzel yaratmış herşeyi yerli yerince dimi köpeğe bile annelik sevgisi şevkati vermiş çok duygulandım bunu en iyi anne olup çocuk emziren anlar

    By Blogger Melek*, at 14 Aralık 2007 00:01  

  • Aslı'cığım, bunların küçüğü pek şirin olur, tadına doyum olmaz. Büyüyünce de bağlanır daha daha şirin görmeye başlarsın. Böyle başlar işte büyük aşklar...
    ----------
    M. Akın, annem Selma'nın sık kullandığı br cümle beni çok etkiler. "Köpekler ana olmasın."

    By Blogger Oya Kayacan, at 16 Aralık 2007 10:19  

  • Düzeltme ve özür /
    Yazının içindeki çömez Kimsecik Oya Ertok'un kediciği. Amerika'da yaşayan Oya Şimşekalp'in değil. Sevgili Oyalarım beni affetsinler ne olur... Kafa yerine saman balyası taşıyorum bı sıralar.

    By Blogger Oya Kayacan, at 20 Aralık 2007 09:26  

  • harika seyler bunlar, umarim hepsi bir aile bulmustur...
    yeni yilda huzur ve mutluluklar dilerim, Sevgilerimle....
    www.diziseyret.com

    By Anonymous Adsız, at 31 Aralık 2007 00:25  

  • harika seyler bunlar, umarim hepsi bir aile bulmustur...
    yeni yilda huzur ve mutluluklar dilerim, Sevgilerimle....
    http://mlale.blogcu.com/

    biraz once yazan kiside bendim, kusura bakmayin yanlismikla baska adres yazmisim.

    By Anonymous Adsız, at 31 Aralık 2007 00:26  

Yorum Gönder

<< Home