Kedili Mutfaklar

Pazar, Ekim 11, 2009

VAIO con dios

Yine başım tatlı belada. Her değiştirdiğim eşya ile bir süre Japonca anlaşıyoruz ama aslında ikimiz de Japonca bilmiyor oluyoruz. Sevgili HP'ım kafamı bozuyordu. Duraklama devrine geçmişti. Hani karı kocalık tükenir, arkadaş olduk artık nameleri başlar ya, biz de öyle. Bakışıyoruz ama arkadaşlık bile değil neredeyse yabancı olmuşuz, el ele tutuşsak dahi elektrik alamıyoruz.

Kolay da değil terketmek? Onu hayatımdan çıkarır çıkarmaz devreye yenisini sokmak. İyisi mi biraz soğukluk girsin dedim araya. Uzaklaştım, açmadım yazmadım okumadım mümkün olduğunca.

Gide gele, geze dolaşa, dokuna bakışa..., arıyordum işte uzuncadır, yenisini. Aradıkça bir tuhaf oldum. Makineler acayip olmuşlar. Kara rugan pırıltısı kapaklara parlak ekranlar gizlenmiş. Kapalı görselinde çiçekler alevler, açtın mı ışıl ışıl. Hani Boğaz Köprüsü ışıklandırması var ya Anadolu pavyonları düzeyinde, bende yaptıkları çağrışım eşdeğerde. Bir başka çağrışımı da varoş oğlanların tuhaf kesilmiş pis saçlarındaki jöleli modeller. Yani dövebilirim, ölebilirim, öldürebilirim, öyle oluyorum anlayın.


Neyse bir marka ve bir model bulundu, gönül gönüle gelebildiğimiz. Ben gözlerime inanamadım siz de inanamayacaksınız belki ama kenarında "Sade ve Şık" yazıyor. Allah sizi inandırsın diye fotoğrafladım! Bayağılık adilik bu seviyede yani ki, sadesini belirtmek durumunda kalmışlar.

Şimdi alıştırma devremizdeyiz, ne nerede pek bilemiyoruz ama çalışıyoruz işte.

Vaya con Dios.*


* Allah yardımcın olsun

18 Comments:

  • Gule gule kullan OYAcgm. Sony Vaio iyidir. Sana da yakisir. Kalite.
    Kuguboynu.

    By Anonymous Adsız, at 11 Ekim 2009 14:25  

  • güle güle kullanın,yakın zamanda kaynaşmanızı diliyorum:)zira cancanla birlikte verdiğiniz tariflerinizi özledim güzel yüzlü tatlı kuşum napıyor ki bir tarif vermiyor ne zamandır!!

    By Blogger allımorlu, at 11 Ekim 2009 14:43  

  • yeni asklar iyidir insani besler nede olsa bilinmeyenin buyusu baska:) Esyalarla bag kurup sonra uzulen insanlardanim bende.Yillar once bir ikea reklami gormustum hep o aklima gelir. Bir abajuru evin onundeki cope birakirlar orda kalir, gece olur,evin icinden kahkahalar gelir, evin isiklari soner, yagmur baslar, gunler gecer ve nerdeyse lambaya uzulmekten aglayacak kivama geliriz o anda birisi lamba hizasina egilerek uzuldunuz degil mi cunku siz delisiniz o lamba esya der:) Tum delilere selam olsun!

    By Blogger beste, at 11 Ekim 2009 15:16  

  • Yazınızı içten katılarak! gülerek okudum :)) Hayırlı ugurlu olsun yeni bilgisayarınız...Bu arada Beste'nin yorumlarda anlattıgı reklam da çok etkileyici, sanırım hepimiz çok bağlanıyoruz ''eşyalarımıza''

    By Blogger Kırmızı Mutfak, at 11 Ekim 2009 15:37  

  • Sağol Kuğuboynu. İyi diyelim iyi olsunlar.
    ----------
    Çok istiyor ufalağım da poz verip dil dökmek ama diyorum ya, sorunları çözmeye çalışıyoruz. Fotoğraflarımızı küçültemiyoruz mesela! O da özlemiş yoksa ekranı Allımorlu ablası.
    ----------
    Güzeeeel. Beste'ciğim, ben bu kapı önüne bırakılanlara zaten hiç kıyamam, gözlerim dolar. Çöp toplamacı kıvamında değilsem de gözümün kenarıyla süzerim hep ne var ne yok kapı önlerinde diye :) Geçenlerde iki berjer koltuk gördüm ki, bir bakım yaptırsan evin baş köşesi olur. Az daha kamyonet bulup Horhor'a götürecektim toplatmaya ;) Aklım kaldı vallahi.
    ----------
    Güler misin ağlar mısın şaşırdım vallahi Kırmızı Mutfak. Kitsch diyeceğim ama o da değil, ne manadır bu yeni modeller anlayamadım doğrusu ;( Neyse ki benim gibileri düşünen birileri de kalmış.

    By Blogger Oya Kayacan, at 11 Ekim 2009 17:16  

  • Aym usallat olmusum gibi oldu ama gorunce siz geldiniz aklima eski PC icin fikir:)
    http://www.recyclart.org/2009/10/iplanter/

    By Blogger beste, at 11 Ekim 2009 17:42  

  • Ne demek! Çok hoş valla da evde bir bu eksik zaten :~)

    By Blogger Oya Kayacan, at 11 Ekim 2009 17:52  

  • Kolay gelsin Annoya :)

    By Blogger ruhdagı, at 11 Ekim 2009 20:26  

  • Can Oya Can hayırlı uğurlu olsun ama en güzelini almışsın. Bende değiştirmeyi düşünmekteyim pek yakında sade ve şık olanından :))))

    Hakan&Korsan

    By Blogger Pirate/Korsan, at 12 Ekim 2009 17:01  

  • Sony Vaio Oya ablaya yakisir :)

    By Blogger ycurl, at 13 Ekim 2009 01:34  

  • Gule gule kullanin.Darisi benim basima))
    Sevgiyle kalin
    Sam

    By Anonymous Adsız, at 13 Ekim 2009 03:54  

  • Eksik olma Ruh'çuk.
    ----------
    Vaio çetesi kuruyoruz, haydi hayırlısı Hakan'cığım.
    ----------
    Curly yaaa, diğerlerinin yakışmayacağından adım gibi eminim.
    ----------
    Haydi gayret Sam, maksat çeteye eleman kaydedelim... Maksadını aşmış çirkin süslemeli laptopları şiddetle protesto edelim.

    By Blogger Oya Kayacan, at 13 Ekim 2009 10:54  

  • Nice iyilik ve güzelliklere vesile olsun.Birlikteliğinizden mutluluk ve lezzet taşsın.

    Sevgiler Oyacan

    By Blogger Ece, at 14 Ekim 2009 10:15  

  • Oyacanım
    Sesimin çıkmadığına bakma , buradayım ben.. Ara sıra uğruyorum, kapıdan bakıyorum, kolaçan edip çıkıyorum. Gürültü yapmıyorum:))))
    Hani merak falan edilmiş olabilirim diye haber vereyim dedim:)
    Sevgiler...

    By Anonymous Nüket Şenyüz, at 15 Ekim 2009 02:12  

  • Oh ne alâ, Ece'nin uzun yolculukları bitti, kısa gezilere başladı. Sevindim çok.
    Valla boğuşuyoruz bu aletle. Hani eskiden annelerimiz okula giderken, "Allah zihin açıklığı versin," derdi. Annem Selma'nın bu iyi dileklerine yine ihtiyacım var, söylemeliyim ona ;-)
    ----------
    Etmez miyim Nüket'çiğim. Gözümde tüttün. Alışmışım bir kere çat kapı patırtı gürültü ;~}

    By Blogger Oya Kayacan, at 15 Ekim 2009 09:17  

  • Ben de vayo kullanıyorum çok memnunum annoyacığım. Bence esas dert bilgisayar diil program zaten, vistanın her eylemime 2 kere emin misin bak diye sormasına kıl oluyorum ben de:)

    By Blogger Feride Nizamettin, at 20 Ekim 2009 17:06  

  • Beni de sersemletti Vista, dün de yokoldu, toptan gitti :( İyi ki HP'm halâ emrime amade! Şimdi Korhan, 'the family bilgisayarcımız'la teamviewer çalışması yapacağız! Bir de Türkçe yüklememiş mi sana, bir bok anlamıyorum terimlerden. O da değişecek, yeniden yüklenecek... Neyse, dur bakalım, oturacak rayına çaresi yok, di mi Pisik...

    By Blogger Oya Kayacan, at 21 Ekim 2009 09:13  

  • Tabii ki Annoyam senden kurtulmaz tez vakitte çözersin:)

    By Blogger Feride Nizamettin, at 21 Ekim 2009 09:16  

Yorum Gönder

<< Home