Kedili Mutfaklar

Pazar, Aralık 20, 2009

Yeter, çok öldünüz artık

Şimdi de Ali Taygun.

Biz ona Erol deriz. Annesi Meral, babası Lütfü de Erol derdi.

Erol, gözlerim dünyayı görmeye başladığı günden beri tanıdığım arkadaşımdı.

İlk arkadaşımdı.

Sünnetinde pipisini gördüğüm, ömür boyunca her buluşmamızda, "Pipisini gördüğüm ilk erkek," diye dünya aleme ilan ettiğim arkadaşımdı.

Erol'un bedeni yarın taprağa yatırılacak.

Ruhu alabildiğine özgür kalacak.


Yukarıdaki fotoğrafı 23 Nisan 2007'de koymuştum bloguma. İşte burada: http://kedilimutfaklar.blogspot.com/search?q=bug%C3%BCn+23+Nisan
Hakkında öğrenmek istediğiniz herşey Ali Taygun yazarak bir tık uzağınızda.

10 Comments:

  • Gitmeleri değil bizi üzen, yaşattıkları güzellikleri özleyecek olmamız belki. Yolları ışıklı olsun, buluşacağımız o güne kadar, Hasta la Vista...

    By Blogger Pirate/Korsan, at 20 Aralık 2009 13:20  

  • çok üzüldüm :((( ifadeniz ağlattı beni :(( başınız sağolsun

    By Blogger Kırmızı Mutfak, at 20 Aralık 2009 15:45  

  • Başın sağolsun.

    By Blogger Nenoni, at 20 Aralık 2009 16:24  

  • Zeki Öktem de gitti , Ali Taygun-Erol- un yanına. Türk sienması gittikçe biraz daha yetim kalıyor.

    By Blogger laleninbahcesi, at 20 Aralık 2009 19:15  

  • Işıkla kalsın...

    By Blogger Basak, at 20 Aralık 2009 19:25  

  • Basiniz sag olsun- ne anlamli bir temennidir bu- yeterince buyuyunce anladigim:(.
    Ve baslik hele cok manidar cok acikli olmus OYAcigim.
    Allah rahmet eylesin.

    By Blogger KUGUU, at 20 Aralık 2009 23:03  

  • Başın sağolsun demek adetimiz olmuş Annoyacğım... Hiç anlamam ben bu sözü... Sevdikleri gidince insanın nasıl başı sağ kalır :(( Ama "dik dur" demek isteriz herhalde.. Atalarımız her sözü gönüllerinden akıtıp söylemişler. Bu yüzden başka söz bulamadım yine... Ne söylesem batacağım. Senin hayatının bir parçası giden ama sanat dünyası için de büyük bir kayıp. Çünkü sanki yeni üretim yok ardından. Bu yüzden de tüm sanat camiası içinde her giden sanatçı büyük kayıp.

    By Blogger Şirin, at 21 Aralık 2009 00:02  

  • Nasıl şeydi bu böyle? Üç ayrı cenaze cemaati tek vücut selametledik yolcuları. Herkes herkesin eşiydi dostuydu. Zeki Öktem ve Ali Taygun bizimkilerdi. Tam doksandokuz yaşında ölen muhteşem/muhterem bir hanımefendi ise, çok eski dostlarım Sefa Önal ve Sezen Cumhur Önal'ın anneleriydi. Zor gündü. Yoklukları da çok zor olacak bizimkilerin. Her üçüne de dünyada bıraktıkları aydınlıklar kadar ışık, bizlere sabır...,
    ...sizler sağolun çocuklar...

    By Blogger Oya Kayacan, at 22 Aralık 2009 07:59  

  • Başınız sağolsun, başımız sağolsun :(

    By Blogger Feride Nizamettin, at 22 Aralık 2009 13:16  

  • Oya hanım bilyorum hiç tanışmadık sizinle fakat yıllar asrlardır tanıyorum sanki sizi.Böylesi müthiş bir yüreği tanımamak olanaksız herhalde.Başınız sağolsun hatta başımız sağolsun.

    By Anonymous Adsız, at 23 Aralık 2009 12:12  

Yorum Gönder

<< Home