Kedili Mutfaklar

Cuma, Mayıs 21, 2010

Lucy'den Melisa haberleri


Bu balkona Babam Aycan'ın çalışma odasından çıkılır. Benim yatağım ve oyuncaklarımın da çoğu Babam Aycan'ın çalışma odasındadır. Birlikte çalışırdık babamla bir süre öncesine kadar. Balkonumuzda beraber hava alırdık.

Derken Melisa fırtınası ha yaklaştı ha geliyor günlerinde, babam yan apartmanda bulunan bizim aile büromuzda kendine yeni bir çalışma odası yaptı. Hani benim de zaten sık sık çalışmaya gittiğim büroda. Haklı adam tabii, evde bir Melisa koşturmasıdır gidiyor. Babam da ciddi bir iş adamı, acayip büyük iş yerlerine akıl (financial services) satıyormuş. Artık kafamızı dinlemek ve çalışmak için yan büromuza geçiyoruz. Melisa'mızı özlediğimiz zaman da ev ofisimize geliyoruz.

(Benim Babam Aycan en büyük, başka büyük yok. Bundan böyle Annoya'm blogunda aile reklamları yapacakmış. Haberiniz olsun.)


Ninemiz Selma bu fotoğrafta ne yapıyor bir bilseniz. Kardeşim Melisa'nın kulağına adını söylüyor. Önce dua etti mırmırmır, sonra da, "Senin adın Melisa," dedi.

Annoya'm çok güldü. Ota boka gülüyor zaten, komik kadın. Bana yapmamışlardı böyle kulağa fısfıs isim okuma numarası. Bozuldum hafiften.


Oyuncaklarıma koştum, için için ağladım. Neyse Annoya'm hemen geldi, kaldırdı bir kulağımı üfledi içine. "Üzülme sen bitanem, sen benim canım Lou'msun," dedi.

Kimin ayakları olduğu malûm. Bunlar bizim kızın bir haftalık ayakları, şimdi iki haftalık oldular, büyüdüler. Benim kardeşim biraz küçükken doğdu. Uğraşıp duruyor zavallı şimdi büyümek için. Aklına geldikçe anne mamasından yiyor..., ama amma da çok aklına geliyor bir bilseniz.

Bana neden yok öyle gak deyince mama, guk deyince yine mama?

----------

Cancan çok miyawwlıyor, peki Cancan sen konuş biraz da...


Offf çok şükür sustu Lucy gevezesi. Şapka anlatacağım ben ya, bu şapka var ya bu şapka... Annoya'm bunu örnek şapka olarak yaptı.

Çift lastik ördü. Çift lastik nasıl yapılırmış, becerene kadar karnı çatladı. Sonra ördüğünü ikiye böldü ortasından, hiç dikişsiz bir şapka çıktı meydana. Dikişsiz olması iyiymiş, bebek kardeşimin kafası acımazmış dikiş yerlerinden. Melisa'nın yakın akrabası olduğum için kedi kulaklı bir model tercih ettik. Kış için Melisa'ya daha örecekmiş Annoya'm bunlardan.

Bu battaniye de daha önce sözünü ettiğimiz bulutlu battaniye.

Keyifli değil mi?

Hey size soruyorum?

11 Comments:

  • O minik ayakları kokla benim için Oya'cığım..

    By Blogger Damak Tadı, at 21 Mayıs 2010 12:40  

  • O esneyen güzelliği yerim ben. Bu arada Lucy'e de haksızlık etmeyelim, hem güzel hem de çok asil:))Oya Hanım, sizin de ellerinize sağlık, şapka da battaniye de çok güzel olmuş.

    By Blogger cenebaz, at 21 Mayıs 2010 13:19  

  • melisa pek sosyete yahu :)
    baksana cicilerini tanıtmak için bile iki tane elemanı var.

    By Blogger nalan, at 21 Mayıs 2010 13:29  

  • Oyacan'cım,
    Maşallah yavruma ne tatlı..
    Lucy de çok tatlı ama...Ben onu da çok seviyorum.O var ya şimdi kimbilir neler düşünüyordur..Ne oldu? Bu kim? Bu niye buraya geldi acaba?
    vs .. vs..

    By Blogger Unknown, at 21 Mayıs 2010 13:33  

  • Oya hanım, çok tatlısınız:) Bu kadar sevgi dolu olmanıza imreniyorum..

    ***

    Hey, Lucy, Cancan, Melisa; ne kadar şanslı olduğunuzun farkında mısınız çocuklar? ;)

    By Blogger Unknown, at 21 Mayıs 2010 15:55  

  • TAMAM CANCAN BAGIRMA ANLADIK! COK KEYIFLI COOOOK...
    OYACIM, ALLAH MELISA KIZI NAZARLARDAN KORUSUN...
    SEVGILER,

    By Blogger kedisizasla, at 21 Mayıs 2010 17:21  

  • bu kadar şirin şeyleri bir postta görürsem ben çıldırırım amaa:))
    cancan'ın dilinden yazıyorsunuz ya oya hanım ben okurken dişlerimi sıka sıka okuyorum.. o kadar tatlı yazıyorsunuz ki..
    10 parmakta benim bildiğim en fazla 10 marifet olur..ama sizin marifetler ne 10 ne 20..
    melisa'ya güzel bir ömür diliyorum,hepinize sevgilerimi gönderiyorum..

    By Blogger allımorlu, at 21 Mayıs 2010 19:12  

  • Oya' cım bu ayak parmacıkları bu ayacıklara büyük gelmiş. Şimdilik tabii. Üç kuzuyu da uygun buldukları yerlerden kokluyorum.

    By Blogger Çiğdem, at 22 Mayıs 2010 10:48  

  • Allaah analı babalı büyütsün, ne güzel bir bebek.Minicik elleri,ayakları öpmeli.Allah uzun ömürler versin hepinize...

    By Anonymous Ayfer Korkmaz, at 23 Mayıs 2010 02:57  

  • Bizi seven, okuyan, not bırakan / bırakmayan herkese patilerimizi, elcik ve ayacıklarımızı sallıyoruz. Sağolun dostlarımız...

    By Blogger Oya Kayacan, at 23 Mayıs 2010 16:13  

  • Gidisindan opup koklayin benim icin.

    By Blogger Sam, at 28 Mayıs 2010 06:54  

Yorum Gönder

<< Home