Kedili Mutfaklar

Cuma, Mayıs 14, 2010

Radyo Televizyon Süs Kurulu


Üst kurul üst, üstünü sevsinler. Sigarayı çiçekleyip bulutlayıp süslemek, filmlerin tadını kaçırmakla görevli bir üst kurul. Hadi hadi reklam vakti, tehdidiyle programların ortasına beceren bir üst kurul.
Kendimi kurul yerine koyuyorum ve de derhal Ezel dizisine şiirsel yayvan Türkçe yasağı getiriyorum. Yanında da, iyi bir senaryo nasıl izlenemez hale getilir ödülü veriyorum.
Derhalden de daha çabuk Türk Malı adı koyulan diziyi Türkçeye hakaret suçundan yayından kaldırıyorum. Binnur Kaya ve Şafak Sezer'e bir süre TV yasağı koyuyorum. Yazarına (Tayfun Güneyer imiş) Türkçeye hakaret davası açıyorum.
Pansuman
RTSK kapısına park edip tek kişilik gösteri yap, diyorum kendime.

7 Comments:

  • Şafak Sezer'in yayın yasağı bir süre değil daimi olsun bence :)

    By Blogger Naile, at 14 Mayıs 2010 10:34  

  • Oyacım, Türk Malını bir kez izledik, sanırım yayından kalkar tutulmaz diye yazmışım hem de blogda:))) Meğer raiting rekorları kırıyormuş.Yani ben bu işten anlamıyormuşum. Anlasam beğendiğim diziler tutmayıp yayından kalkar mı??
    Sevgiler sana...

    By Blogger laleninbahcesi, at 14 Mayıs 2010 10:56  

  • Aynen katılıyorum Annoyacığım!
    Kabul edersen yanına varım bende eyleme! Arkan sıra dururum valla:)

    By Blogger Şirin, at 14 Mayıs 2010 12:50  

  • Oya Hanım, Recep İvedik'in gişe rekorları kırdığı bir ülkede maalesef Türk Malı'da reyting rekorları kırıyor. RTÜK ise sürekli belden aşağı bölge ile uğraştığından belden yukarı bölümdeki dil yareleri ile ilginemiyor:(

    By Blogger cenebaz, at 14 Mayıs 2010 13:10  

  • Arka sokaklar ve Akasya Durağı o kadar seviyesiz diziler ki yani benim çocuğum sigara ve alkol kullansın fakat bu seviyesiz esprilere gülmesin lütfen ya 'Yaban' tiplemesi ve mütemadiyyen attığı tokatların nahoşluğu.....

    By Anonymous Adsız, at 14 Mayıs 2010 13:50  

  • Çok haklısın..tamda konuya parkam basmışsın.Yanlız sadece RTUk mü suçlu?Yayınlayan Medya kuruluşlarının öz denetim yapmaları gerek.
    İşte tamda bu noktada sivil toplum kuruluşlarının çokluğuna gerek var.Batıda Rtuk tipi kurumlar mevcut.Onlar bizdeki kurum gibi denetim yapmıyorlar.Medya çok bilinçli.11 eylülü tv den boy boy gördük , gördük te hiç kan dehşet vahşet seyretmedik.!!!
    Bilinçli toplum...bilinçli medyayı getirir..
    Eğitim çok önemli..İşte tamda bu noktada RTÜK'ün yaptığı bir şey var..Adı Medya okuryazarlığı..çocukları bu konuda bilinçlendirmek eğitmek..yapacak o kadar çok iç varki bu konuda..herşeyin çok başındayız..sevgiler oyacığım

    By Blogger daimamutfak, at 14 Mayıs 2010 15:29  

  • bravo annoyam:)bilmem ilgilenir misin böyle şeylerle ama çoook tatlı olduğun için sana ve mutfağına ve kedine, ve kedili mutfağına ve senli kedine ve mutfaklı kedine tatlı blog ödülü bile verdim. Öyle işte, içimden geldi...

    By Blogger Pınar Günay, at 15 Mayıs 2010 04:24  

Yorum Gönder

<< Home