Kedili Mutfaklar

Pazar, Mayıs 09, 2010

Anneler Günü'nün böylesi dostlar başına


Herkese merhaba, ben Melisa. Bu da benim henüz iki saatlik halim. İlk mememi emiyorum.


Bana sarılan bu kadın Annem Nurci. Galiba ne yaptığının pek farkında değil, şaşkın şaşkın bakınıyor.

Heeeey anne, beni doğurdun, ilk mamamı yediriyorsun.



Bunlar 'gözümüz aydın' şekerlerim. Gelene gidene veriyoruz.


Babam Aycan'ın kucağına çıktım, yatıp ağladım biraz.


Ninem Selma'yı sorarsanız eğer, beni kucaklayınca mutluluktan ağladı.


Hepinize güller gibi Anneler Günü dilerim.

20 Comments:

  • Oya'cigim, Anneler gunune bu kadar yakin, bu tatli mi tatli bebek ne guzel tesaduf. :) Ailenizin gozu aydin. Melisa'nin sekerleri de kendisi gibi pembe ve pek guzel. :)

    By Anonymous Mine, at 9 Mayıs 2010 04:19  

  • Sevgili Oyaa,
    ne güzel bir minik bu:) Hoşgelmiş, sefalar, mutluluklarla gelsin...
    Sevgilerimizle
    Lale & Minnoş

    By Blogger Boncukçu, at 9 Mayıs 2010 05:56  

  • En güzel anneler günü hediyesi oldu Melisa annesine. Sizin, annenizin, ablanızın ve Melisa'nın annesini anneler günü kutlu olsun.
    Annenizin resmine bakarken benim de gözlerim doldu, ne büyük mutluluk.

    By Blogger cenebaz, at 9 Mayıs 2010 10:10  

  • Hoş geldin Melisa! Tanrı sana analı, babalı, sağlıklı, mutlu, upuzun bir ömür versin... İnşallah ninen Selma senin bebeciğini de kucağına alır :)) Bugün kucaktasın diye uzak sanma sakın o günleri... Ninen Selma'ya ya da halan Annoya'ya sor bakalım babacığın daha dün el kadar değilmiymiş :)
    Senin aracılığınla annelerin en güzellerinden Annoyacığımın da ellerinden öpüyorum.

    By Blogger Şirin, at 9 Mayıs 2010 10:25  

  • Eh cimcime bir de beni ağlattın ya.. azıcık büyü inşallah minicik dişleyeceğim o kollarından.

    Annoyam anneler günün kutlu olsun, Selma teyzemin, ablacığının ve taze anne Nurci' nin de anneler gününü kutluyorum.

    By Blogger Çiğdem, at 9 Mayıs 2010 11:11  

  • Gözünüz aydın olsun!
    Anneler günü gülleriniz bol olsun!

    By Blogger EKMEKÇİKIZ, at 9 Mayıs 2010 11:17  

  • Minik Melisa'ya, hayırlı uzun ömürler dilerim:)

    [İnsanın hemen doğurası geliyor böyle güzel haberleri, fotoğrafları görünce:)]

    sevgiler, öpücükler..

    [Hişşt Cancan, bugün Annoyanın elini yalamayı unutma, tağam mı tatlım:)Blogda bahsi geçen tüm annelerin/büyükannelerin günü kutlu olsun..]

    By Blogger Unknown, at 9 Mayıs 2010 12:06  

  • Selma teyze torununun cocugunu kollarina aliyor anladigim kadariyla yuzunde ne de guzel bir anlam var. Hosgelmis Melisa. Galiba oglumla aralarinda sadece bir haftacik var.

    By Blogger ycurl, at 9 Mayıs 2010 12:37  

  • Minik Melisa'ya annesiyle babasıyla ve ninesi Selma'yla sevdiği herkesle sağlıklı uzun mutlu bir ömür dilerim.

    By Blogger hüznün tadı, at 9 Mayıs 2010 13:31  

  • Bloğunuzu tesadüfen gördüm, her ne kadar sizi tanımasamda, bir anne olarak minik Melisa'nın resimlerini görünce kutlamadan gidemedim.
    Sizin ilk anneler gününüzü kutlarken, Melisa'ya ane ve babasıyla birlikte sağlıklı ve mutlu uzun bir ömür dilerim...

    By Anonymous dokuzuncubulut, at 9 Mayıs 2010 19:50  

  • analı babalı büyüsün oyacığım, adıyla yaşasın. sevgiler

    By Blogger Handan, at 9 Mayıs 2010 20:18  

  • oyacımbebeğinisağlıkveafiyetlehuzurluaabiraileortamındabüyütmeknasipetsin,ALLAHAEMANETOLSUNİNŞALLAH

    By Blogger Ümit fatma sezer, at 9 Mayıs 2010 23:00  

  • HOŞGELDİN BEBEK...
    Ailenin hayatına kattığın anlamı bilebilsen, hiç şaşırmazsın annenin yüzündeki şaşkın ifadeye, ninen Selma'nın gözündeki yaşlara..

    Hayatın hep güzellikleri,iyilikleri çıkartsın karşına.

    Çok sağlıklı, çok mutlu-huzurlu, çok uzun yılların olsun.

    HOŞGELDİN...

    By Blogger Ece, at 10 Mayıs 2010 07:12  

  • Yeğenim Aycan ve Gelin Kızımız Nurci'nin bebeği Melisa'dan, Kedili Mutfaklar dostlarına minik minik öpücükler. Darısı her dileyenin başına. Annoya

    By Blogger Oya Kayacan, at 10 Mayıs 2010 09:47  

  • Sevgili Oya; Senin muhteşem yemeklerini yiyerek büyüyeceği için Melisa şimdiden çok şanslı birbebktir diyebiliriz. Şansı daim olsun, sağlık ve hzuurlar büyüsün. anne ve babayı da tebrik ederim.

    By Blogger Basak, at 10 Mayıs 2010 10:25  

  • Oyacan'cım,
    Maşallah diyorum ve ikisini de benim yerime öpmeni rica ediyorum..Şansları da çok bol olsun...

    By Blogger Unknown, at 10 Mayıs 2010 11:10  

  • Güzellik hoşgeldin. Annesinin halini anlıyorum. Kamera kayıtlarından izlediğime göre aynı ben. Bir de ilk çocuksa şaşkın ördek yavrusuna dönüyorsunuz.
    Analı babalı büyüsün.
    Hülya

    By Blogger otomatikkepce, at 10 Mayıs 2010 17:15  

  • oy yerim ben bunu tam lokmagülmüş yahu:) mis gibi de bebiş kokuyordur o şimdi. Allah anneli babalı sağlıklı büyütsün, kaderi güzel olsun hep iyi insanlarla karşılaşsın inşallah.

    By Blogger Feride Nizamettin, at 11 Mayıs 2010 12:13  

  • Allah analı-babalı büyütsün Oya'cığım..Mutlu ve çok sağlıklı bir geleceği olsun..Anneler gününün en güzeli hediyesi olmuş..

    Öpüyorum o tatlı yanaklarından..Sevgiler..

    By Blogger Damak Tadı, at 11 Mayıs 2010 16:25  

  • Sevgili Oya,

    Bir süredir bloguna bakamamıştım. O yüzden minik Melisa'nın gelişinden yeni haberim oldu. Allah ailesine bağışlasın. Bahtı da kendisi gibi güzel olsun. Selma Teyzemin fotoğrafı beni de çok duygulandırdı. Tanrı ona da bunun gibi daha nice mutlu gözyaşları nasip etsin.

    By Blogger cihan koru, at 15 Mayıs 2010 16:06  

Yorum Gönder

<< Home