Kedili Mutfaklar

Perşembe, Nisan 22, 2010

Bu moooolar başka moooolar

Mooooolarımız geldi. Kapının moooo moooooo gibi çalmasından belliydi zaten. Yoksa ben mi öyle sandım, bekliyorduk ya inekleri.

Bu mooooların bir öyküsü de var.


Mine'si Teyzem http://www.sabunlarim.blogspot.com/ adresinde bize bağ bahçe gezip eğlenecek bir yer açtı geçenlerde. Annoya'm baktı ki şeffaf inek sabun yapmış..., tutturdu opak benekli inek diye.

Yaptı hemen kadıncağız, öyle de iyidir yani Mine Teyze'm. Annoya'm yüzsüz tabii, bu sefer de yüzde beş isterim diye vıdı vıdı etmeye başladı. Fikir sahibi olunca istenirmiş, öyle mi?

Bunlar işte o mooooların %5'i. Bayıldık. Ellerine sağlık Mine Teyze'si.


Evet yaaaa, bayıldık. Ben yuvarlacık yattığım, yatıp da uyuduğum sepetimde fal taşı gibi açtım gözlerimi. Hemen koşup kolimizin boşaltılmasına yardım ettim.


Mine Teyze'm bizi utandırdı valla, mooolarla yetinmeyip enfes rokalar, mine gibi bir çiçek, kekik ve bir de çilek fidesi göndermiş.


Dün telefonda söylemişti zaten, ne demişti? "Şimdi gidip roka da toplarım size bahçeden."

Annoya'm sormuştu, ne sormuştu? "Biberli mi?"


"Ay hem de nasıl biberli. Böyle güzel lezzetli rokalar yemiyoruz artık. Meğer ki, parklar bahçeler sahibi dostlardan rastgelsin :)," buyurdu Annoya'm.


Rokalarımızla birlikte bir şirin örümcek, tanımadık bir böcek ve bir yakışıklı sümüklü de geldi Samandıra'dan. Hepsini gerekli yerlere yerleştirdik; pencere önü, balkon, bahçe gibi.


Yattım aşağı... Roka yemem nasıl olsa.


Çileğimiz de daha olmamış.


Mineli gibi çiçeği kemirebilirim ama yükseğe kaldırdı Annoya'm şimdilik. Kemirmeyi sevdiğim orkide müsvettesi çiçeğimizin yanına koydu. Önce onu ve beni kontrol altında tutup kemiriyor muyum, kemirmiyor muyum anlayacak. Kemirdiklerimi çıkamayacağım yerlerde tutuyor.

Hadi herkese güle güle.
Ticari manâda http://www.mineflora.com/ , eğlence babında http://www.sabunlarim.blogspot.com/ 'a gidiyorsunuz dosdoğru.
Beni de bir korku aldı şimdi. İster misiniz Annoya'm akşam yatmadan ağzımı burnumu sabunlasın o moooolardan biriyle?

9 Comments:

  • bu kediş çok tatlı bayıldım minnoşa..

    By Blogger BEBEK ATÖLYESİ, at 22 Nisan 2010 15:57  

  • Annoya'nın işi hiç belli olmaz Oya'cığım,sen tedbirini al yatmadan..))İlahi çok güldürdün beni yine.)

    Sabunlar çok hoşlar doğrusu..Gönderen arkadaşın gönlüne sağlık..Hele fidelerin daha da bi güzeller..))

    By Blogger Damak Tadı, at 22 Nisan 2010 16:09  

  • O Kediş Bal'ı çok sevdi Banu. Ben Bal'a da bebeklerine de bayıldım.
    ----------
    "Gülme Gül Ablam gülme, bu kadının elinden neler çektiğimi bir ben bir de Allah bilir!" diyor Cancan.
    Gül'cüğüm, yıllardır Mine'nin el emeği sabunlarını kullanıyorum. Ne kullandığımı biliyorum böylece!

    By Blogger Oya Kayacan, at 22 Nisan 2010 17:13  

  • mooo'lar çok süpermiş yaa, yanındaki hediyeler de harika, Cancan da bayılmış zaten hepsine, belli:)) he he, moooo'lardan alacağım ez sun ez pasıbıl:)

    By Blogger Pınar Günay, at 22 Nisan 2010 20:08  

  • Aferin sana Cadı. Benim %5'i kurtarması için Mine'sinin moooo satışlarını hızlandırmamız gerekiyor. Cancan Mine'si Teyzesini çok sever zaten, tek şikayeti onu da bahçeye götürmeyişim.

    By Blogger Oya Kayacan, at 23 Nisan 2010 11:28  

  • Ya yazık çocuğa! Yaparsın vallahi, köpük köpük... (İyi ki duyurdun Mine'nin blogunu. Herkes onun ne kadar muhteşem bir kadın olduğunu duysun, duyanlar duymayanlara söylesin.)

    By Blogger Tijen, at 23 Nisan 2010 19:41  

  • Yapmadım Tijen'ciğim, yapmadım ;) O gitti kafasını içinde deterjanlı su olan temizlik kovasının içine soktu ama.

    By Blogger Oya Kayacan, at 23 Nisan 2010 20:39  

  • ahhh ben yerim bu pisiciği...ben seni nasıl görmemişim şimdiye kadarrrrr..ziyaretiniz için tşk ederim.sevgilerimle

    By Blogger HÜRREM TAKI, at 4 Mayıs 2010 20:15  

  • Blogger kediciler ve blog kedileri eninde sonunda rastlaşacaktır sevgili Hürrem ;)

    By Blogger Oya Kayacan, at 5 Mayıs 2010 11:04  

Yorum Gönder

<< Home