Kedili Mutfaklar

Perşembe, Ocak 20, 2011

İyi diyelim iyi olalım


Melül melül bakıyormuşum ama bugün daha iyiymişim, diyor Annoya'm.  Çok korktu çoook.  Ben doğal yaşlılık sürecime girdim artık, herşeyi kabullenmesi gerekir ama anlamıyor işte.  Arka ayaklarımı çarpık çarpık basınca, kabız olunca, zayıflamaya başlayınca, kuru mamamı hazmedemeyip kusmaya başlayınca, olur olmaz mauw maaaaw tripleri yapınca..., ve de bunların hepsi çok ani, göz göre göre oluverince... 



Esas panik, beni bebekliğimden beri tanıyan canım doktorum Prof. Dr. İlhan Gökgöl'ü bulamayınca yaşandı. Animalia Hayvan Hastanesi yer yarılıp içine girmiş sanki.  Nereye gittiğini bulamadık bir türlü :(  

Neyse, Acıbadem Veteriner Kliniği'nden Hatice Abla koştu geldi, yetişti hemen imdadımıza.  Hatice ve Firuz Çıtak, karı koca İlhan Abi'mden iyi olmasınlar, çok güvendiğimiz doktorlarımız.  216 325 5020.

Muayene edildim.  İğneler oldum.  Tedavi ve takviye edici ilaçlarımı da getirmiş Hatice Abla. Annoya'm her denileni harfiyen yapıyor, merak etmeyin.   

Bugün daha iyiyim.  Kaç gündür çıldırmış hallerini yaşayan Annoya'm da daha sakin çok şükür.  Kusuruna bakmayın, üzüntülü olduğunda yazmaz okumaz yemez içmez konuşmaz gülmez, tuhaf olur velhasıl. 

Bir kendine gelsin hele yazacakmış, öyle diyor.  Şimdilik iyi diyelim iyi olalım.

Sizi seviyoruz.

22 Comments:

  • Çok geçmişler olsun tatlım,inş.eski sağlığına kavuşur..Üzüldüm şimdi ben,gözlerim doldu birden..Acil şifalar..


    Güzel haberlerinizi bekliyoruz..

    By Blogger Damak Tadı, at 20 Ocak 2011 11:18  

  • bende sizi seviyorum

    By Blogger Handan, at 20 Ocak 2011 11:24  

  • Geçmiş olsun canım.Hem sana ,hem Annoya'na.

    By Blogger tülin, at 20 Ocak 2011 11:35  

  • Cok cok gecmis olsun. Kalbinizin nasil titredigini tahmin edebiliyorum. Cok iyi bir hemsire ve sevgili dolu bir anne oldugunuz belli, hemencecik iyilesicek keratacik. Bulut ve ben sevgilerimizi yolluyoruz!!

    By Blogger ayçobanı, at 20 Ocak 2011 12:11  

  • Kıyamam ben ona. Geçmiş olsun.

    By Blogger hüznün tadı, at 20 Ocak 2011 13:23  

  • geçmişler olsun cancanım çok seviyoruz biz seni hemencik iyi ol bakalım.. Annoyam da sıkmasın canını..

    By Anonymous pembe, at 20 Ocak 2011 13:25  

  • Insallah daha da iyi olacak. Cancan kac yasinda bilmiyorum ama bizim de Nisan'da 12 yasini bitirecek bir kedimiz var. Sizinki gibi sevgi dolu bir evde cok uzun yillar yasayabiliyorlar.
    Cok kedi kaybettim, nasil bir aci oldugunu biliyorum. Insallah o aci sizden cok uzun bir sure uzak olur.
    Sevgiler

    By Blogger Unknown, at 20 Ocak 2011 14:06  

  • Canım Can Can korkutmaz mı siz gibi güzel yüzlerin hastalanması? Annoyam çok geçmiş olsun. Zor dönemler bunu yaşayan bilir. Can can iyileş artık üzme Oya Can'ı. Acil şifalar

    By Blogger Pirate/Korsan, at 20 Ocak 2011 14:06  

  • Şimdi herşey yolunda anlaşılan, çok şükür. Dinlen güzel tekir, bizim evdeki canlar ve hepimiz sana şifa nefesleri uçuruyoruz. Annoya da seni iyi gördükçe iyileşecektir, tekrar dengesini bulacaktır nasılsa. Hadi bakalım hayırlısıyla... Sağolasın, varolasın, sağlıkla yaşlanasın.

    By Blogger Handan Demiralp, at 20 Ocak 2011 14:56  

  • Canim benim:( cok cok gecmis olsun, Allah seni Annoya'na bagislasin..amin

    By Blogger Unknown, at 20 Ocak 2011 17:46  

  • Nohut da Cancan abisine ve size sevgilerini yolluyor, pati kardeşi olarak dua ediyor. Sevgiler Annoyam en kısa sürede iyileşir inşallah.

    By Blogger Feride Nizamettin, at 20 Ocak 2011 19:30  

  • Duyunca dünyam başıma yıkıldı. Çok
    geçmiş olsun kediciğe,tanrı onu size
    bağışlasın. Hayvansever olarak bu tür
    haberlere hiç gelemiyorum.

    Sağlık haberlerinizi bekliyoruz.

    Dostlukla..

    By Blogger aslan, at 20 Ocak 2011 20:02  

  • Oya Abla, Animalia Etiler'de Hareket Sitesi'ne taşınmıştı en son. Orada mı arayıp bulamadınız yoksa Levent'teki eski yerinde mi?

    By Blogger Fifi Croissant, at 20 Ocak 2011 21:32  

  • Cok gecmis olsun size ve Cancan'a Sevgili Oya Hanim'cim.

    Nuray

    By Anonymous Adsız, at 20 Ocak 2011 23:42  

  • Bi kedi delisi olarak, sana da Annoya'na da geçmiş olsun diyorum tatlı şey. Aman iyi ol lütfen..Sevgiler..

    By Blogger LEZZETLİ SOMUNLAR, at 21 Ocak 2011 01:18  

  • Oya'cim cok uzuldum cok gecmis olsun. Anne kucagi iyi gelir toparlanir umarim bir an once...

    By Blogger beste, at 21 Ocak 2011 10:13  

  • Sevgili dostlarımız, zaman dediğimiz dönülmez bir yol. Yaşlanıyoruz çaresiz.

    Annoya'm, Annem Kimsecik'i tam yirmi yıl önce evlat edinmiş. Ben Cancan 28 Mart 1995 doğumluyum, tek bebek olarak doğdum, çoook kıymetliyim.

    Annemi 29 Kasım 2007'de bahçemize yatırdık. Acımız halâ dinmedi. Onun anısına bahçeye, bütün bahçe kedilerimizin doyacağı kadar mama koyuyoruz her gün.

    Şimdilik olabildiğince iyiyim çok şükür. Annoya'mla beraber yaşlanıyoruz işte. Bize sağlık duaları yapan, iyilik dilekleri gönderen hepinizden; 'şifa nefesleri uçuran' Handan Demiralp Teyze ve canlarından Allah razı olsun.
    ----------
    Magissa sağol, ben de dün sabah ancak ulaştım bu bilgiye.

    By Blogger Oya Kayacan, at 21 Ocak 2011 11:46  

  • cancanım ve annoyam, gözlerim doldu :(

    eminim anlattığımda prenses de çok üzülecek. ayrıca, prensesten 4 yaş büyükmüşsün, bu vesileyle öğrenmiş olduk.

    zamanda bir yolculuktur yaptığımız, elbet vade doluncaya kadar günlerimi;, ama olmuyor işte, içimiz sızlıyor, gözlerimiz doluyor; kendi canlarımız düşüveriyor gözlerimizin önüne, daha bir çaresizleşiyoruz. anneni hiç unutmadık, umarım çoooook sonra beklemektedir seni. henüz annoyan hazır değildir buna, sakın öyle hasret çekme, olur mu canımın içi?

    prenses de, ben de o güzel gözlerinden öpüyor ve güzel göbişine başımızı gömüyoruz. ltf kendine iyi bak, hiç birimiz hazır değiliz vedalara. sakın bizi korkutma, olur mu canımın içi?

    seni kocamaaan öpüyor ve sıhhat diliyoruz.

    By Blogger Birsen Şahin, at 21 Ocak 2011 18:46  

  • Cok gecmisler olsun, atlatacaksin hadi Cancan...
    Canikom(kedim) ve ben de iyi dileklerimizi yolluyorum.
    KUGUUBOYNU

    By Anonymous Adsız, at 21 Ocak 2011 23:14  

  • Geçmiş olsuunn.

    By Blogger Nenoni, at 23 Ocak 2011 12:29  

  • 17'lik delikanlı Tatanka'dan ve insanı Aybige'den Cancan'a geçmiş olsun dilekleriyle, mırnavlar, sevgiler.

    By Anonymous Aybige-Kedi Defteri, at 24 Ocak 2011 19:27  

  • Birkac gundur ugrayamuyordum,Icim cizladi.Sakin haaa Cancanim sakiiiiin..... Daha tanisamadik ki!Burnunun ucuna kocaman opucukler.
    Bacaksiz

    By Anonymous Adsız, at 26 Ocak 2011 18:30  

Yorum Gönder

<< Home