Kedili Mutfaklar

Cuma, Haziran 02, 2006

Benim altı çileğim

Vatanı Oya'nın mutfağı önü, cumbası üstü. Memleketi bir küçük dikdörtgen saksı. Dört yıldır çileğini yediğim bu toprağı ben nasıl öpüp de başıma koymayayım.

Seneye söz, daha geniş yere alınacak, daha verimli toprakla beslenecek, daha mutlu olacaksınız.



Oya bir haftadır her sabah altı çilek yedi ya, seneye belki de sekiz çilek yiyecek.

Sağa sola süs diye koydukları da cabası. Misal votkaya, dondurma tepesine ve, "İlahi Oya bu da nereden çıktı?" diye sordurtmak için beyaz pilava...

7 Comments:

  • Ne kadar zarif,ne kadar şık bir tabak o öyle. Bayıldım

    By Blogger cenebaz, at 2 Haziran 2006 16:26  

  • yum yummmm :)))

    By Blogger vintage biscuit, at 2 Haziran 2006 18:50  

  • sahi mi, fotoğrafı siz mi çektiniz. bu zamanda toprağında hormonsuz çilek görmek...geçen gazetede okumuştum. kadının birisinin kızının göğüsleri normalin üzerinde büyümüş. kız daha 8 mi 9 mu neymiş...anne eğitimli Allah'tan..kızı alıp doktora götürmüş..sonuç : son bir kaç aydır kız sürekli çilek yiyormuş, ve sonuç malum..
    çilekteki bilmem ne hormonu o işe sebep oluyormuş...
    işte bu yüzden sordum, onlar sahici sizin çilekler mi diye...
    kimbilir erkeklere de ne zararı vardır ancak belli değildir henüz ?
    afiyet olsun...

    By Blogger birisinin yeri, at 3 Haziran 2006 01:36  

  • :)) Çilekli pilav demek.. Candan'ın bir çilekli spagetti tarifi vardı, onu hatırladım! Hatta çilek-ye etkinliği zamanı düşünmüştüm denemeyi ama cesuruz dediysek o kadar da değil diyerek vazgeçmiştim (hoş, yapsaydım da yedirecek birini bulmak ciddi sorun teşkil edecekti!)

    Buzda çileklere bayıldım!
    Yerim ben onları diyecektim ama sustum:)

    By Blogger Sibel, at 3 Haziran 2006 09:34  

  • Çenebaz ve Büsküü'ye cevap yok! Ne diyim ki?

    Baver, evet evet; onlar benim, gözüm göre göre büyüyorlar. Çok canım şeyler çook. Çilekteki hormon dediğin işe yarıyorsa eğer, silikon meme işleri falan hep yatar yani:-)) Belki de ergenlik döneminde bu işe yarıyordur sadece, ne dersin? Töööbe de amman, Allah erkeklerimize zeval vermesin...

    Senin elinden çıkan her şey yenir, silinip süpürülür hatta Sibel'ciğim. Yine bakıyorum da maşallahın var yani.

    By Blogger Oya Kayacan, at 3 Haziran 2006 10:38  

  • teşekkür ederim bir erkek olarak biz erkekleri unutmadığinız için sibel gibi (allah erkeklerimize zeval vermasğin) dediği gibi hadi bakiiiiim

    By Anonymous Adsız, at 27 Ocak 2008 23:13  

  • teşekkür ederim bir erkek olarak biz erkekleri unutmadığinız için sibel gibi (allah erkeklerimize zeval vermasğin) dediği gibi hadi bakiiiiim

    By Anonymous Adsız, at 27 Ocak 2008 23:13  

Yorum Gönder

<< Home