Kedili Mutfaklar

Pazartesi, Mayıs 22, 2006

Kaçmazzzz...

Mesudiye Zırhlısı


Tavus Kuşu


Çift İbrikli Kompozisyon


Şahmaran

Grazia Maria Meroni . Nam-ı diğer Titi. Milano'da doğmuş olup ben bildim bileli Türkiye'de yaşamıştır, halâ yaşamaktadır; yaşayıp gitmektedir...

İyi kadındır, hoş kadındır; ben kadar Türk, ben gibi İstanbullu, artık Bodrum Geriş ikametlidir. Gitmedim ama söylenen Geriş evinin eski bir ahırdan bozma olduğu, o ahıra Titi'nin ruh kattığıdır. Ahır da boş durmamış bu arada, Titi'nin içinde yapraklar yeşertmiş çiçekler açtırmış. Paçavralar, kumaslar örtülerde, yastıklarda ve panolarda Titi eserlerini oluşturmuşlar

G-Mall, 30 Mayıs'a kadar bu güzellikleri ağırlıyor.

Hani el işi deriz... Marifetli ellerden söz ederiz. Haydi bakalım, gidelim görelim.

Bu kadarı da olmaz dediysem ben eğer, sizlerden de yakın bir yorum beklerim.

Sağol, varol Titi.

5 Comments:

  • Hani reklamdaki çocuğun süperr benim annem süüüper demesi var ya! Bu çalışmalara başka Türkçe(!) bulamadım! Umarım kıymeti bilinir böyle sanatçıların... Bu güzellikler emin ellerde kalır da kuşaklar boyu yaşar umarım! Yakından görsem nasıl etkilenirdim acaba? Mutlaka gitmeliyim... Ne duruyorum...

    By Blogger Şirin, at 23 Mayıs 2006 07:56  

  • çok hoş görünüyor bunlar !

    By Blogger vintage biscuit, at 23 Mayıs 2006 08:23  

  • Böylesi güzel el emeği,göz nuru çalışmalar için sanatına saygı ve hayranlık duydum ellerine sağlık Titi.

    By Blogger İpek Kuscu, at 23 Mayıs 2006 23:35  

  • Benim hissettigim, Çilek bu sergiyi kaçırmazzzz!!! Faydası olur, zararı olmazzzz!!!

    Ya sen, esebildin mi o taraflara? Sanırım dediğin gibi de emin ellere sattı Titi eserlerini. Dostlarımız Asaf Savaş Akat ve de Ömer Uluç ikişer tane aldılar mesela. Bu da içimi ferahlattı benim.

    Çoook hoşlar Curly'ciğim. Bir de yakından görebilsen.

    By Blogger Oya Kayacan, at 25 Mayıs 2006 10:05  

  • ee gidelim görelim bakalım...

    By Blogger Mathy, at 27 Mayıs 2006 03:14  

Yorum Gönder

<< Home