Kedili Mutfaklar

Cuma, Haziran 02, 2006

Oya Oya yağlı boya...

(Adı Mehmet olup da koduna Apo dediğim yeğen solda. Ali Usta ıslaklık kalmasın diye alçılanmış duvarı fönlemekte. Nurettin de bir iş çeviriyor işte ya, ne?)

Eşyalar hep toplandı, toooplandı tooplandı; üstleri de kapandı, kaaapandı kaapandı...

Ali Usta ve Şürekâsı yarım gün bu derleme toplama işiyle uğraştı. Yerler tamamen naylonladı, naylonlar da selobantlarla sağlamlaştırıldı. Bu Ali Usta var ya Ali Usta, kolay kolay bizim ailemizin baş boyacısı olmadı. Zaman zaman "Sizin aileye çalışsam bana yeter," dese de, herkese tavsiyemdir.

Sonunda da her bir şeyi yerleştirir, siler süpürür, gül gibi yapar ortalığı güüüül.

Boyacı Ali Usta 0532 587 12 17 "Alooo, Ali Ustaaaa, sizi Salacak'tan Oya Hanımefendi veya sadece Oya pek bir tavsiye etti de..."

Neyse yaa, işte bizim evin halleri şimdilik daha böyle. Finale hazırlanıyoruz, şöyle inşallah bir üç beş gün içinde...

4 Comments:

  • Sevgili Oya Kayacan,
    Cooook kolay gelsin. Ben senin resimlerine bakmaktan yoruldum inan ki.

    By Blogger tata, at 2 Haziran 2006 11:24  

  • Az önce Sarah'ın koftikas de pırasa
    tarifine bakıyordum. Nonikam çok güzel yapardı da. Bir yandan da ben bu Estelle, Sara ve Tata'yı birbirinden nasıl ayırmalıyım diye düşünüyordum:-))) Sağol Tata'cığım, az kaldı ama ben de yorulmaya başladım. Üstelik mutfak tamamen kapandı. Artık yemek davetlerinin hepsini kabul ediyorum!

    By Blogger Oya Kayacan, at 2 Haziran 2006 11:50  

  • Kolay gelsin, çabuk bitsin Oya ablacığım :)

    By Blogger azna, at 2 Haziran 2006 12:55  

  • Bizi ayirmak cok kolay, Estelle ve Sarah iki kiz kardes yani benim yegenlerim. Ben Tata=Teyze. Onlar kücükten beni hep böyle cagirdiklarindan, ismim öyle kaldi.
    Köftikas de pirasa sahane olur, benim cocuklar da bayilir, mutfagin hayirlisi ile yerlessin yaparsin, nonikani da anarsin.

    By Blogger tata, at 2 Haziran 2006 18:37  

Yorum Gönder

<< Home