Kedili Mutfaklar

Cuma, Kasım 24, 2006

Papa ve Ağca

Pansuman / Ya sabır...

Oktay Ekşi'nin köşesinde Papa ile ilgili, konukseverliğimize bağladığı yazısı http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/5495621.asp?yazarid=1 işte burada. Zaten bu güne kadar da söylenmesi gereken her söz yazıldı, söylendi. Ben de Sayın Ekşi ile tamamen aynı fikirdeyim, bir fazla...

Ağca da fikir beyan edenler arasına katılmış, demişti ya, "Papa beni görmeden giderse gözlerim açık ölürüm," gibisinden bazı laflar... Vallahi bravo Ağca'ya demek istedim. Çoğunluk bir olmuş Türkiye'yi Papa'ya zindan etmeye çalışırken, azınlığın konuksever sesi Mehmet Ali Ağca'yı kutlamak gerek.

2 Comments:

  • neler neler yazdım... Gümledi gitti....

    By Anonymous Adsız, at 25 Kasım 2006 09:02  

  • Şimdi yeniden yazıyorum:

    Annoyacığım!
    Sana da Oktay Ekşi'ye de hak vermemek ne mümkün! Vermeyenler varsa -ki var!- onları anlamaya çalışmak beni yoruyor artık!
    Papa'nın gelişini kendi yozluklarının ortaya dökülmesi için fırsat bilenler ne yazık tüm Türk ulusunu kötü bir zan altında bırakıyorlar...
    Bir kaç çapulcu çıkıyor ortaya... Hadi yürüyelim Ayasofya'ya!
    tekbirler getirerek içeri dalıyor ve de namaz kılıyorlar... Ardından Ayasofya'nın derhal müslümanlara ibadete açılmasını istiyorlar... Oldu! Başka arzunuz! Böyle gak diyince gak guk diyince guk! Yahu girilmedik köşemiz kuytumuz kalmamamış... Adamlar ne derdinde...Kanla alınan vatan toprakları çatır çatır satılmış... artık ne demirçeliğimiz, ne kağıt fabrikamız, ne fındığımız, ne pancarımız daha say say bitmez... Dedelerimizin onca yokluklarla vaâr ettiği değerlerimiz peşkeş çekilmiş, haraç mezat satılmış... adamların şeyi Papa'ya kalkıyor! Çok özür dilerim... Bunu yazmak zorundaydım... Bu adamlar sinirimi çok ama çok bozuyorlar.... Çünkü ne yazık ki bunlara "delikanlı" diyenler dahi var! Daha çok yazacaklarım var ama sürer de sürer... Daha önce yazdım ama hata verdi, gitti... Umarım bu mesajım gitmez...

    By Anonymous Adsız, at 25 Kasım 2006 09:13  

Yorum Gönder

<< Home