Kedili Mutfaklar

Salı, Mart 13, 2007

Fındık Yiyelim Fındık Konuşalım

Mutlu sona yaklaştık.

Neyi nasıl yapmalı hallerimiz bitti.

Kazancımızı nereye vermeli işi çözüldü.


( http://www.ordu.gov.tr/index.php?option=com_content&task=view&id=83&Itemid=1
Ordu Çocuk Yuvası.)

Nisan başında kitapçılardayız.

Fındık Zamanı, Fındık Yiyelim Fındık Konuşalım, dedim kitabımızın adına.

Yazarları Bizim Fındık Çocukları Yazı Ekibi.

Dediğimi sevdim. Sadece tarif değil çünkü kitabımız, konuşur gibi yazılar da var içinde.

Yola devam etmek istiyorum. Kabak meselesine dört elle sarılalım haydi. Daha da iyisini yapacağız bu sefer, hayırlısıyla.

6 Comments:

  • çook sevindim.bir tanecik tarifim bile olsa içinde nasıl hoşuma gidiyor kitabın piyasaya çıkması anlatamam
    Yalnız şu gelişmeleri fındıklı tariflerde yayınlasak

    By Blogger Nenoni, at 14 Mart 2007 09:13  

  • Ewet Mine'si, sonundaaaa...
    ----------
    Nenoni, elim varmadı bir türlü. Yazsam, yazsam ya tabii...

    By Blogger Oya Kayacan, at 14 Mart 2007 12:16  

  • O güzel bir sona ulasimini buradan ben de kutlarim Iyki Oya ablamiz iyiki ona inanamis kardeslerimiz varmis.Hepinizi candan kutlarim.
    Saygilarimla.

    By Blogger ERDIL, at 14 Mart 2007 22:51  

  • akşam bir arkadaşımda kabaklı çorba içtim tarifi (onun izniyle)yayınladım .kabaklı tariflere konur mu yada nasıl yapacağız yol gösterirmisin.

    By Blogger Nenoni, at 15 Mart 2007 09:09  

  • Sevgili Erdil Bey, hayat böyle galiba, bir iyi bir kötü haber geçip gidiyor. Kitap işlerimizi yoluna sokmayı becerebileceğim galiba. Kumpanya Kimsecik gittikçe umutsuzluğa götürüyor ama beni. Çok uğraş, çok inanç ve çokça maddi olanak isteyen bir iş. Başaramıyorum ama gündemde de tutuyorum. Her işin hayırlısı. İyi dileklerinizi her zaman yanımda taşıyorum. Çok teşekkür ederim.
    ----------
    Nenoni'cigim senin çorbanın altına yazdım. Bir kısa not daha yazmalıyım herkes için, haklısın.

    By Blogger Oya Kayacan, at 15 Mart 2007 10:16  

  • Cok sevindim!

    By Blogger Dilek'ce, at 21 Mart 2007 12:16  

Yorum Gönder

<< Home