Kedili Mutfaklar

Çarşamba, Aralık 19, 2007

Bayram diyorlar, desinler varsın

Adını sevmiyorum işte. Ben böyle bayrama bayram demiyorum.

"Peki," diyor Annoya'm, "tamlama kullanmayalım, bayram diyelim sadece..."

Ben de, "Peki," diyorum Annoya'ma.

Bana tahsis ettiği renkahenk battaniyeme sarınıyorum. Yıllaaaaar önce örmüş onu. Roma'da. "Ne anılar," diyor, "derdest edilip getirildi oradan buraya bu battaniye ile. Neler neler birikti sonradan her renk her ilmekte..."

Acısıyla tatlısıyla bol olsun anılarınız.

İyi bayramlar herkese, hepimize.

10 Comments:

  • Can kardesimin Bayramini kutlar,sihhat ve huzur dolu günler dilegi ile.
    Kucak dolusu kedi sevgisi.

    By Blogger ERDIL, at 19 Aralık 2007 12:31  

  • Bayramlar, insanlar arasindaki karsilikli sevgi ve sayginin perçinlendigi günlerdir. Bayramlar, insanlarin birbirleriyle olan darginliklarini unuttuklari, baristiklari, kardesçe kucaklastiklari günlerdir. Bayramlar,milli ve dini duygularin, inançlarin, örf ve adetlerin uygulanip sergilendigi, bir toplumda millet olma suurunun sekillendigi, kuvvetlendigi günlerdir. Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dilegiyle, Kurban Bayraminiz kutlu olsun!


    www.aynurdantarifler.blogspot.com

    By Blogger Aynur, at 19 Aralık 2007 12:51  

  • Sevgili Oya hanım aynı düşünceyi paylaştığımdan dolayı...
    sadece cancana ve size sevgi ve selâm bırakıyorum.

    By Anonymous Adsız, at 19 Aralık 2007 15:36  

  • cancana çook benzeyen, onun adeta dişisi olan fıstığımla size ve cancana sevgilerimizi yolluyoruz..merih

    By Blogger MUTLUKEDİLER, at 19 Aralık 2007 20:18  

  • Sevgili Oya'cığım,
    Bayramını en içten dileklerimle kutlarım canım.Sağlıklı,mutlu ve güzel bayram günlerin olsun canım benim.Seni çok seviyorum dünya tatlısı..

    En güzel sevgilerimle..

    By Blogger Damak Tadı, at 20 Aralık 2007 00:28  

  • Mutluluk dolu bir bayram dilerim...

    By Blogger Burcu Özdoğan, at 20 Aralık 2007 11:04  

  • Sevgilerle dolu nice bayramlara

    By Blogger Boncukçu, at 20 Aralık 2007 14:30  

  • Hayirli bayramlar

    By Anonymous Adsız, at 21 Aralık 2007 12:38  

  • yazdıklarınızı okuyorum..ne diyebilirim..inanın bir tarafından
    tutmaya çalışıyorum,acınız hafifler umudu ile..yazanlarada bakıyorum..yalanı kendine yaşam tarzı edinmiş,insanları kırmaktan çekinmiyenlerin..hayvanları ne kadar sevmesi olası..anlayamıyorum?sağlıkla

    By Anonymous Adsız, at 22 Aralık 2007 19:27  

  • Bayram kutlamak(!) değil amacım..
    Bir selam vermek sana ve Cancan'a...
    Sevgiler Annoya!

    By Blogger Şirin, at 23 Aralık 2007 11:15  

Yorum Gönder

<< Home