Kedili Mutfaklar

Perşembe, Mayıs 08, 2008

Lucy'den kısa haberler...

Tutuklu bakışlarımı çekti Annoya'm. Evime dün döndüm. Bizimkiler aldı başlarını, Amerika Amerika diye sayıklayıp durdukları yere gitti. Beni de Kemerköy'de sevgili arkadaşım Kısmet'e bıraktılar. Kısmet'in halâ bahçesi var. Oynadık ettik. Nispeten hürriyet var tabii orada. Bizim evde oyun oynamak ancak oyuncaklarımla mümkün oluyor.

Bir de sıkıldım bu ara. Canım çocuklarımdan biri gittiği apartmandan kovuluyormuş. Yeniden ev arıyoruz ona. Güzel oğlum güzel insanların yanında yaşasın istiyorum. Apartman merdiveninde bile birisi ona hor gözle baksa, sahibi hemen hırlasın istiyorum. Annoya'm öyledir mesela, hayvancanlara ters bakanlara veryansın, hır gür, bıraksan dövecek yani.

Özgür kedi Trafo, şehir evimin sokağında yaşıyor. Annoya'mın gözdesi. Bu kışı da aslanlar gibi çıkarmış bu sokağın bütün kedileri maşallah. Trafo ile arkadaş olabilecek miyiz bakalım?

Herkes merak ediyor...

http://www.lucyandherpupies.blogspot.com/ 'dayım çocuklar...

4 Comments:

  • Sevgili Oya'cığım,
    Birkaçgündür vloguna girmiyordum. Bir bakayım dedim ne var ne yok. Neler olmuş neler, sevgili anneciğinin doğum gününü kutluyor ellerinden öpüyorum. Sizin gibi can kızlar yetiştirdiği için onu kutluyorum. Hülya'ya ve sana Allah kavuştursun diyorum, sevgili oğlunuz ve kızınız Aycan ve Nurci'yi Amerka'ya yolcu etmişsiniz. İyi haberlerini alın her zaman. Hülya'ya ve sana sevgilerimi iletiyorum.

    By Blogger ulku, at 9 Mayıs 2008 11:16  

  • Güzel duyguların için teşekkürler Ülkü'cüğüm. Çocuklarınki kısacık bir seyahatti. Döndüler bile...

    By Blogger Oya Kayacan, at 9 Mayıs 2008 15:03  

  • Luck'ye gönül dolusu sevgiler...
    Trafo'yla dost olacağından eminim nedense ben...

    By Blogger Şirin, at 9 Mayıs 2008 20:44  

  • İkisi de inatçı galiba bunların. Keşke tahminin doğru çıksa Şirin'ciğim.

    By Blogger Oya Kayacan, at 10 Mayıs 2008 11:48  

Yorum Gönder

<< Home