Kedili Mutfaklar

Perşembe, Eylül 30, 2010

Kahraman Sadıkoğlu'ndan yeni rezaletler bekliyorum

Oturaklı bir soyadı, aile efradı ve Bebek’teki Sadıkoğlu yalısı dolayısıyla çocukluğumdan beri sanki tanıyorum.

1990’lı yılların başında Boğaz’dan fütursuz geçirdiği, çok tartışılan asbestli gemisi ile düşman oluyorum.

Göcek Koyu’nu babasının arsası ilan edip üzerine yüzen villa dubalamasıyla diş bilemeye başlıyorum.

2007’de kaçırılarak Irak’ta iki ay rehin tutulması ve fidye karşılığında bırakılmasının altında neler olduğunu halâ merak ediyorum.

Altıncı hissim sayesinde Hyatt Regency’nin adına bile gıcık oluyorum.

Hakkında okuduğum hiçbir haberi mantık çerçevemde onaylayamıyorum.

Netice itibariyle,

Savarona ile son noktayı koymamıştır bu adam, kendisinden yeni kepazelikler bekliyorum…

3 Comments:

  • Netekimm eli kulağındadır. Bakıcaz diyordu son realetinden sonrra...

    By Blogger Boncukçu, at 30 Eylül 2010 19:57  

  • Nasıl insanlar olmuşlar.. Hepsi bebekti, sonra nasıl bu kadar düşmüşler, kadınları satmak vs.. Akıl almıyor.

    By Anonymous Adsız, at 30 Eylül 2010 20:37  

  • Günlerden Ekim 6. Bay Sadıkoğlu Show TV Haberler'de.

    Savarona'yı kiralayan adam o kadar zengin ki, misafirleriyle özel boeinglerle Yeşilköy'e iniyor, 45 biner dolarlık 4 şişe şarap açıyorlar her akşam sofrada, bunlar mı kadın satacaklar, fuhuş yapacaklar..., gibi konuşuyor :(

    Bir maruzatım var Bay Sadıkoğlu. Fuhuştan kasit yatılan kadınlara para ödeniyor olmasıdır. Parayı başkası ödeyip de kadınları birilerine peşkeş çekiyor olması fuhuş ihtimalini gözardı edemez.

    Ali Kırca da bunu bilir ama ses etmiyor.

    Bir not düşeyim dedim.

    By Blogger Oya Kayacan, at 6 Ekim 2010 20:12  

Yorum Gönder

<< Home