Kedili Mutfaklar

Perşembe, Eylül 09, 2010

Bizde bayram


Grupanya ile hayat yarı yarıya ucuzladı. Alıyoruz veriyoruz, geziyoruz eğleniyoruz, yiyoruz içiyoruz, hepsi %50'ye :)) Bayram çikolatalarımızı da stoklamıştık yok pahasına, Butterfly'dan. Yaşasın Grupanya.


Beşiktaş bizim bahçenin kadrolu kedi familyası. Onlara her gün bayram.


Daha kimse almadı Mia'yı, yani beni. Komik, sevecen, akıllıyım ve de acilen ev sahibi olmam gerekiyor. Annoya da arıyor, siz de benim için arayın olur mu? Beni çok sevecek birileri olmalı. Onlar mutlaka bir yerlerde varlar.


Melisa ilk bayram ziyaretlerini yapıyor. Pek keyifliyiz canım pek...



Dünden beri gelen gidenimiz oldu bir hayli. Sonunda kaldım mı yine bu ayıyla baş başa ;)
Herkese, her sevdiğiyle birlikte iyi bayramlar...

13 Comments:

  • ANNOYAMIZ, HER ZAMAN SEKER GIBI BAYRAMLAR DEMEYE DIKKAT EDERIZ, FAKEEET BU BAYRAM "HAYIR"LI BAYRAMLAR DILIYORUZ VE DE SIZI COK OPUYORUZ.

    By Blogger kedisizasla, at 9 Eylül 2010 15:40  

  • Oyacan'cım,
    Mia var ya inanılmaz derecede güzelleşmiş yavrum benim...
    Ayy allah şansını da böyle güzel etsin inşallah...
    Melisa zaten güzeldi.....
    Allah herkesi mutlu etsin inşallah ve de evladı olanlara da evlatlarının güzel günlerini göstersin diyorum ve seni çok öpüyorum Tuzla'dan...

    By Blogger Unknown, at 9 Eylül 2010 15:53  

  • Oya'cığım, bu millet bir aydı mı tam ayar. Dur bakalım, belki de ayma zamanıdır artık ve de var ya hayır'lısıyla bir atlatırmışız şu haftayı... Sevgiler, keyifler, iyilikler sizlere, hepimizden...
    ----------
    Mine'si, Mia Bebek ciddi bir fenomen kedi. Ben beşeri ilişkileri bu kadar güzel bir kediye hiç rastlamadım ;) Ah bir de o sevgisini verecek bir yuvası ve ailesi olsa...
    Evlatlarınla, torunlarınla, melek kocanla kutlanacak nice nice bayramlar olsun...

    By Blogger Oya Kayacan, at 9 Eylül 2010 16:34  

  • oyacım canım nice bayramlara
    rakıyla balıkla birayla aşkla şarapla

    By Blogger Handan, at 9 Eylül 2010 17:58  

  • Bakma öyle kalbimin içini görür gibi Mia.
    Evde o büyük kedi var oldukça zor...

    Bayramın kutlu olsun Oya.
    Çok bayramların olsun sağlıkla,huzurla ereceğin.

    By Blogger tülin, at 9 Eylül 2010 19:04  

  • http://handannkaleminden-handan.blogspot.com/2010/09/yavru-mia-yuva-aryor.html

    ilan verdim blogda mia için bir yararı olursa ne ala

    By Blogger Handan, at 9 Eylül 2010 21:22  

  • Sağlıkla, huzurla nice bayramlara Oya hanım. Nice güzel yemekler pişsin mutfağınızda, kediler ve bebekler ve sevilenler hiç eksik olmasın çevrenizden...

    By Blogger Leylak Dalı, at 9 Eylül 2010 23:23  

  • İki kere teşekkür ederim Handan, dileklerin ve Mia'ya destek verdiğin için ;)
    ----------
    Ben bişey demiyorum ki Tülin Teyze, bakıyorum ööölece işte... Mia
    ----------
    Hayatın gerçek tadı onlar değil mi Leylak Dalı?

    By Blogger Oya Kayacan, at 10 Eylül 2010 09:22  

  • Nice guzel bayramlara Sevgili Oya Hanim..


    Mia'nin yuva bulma sansini, facebook ya da twitter da yapilacak bir duyuru daha cok arttirir diye umut ediyorum..

    Guzel yureginizden operim..

    By Blogger Unknown, at 10 Eylül 2010 14:27  

  • Oralarda da ben yokum sevgili Yüksek Ökçe. Varmış gibi duruyormuşum ama Facebook'da. O da bir muamma! Sevgiler bizim buralardan...

    By Blogger Oya Kayacan, at 11 Eylül 2010 14:57  

  • Oralarda da ben yokum sevgili Yüksek Ökçe. Varmış gibi duruyormuşum ama Facebook'da. O da bir muamma! Sevgiler bizim buralardan...

    By Blogger Oya Kayacan, at 11 Eylül 2010 14:57  

  • Hayir'li bayramlar...
    Sam

    By Anonymous Adsız, at 11 Eylül 2010 23:29  

  • Gece gece 12 Dev Adam'a sevindik Sam. Tam ümitlerimizi keserken coşturdular hepimizi ;)))

    By Blogger Oya Kayacan, at 12 Eylül 2010 09:16  

Yorum Gönder

<< Home