Kedili Mutfaklar

Pazartesi, Ocak 31, 2011

Cancan diyor ki...

Kucaklaşıyoruz, bakışıyoruz, koklaşıyoruz...  Oynaşmıyoruz, hoplaşmıyoruz, zıplaşmıyoruz...  Ev halimiz bu.

Çok yatıyorum, çok uyuyorum ama yattığım yerden evdeki her duruma hakim oluyorum.  Genel durumum bu.

Mutfak/mama, kum/çiş kaka, yatak/uyku üçgenimi güzelce kullanabiliyorum.  Bunları yapabildiğim için Allah Baba'ya çok çok şükrediyorum.

Bugün yazmamın nedeni ise kendimi daha iyi hissetmem.  Evde turlamaya, Annoya'mın arkasında dolaşmaya başladım.  İkimiz de çok sevindik bu işe. 

 

Evde yemek memek pişmiyor.  Sadece bana özel beslenme/bakım/ilaç konularına ağırlık verildi.

Biz böyleyiz şimdilik. 

18 Comments:

  • Cancanım,inşallah,annoyanın arkasından uzunnnn uzunnnn yıllar,sağlıklı ve sıhhatli gezersin..o biri sağa biri sola bakan ön patilerini seveyim senin..Rabbim sana acil sıhhat versin..

    By Anonymous madrugador, at 31 Ocak 2011 10:48  

  • selam arkadaşım.izleme butonun yok sanırım görmedim.seni yakından takip etmek istiyorum.bendeki gibi bir izle butonu koyarsan ziyaretçilerin için kolaylık olur.sevgilerimle...

    By Blogger mintinin dünyası, at 31 Ocak 2011 12:21  

  • Ben de cok sevindim bu duruma! Dunden beri Cancan ve siz aklima gelip duruyorsunuz. Iyi haberlerinizi alacakmisim demek... Sevgiler

    By Blogger Unknown, at 31 Ocak 2011 14:30  

  • Ohhh cok sukur.
    Gunlerdir merak icindeydim.
    Cok sevindim.
    Kuguu

    By Blogger KUGUU, at 31 Ocak 2011 16:19  

  • Oy oy daha güzel haberler almak isterim.

    sağlıcakla...

    By Blogger Narince, at 31 Ocak 2011 18:55  

  • Yelelerini severim senin. Cabucak iyiles, guclu ol lutfen. Bir bilsen nasil aciyor kalplerimiz sizlerin keyfi yerinde olmadiginda...

    By Blogger ayçobanı, at 31 Ocak 2011 18:58  

  • Cancan'a sağlıklı günler, uzuuun ömürler...

    By Blogger cenebaz, at 31 Ocak 2011 19:04  

  • Çok sevindik. Cancan'ı burnundan öperiz.

    By Blogger Lucy and the Puppies, at 31 Ocak 2011 23:49  

  • Yavas yavas iyilesmene cok sevindim Cancan'im.Insallah,en kisa surede tamamen iyilesirsin.Annecigine selam ve sevgiler.
    Nuray

    By Anonymous Adsız, at 1 Şubat 2011 00:04  

  • Bizim evdeki Zibid ve Pako diyorlar ki: 'Cancan'ımız, aman Annoya'nın çok dibine girme işlenirken falan, yoksa kuyruğuna veya patine basıverir görmeden, sonra tam iyileşeyim derken bir de kırıkla-çıkıkla uğraşma. Bizimki bize sık sık basıyor zira. Tabii çok dibine giriyoruz, kadın görmeden dönüveriyor, ciyaaaak pardon miyaaaavvv..Geçmiş olsun' Benden iletmesi Oya Hanımcım..

    By Blogger LEZZETLİ SOMUNLAR, at 1 Şubat 2011 00:42  

  • Sevgili dostlarım, Annoya'm bana sizlerin güzel duygularını okudukça çok mutlu oluyorum. İki gündür daha uzun yürüyüşler yapmaya, daha yüksek zıplamaya gayret ediyorum. Dün balkona çıkıp hava almak istedim mesela, çıkardı Annoya'm, sevincimden mırladım.
    ----------
    Minti'ciğim nereden koyulur ki o dediğin :(
    ----------
    Sevgili Zibid & Pako, Annoya'm ne Annem Kimsecik ne de benim kuyruğuma, patime filan hiç basmamıştır. Lezzetli Somun Teyze'me deyin ki, "Sen de dikkatli ol biraz ama. Sana hep ayak temasında durduğumuzu hiç aklından çıkarma ;))" Bir daha da bir yerinize basarsa atın tırmığı görsün gününü...

    By Blogger Oya Kayacan, at 1 Şubat 2011 09:28  

  • bu kadarla gelmiş geçmiş azıcık endişelendirmiş olsun canım cancan...
    sağlıklı uzun güzel bir ömrü olsun inşllah...
    tam tepesinden kızdırmadan öperim:)
    sevgiyle...

    By Anonymous Sedencik, at 1 Şubat 2011 18:21  

  • Korkarim bir kediyi gorup sevmekten oksamaktan ya benimle yasamaya karar verirse diye Kitty oyle iste zayiflayip, kusup gittiginden beri... Insanlarla kolay kolay kuramadigim baglari, o canlarla kurabildigimi anladigimdan beri...
    Artik bir kedinin evini paylastigi bir kadin olmadigim icin tansiyonum yukseliyor biliyorum...

    By Blogger Mehtap Pasin Gualano, at 1 Şubat 2011 22:39  

  • Zibid: ' Bizim annoya biraz hiperaktif, kendi sağını solunu da vurup vurup çürütüyor, yapacak bişey yok Cancan'cım, sağol yine de önerin için, söyleriz' :)))

    By Blogger LEZZETLİ SOMUNLAR, at 2 Şubat 2011 23:51  

  • Ben de bir kedi ev arkadaşı olarak, üzüntünüzü paylaşıyorum.sizi yaklaşık 1 aydan beri keşfetmiş bulunmaktayım.arşivlerinizde özellikle kimsecik in vefatını okuduğumda boğazımda düğümlendi birşey.

    By Blogger glz, at 3 Şubat 2011 13:03  

  • sevinçten mırlamanı severler senin....

    By Blogger nalan, at 4 Şubat 2011 14:59  

  • çok ama çok geçmiş olsun. acil şifalar dilerim.

    By Blogger daimamutfak, at 4 Şubat 2011 16:30  

  • Geçmiş olsuuuuuuun!!!!!

    By Blogger Tijen, at 5 Şubat 2011 16:02  

Yorum Gönder

<< Home