Kedili Mutfaklar

Pazar, Ocak 23, 2011

Hava gibi uyanmak

Eşi benzeri yok.  Fırtına kokusuna karışmış ilahi renkler duruyor karşımda.  Sabahın 'henüz' ışıklarında martılar uçuşuyor.      

Elbet ne güzel manzara, çeşit çeşit
Tanrı'nın doğal iyilikleri
tarihin insan yapımı eserleri,
limanlar deniz ve ufuklar ve sahiller...
Bazen o sahiller de ufuklar gibi
rengârenk ve ışıklı
..........
Rüya gibi çeşitli manzaralar,
ilahi rüya
bir yer ki bunun benzerini Allah görür ancak!

Erken kalkılmış, odaya müthiş bir barok yüklenmiş üstelik...

Godiva Crème Brûlée , kokusuyla evi basmış...

Bir Lüsyen sabahı daha. Sabahlarıma böldüğüm kitaptan sahife 346.


Eline diline aşk pek yakışan eski bir dostumu okumaktayım.

Havamdayım. 

Sağol Can. 




Can Dündar
Lüsyen


3 Comments:

  • Evinizin manzarasi mi bu? Eger oyleyse Cancan buna bakarak bile iyilesebilir. Muhtesem! Istanbul, herseye ragmen cok guzel bir sehir. Burnumda tutuyor ne zamandir...
    Cancan'a sevgiler, opucukler...

    By Blogger Unknown, at 23 Ocak 2011 14:57  

  • Bende Lüsyeni okuyorum bu aralar ve Abdülhamit'e inanamıyorum....

    By Blogger annelili, at 23 Ocak 2011 22:53  

  • Lüsyeni kaç kez elime aldım bıraktım... Ama sen öyle her şeye güzel demezsin kolay kolay... Demek ki okunacak Lüsyen...
    Biraz da O ilahi manzaradır beni İstanbula bağlayan...

    By Blogger laleninbahcesi, at 25 Ocak 2011 13:04  

Yorum Gönder

<< Home