Kedili Mutfaklar

Pazar, Haziran 11, 2006

Çikolata duvarlarım, sütlü çikolatalarım

Açıktan başlayalım da korkmayın! Koridorun sonundaki odalar, iyice sütlü kakao.

Koridor da aynı renk.


Yaşama alanımın en açık renkli duvarı. Aynadan görülen renk, en koyu duvarın bir açığı.

Aynadan görünen, bir açık dediğim duvar. Koyuya dönene kadar bir ara renk daha var.

En koyu çikolatam da bu.

Ye ye bitmez.

Not: Açık tonlarda pembeye kaçışlar bu kadar çok değil aslında, bildiğimiz bol sütlü kakao. Fotoğraflama hatam olmalı.

15 Comments:

  • siz çikolata, şokolade falan demişsiniz.ben hemen markete çıkıveriyorum 2.dk...alacaklarım var..:) kahverengi tadında...
    -güle güle oturunuz...çok şirin olmuş

    By Blogger birisinin yeri, at 11 Haziran 2006 20:21  

  • Cok sik olmus hersey, icine sine sine, tertemiz oturursun artik. Kedicikler de kendilerine gelir artik, garibanlar.

    By Blogger tata, at 11 Haziran 2006 22:56  

  • Kesinlikle çikolata..

    By Blogger Age35, at 11 Haziran 2006 23:29  

  • Çikolata renkli çikolata kokan duvar boyaları çıksa, mutfak çilek koksa...
    Benim odamın vanilya kokması gibi;
    Uzun zamandır ne zaman pc başına otursan, bir zaman sonra kalkıp vanilyalı, tarçınlı kurabiyeler yapmak, yemek istiyordum (üstelik tatlı kurabiyede hiç sevmem) ama burnumda pastanelerin yeni fırından çıkmış kurabiye kokusu, canım istiyor.
    Sonradan anladık ki; ne koktuğuna bakmadan aldığım mum yanmadığı halde buram buram vanilya kokuyor.
    E bide çikolata kokan salonumuz olsa...

    By Blogger kuzine, at 12 Haziran 2006 09:08  

  • Çok güzel olmuş! Seçenin de, boyayanın da ellerine sağlık! Sanırım "filli boya"nın böyle özgür bir renk elde etme yöntemlerinden yararlanılmış! Belki de başka bir yöntem olabilir! Ama inan çok güzel olmuş! Merakla bekliyordum çikolata renginden ne çıkacak diye... Bu kadar güzel ve asil olacağını düşünememiştim... Güzel bir "gol" yedim! Bu renge karşı tüm önyargılarımı önüme döküp düşünmeye başladım... Güzel ellere düşerse en düşünmediğim renk bile nasıl bir mucize renge dönüşmüş! Beni şaşıttın ve bugün yine senden bir şeyler öğrendim... Artık hayatımda "kahverengi"nin dışında bir "çikolata" rengi girdi... Seninle renk skalam çok daha genişleyecek; bundan eminim! Güle güle yaşa, sağlıkla yaşa yazları serin kışın sıcak çikolata evinde kediciklerin ve sevdiklerinle!..

    By Blogger Şirin, at 12 Haziran 2006 10:06  

  • Çok hoş olmuş renkler Oya abla. Güle güle oturun :)İçiniz açılsın, mutlu, huzurlu olun...

    By Blogger azna, at 12 Haziran 2006 10:18  

  • Güle güle kirletin, Annoyam. Çok güzel renkler seçmişsin, ağız sulandırıcı renkler:)

    By Blogger Doruk, at 12 Haziran 2006 10:42  

  • Baver korkuyorum, bu kadın beni şişmanlatıyor diye vazgeçme benden!

    Uydu ha Yolun Yarısı? Merakla bekliyordum bu yorumu.

    Kuzen'ciğim, addiction fena bişey! Kokulu silgileri bile yok ettiler piyasadan ya! Şimdi bu duvarlar gerçekten buram buram hot chocolate kokuyor olsaydı, beni hiç bir allahın kulu evden çikaramazdı öğlene kadar. Akşama doğru da alkol kokan odalara ihtiyaç duyardım tabii. En başta anason olmak üzere, üzüm çeşitlerini vantilasyon sistemi ile değiştirerek odaya yayabilecek bir durum. Sen de o mumu hayatından çıkarmaya bak. Yenmeyen kokulardan mum al, benim deniz kokulum, lavantalım falan gibi.

    Şirin'ciğim eksik olma, keyfime keyifler kattın. Sağol bütün güzel dileklerin için. Renkleri baş boyacı ben olmak üzere sağolsun Ali Usta ile birlikte ayarladık.

    Rügzan, Tata Teyze, Azna ve Burcu'ya da teşekkürler. Hepinizin beğenisi ile evim daha keyifli bir hal almaya başlıyor.

    By Blogger Oya Kayacan, at 12 Haziran 2006 12:26  

  • Güle güle oturun yeni odalarınızda. Gerçekten çok iştah açıcı olmuş duvarlar. Zaten "hiç aklımdan çıkmıyor ki" modunda olan biri için(yani ben) bu duvarlar çok tehlikeli. Her an aşırı çikolata yemekten zehirlenme geçirebilir insan.

    By Blogger cenebaz, at 12 Haziran 2006 13:42  

  • oya hanımcım, pek tatlı renkler bunlar...benim favorim olan sütlü kahve ancak. kışın bu güzel salonunuzda bol bol sıcak çikolatalar içersiniz inşallah :))
    (benim içesim geldi de o bakımdan!)

    By Blogger huysuz, at 12 Haziran 2006 17:13  

  • ÇOk da güzel olmuş,fakat tehlikeli kilo da yapar mı zamanla diye düşündüm bir an.Ama duvarlara bakarken ,benim aklıma çikolata değil de,kahve geldi belki de akşam kahvemi içmediğim içindir .Güle güle ,mutlulukla oturman dileğiyle.Sevgiler.

    By Blogger İpek Kuscu, at 12 Haziran 2006 22:25  

  • Çenebaz, zaten zehirliyim ben, söz konusu çikolatadan zehirlenmek olacaksa eğer. Hem de gülmekten katılıyorum, yahu her şey boş aslında n'aparsam yapiiim ben evimi çok seviyorum.

    Huysuz'cuğum kışa kadar ohoooo, sıcak çikolatanın mevsimini kaldıralım bence. Any time...

    Sana çikolata duvar beğendiremedim Çilek'ciğim, tamam buyur kahveye.
    Şakam yok boyatırım valla, alıştım!

    By Blogger Oya Kayacan, at 12 Haziran 2006 23:05  

  • ne mutlu sizin gibi harika birini bulmak:)
    eviniz çok lezzetli olmuş, çikolatanın tadı , rengi herşeyi başka zaten:) doyumsuz..

    By Blogger i!, at 13 Haziran 2006 20:36  

  • Amanin ben iki gun ugramadim neler kacirmisim!!
    HArika olmus duvarlar, en koyu renkli olan hani acimsi gibi olana bayildim, canim cikolata cekti:))
    Guzel, mutlu gunlerde otur Oya'cigim..

    By Blogger Hanife, at 15 Haziran 2006 02:09  

  • Kara kedin ve sen hoşgeldiniz sevgili İrem. Zift ve Zifir diye iki kapkara da bende var. Zift ön taraf, Zifir de arka bahçe kedilerim. Evimi lezzetli bulman hoşuma gitti...

    Yaa Hanife'ciğim senin yokluğundan yararlanıp neler yaptım bak. Vallahi ben de en çok en koyu çikolatayı seviyorum. Aslında Ali Usta'ya elimdeki %85 bitteri gösterip durdum ama, adam o siyah olur dedi çıktı işin içinden. Boyamadı yani!

    By Blogger Oya Kayacan, at 15 Haziran 2006 08:50  

Yorum Gönder

<< Home