Kedili Mutfaklar

Pazartesi, Ocak 15, 2007

Güzel haberler

(Nakışlı Şile bezi üzerinde, sanırım çok az kişiye nasip olmuş bir fındık, kalp şeklinde. Tek taraflı değil galiba fındıkla olan aşkım. O da mı bana kalbini verdi ne, ne dersiniz?)

Birinci haber fındığımıza, fındık kitabımıza dair. Oğlak Yayınları'ndan aldığım son haber Mart ayına planlandığımız, sarksak sarksak Nisan'a sarkacağımız. Bu sarkmalar benim suçum, üstlenmeden geçmemeliyim. Kendi kontrolum altında tutamayacağım bazı iyileştirme çabalarına girmek istedim. Nitekim, kontrolumda olmadığı için boşa çıktı bu çabalar. İş uzadıkça uzadı. Yine ilk adımlarımızdaki gibi daha mütevazi kitabımızla başbaşa kaldık.

Ancak şimdi inanıyorum ki, zaten doğru olan buydu. Başkalarının kanatlarıyla uçuşa çıkmamayı öğreneli neredeyse yarım asır olmuştu. Yine de yanıldım. Üzüldüm, sıkıldım, yüreğimi kastım durdum. Şimdi çok mutluyum ama. Fındık dalları yine yeşillenmeye başladığında, kitabımız kucağımızda olacak. Hayırlı kâr getirsin inşallah, hayır dualar alalım harcayacağımız yerlerden.

İkinci haberde ikinci kitap var. Yayınevimiz, bir sonraki kitabımız için çalışmalarımızı sürdürmemizi istiyor. Kabak çeşitleri üzerine kararlıydık değil mi?

Şimdi iş yine öncelikle hepimize düşecek. Marifet Teyze'miz www.marifetteyze.blogspot.com Vildan'ın kabaklı Tarifleri elde var bir. (Tabii tarifini kitabımızda görmek isteyenler, yine altına hak hukuk deyimleri içeren bir iki satır yazıp kendi eliyle gönderecek bize tarifini. Kimsenin tarifi izinsiz olarak alınıp kitabımızda yayınlanmayacak.)

Marifet Teyze etkinliği öncesi ve sonrasında hepimizin yaptığı yüzlerce kabaklı tarif var. Herkes arşivlerini tararsa, kabaklılarını bir araya toplarsa, biraz derler toparlar daha kitapça bir düzene koyarsa elde var iki.

Eh bir de dayanamayıp, "Şunu da bunu da yapalım," diyeceğiz tabii. Üüüüç.

Bu sefer fındığa başladığımız zaman gibi gafil de avlanmıyoruz çocuklar. Kabak kitabı çıkaracağımızı bile bile başlıyoruz bu işe.

Bugünlerde sevgili Burcu www.gelincikler.blogspot.com ile buluşup işin ciddi adımlarını nasıl atacağımıza karar vereceğiz. Uzaklardaki el, sevgili Zinnur www.bizimpastane.blogspot.com yardım için hazır, bekliyor. Sonra da aramızda yazışır, anlaşır ve de vira bismillah deriz...

İçimdeki gülücükler size yansıyor mu?

6 Comments:

  • oya, sana soracağım soruları zinnur'a sormuşum pardon: tarifler fotolu mu olacak? süremiz ne kadar? katkım ve yardımım nasıl olabilir? sevgiler... ayşem

    By Anonymous Adsız, at 16 Ocak 2007 02:16  

  • Ayşem, bu sorular toplansın, yine bir yazı ile cevap vereyim. Şimdilik herkes elinde olan biten kabak tariflerini bir araya ve bize yollamaya hazır hale getirse, içinden çok özel konularını ayıklasa... Böyle başlayalım bakalım. Burcu ile konuşup kararlı bir açıklama yaparız.

    By Blogger Oya Kayacan, at 16 Ocak 2007 08:58  

  • Merhaba,

    Kabak konusu ile ilgili olarak site de acacak misiniz ? adresini nedir ? sanirim o sitede zaman-konu gibi detaylari gorebilecegiz.
    gorusmek uzere

    By Anonymous Adsız, at 16 Ocak 2007 10:29  

  • oya merhaba mesajını geç gördüm, ben iki gün yokum döndüğümde detayları konuşuruz. ben de marifette yayınlanması gereken birşey olursa yayınlarım. hepimize kolay gelsin :)

    By Blogger vildan, at 16 Ocak 2007 19:37  

  • Ben ise bloglar arası Şeftalili tatlar yarışması düzenlemeye karar verdim. Ve bununla ilgili internette bir dergi çıkıcak.. Lütfen sitemi yanlız bırakmayın :) Siteme nickime tıklayarak ulaşabilirsiniz :)

    By Anonymous Adsız, at 21 Ocak 2007 23:50  

  • Bende bloglar arası Şeftalili tarifler yapıyorum. Lütfen ilgilenenlerin katılmasını rica ediyorum :) ... Siteye nickime tıklayarak ulaşabilirsiniz.

    By Anonymous Adsız, at 21 Ocak 2007 23:50  

Yorum Gönder

<< Home