Kedili Mutfaklar

Pazar, Haziran 17, 2007

Sen oyna Kimsecik sen oyna

Korhan Abi gelmişti. Annoya'nın başı bilgisayarla belaya girdiği zaman hızır gibi yetişir Korhan Abimiz. Bizi çok sevdiği söylenemez doğrusu ama birlikte oyun oynamamızı çok sever. Uzatma kablolarıyla bizi bir tek o oynatır.

Yeğenabimiz Aycan ve Gelinablamız Nurci'nin düğün filmini de seyretti gelmişken. Biz de baktık biraz tabii. Kendi düğünümden bazı anılar canlandı gözümde. Ben Karacan ailesine gelin gitmiştim. Kayınvaldem Cemile Karacan olur. Oğlu Ömer Karacan, damadı Mehmet Ali Birand Amca ve kızı Annoya'mın sınıf arkadaşı Cemre Birand Abla en yakın akrabalarım. Aaah ne günlerdi o günler.

Fır fır döndürüyor beni Korhan Abi. Başım dönmüyor ama. Sahi kedilerin başı dönmez miymiş? Herhalde dönmezmiş ki, nerelere tırmanıp iniyoruz öyle fütursuz hallerimizle.


Nerde kalmıştık? İşte o güzel düğünün ardından gelen balayımızda bu karaoğlana hamile kaldım hemen. Tek çocuk sahibi oldum. Aile efradı pek nazlı olduğum konusunda fikir birliği ettiler.

Öyleyim.

Annoya'm bir anlatsa şaşar kalırsınız.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home