Kedili Mutfaklar

Perşembe, Haziran 14, 2007

Temiz çamaşır...


"Temiz çamaşır mı? Bak anne, bir kaza geçirecek olsam zaten muhtemelen altıma sıçacağım."


Pansuman / Anaların kulakları çınlasın

Çocukluğumda en sık maruz kaldığım Annem Selma nasihatlerinden biriydi. Sokağa mutlaka tertemiz iç çamaşırları ile çıkılacak. Yepyeni olmayabilir ama tertemiz olmalııı, olacaakkkk. Ya Allah korusun bir kaza maza gelir de insanın başına...

Halâ bir dikkat pür dikkat ederim bu hususa. Hatta abartıp iç giyimin dış giyimle renk uyumu sağlamasını da ihmal etmem. Yeşili de olmalı kırmızısı da bu meretlerin, bulunsun bir kenarda.

Bu karikatür beni çok güldürdü. Hiç düşünmemiştim.

7 Comments:

  • ben de hep dikkat ediyorum dışarı çıkarken, ama neden, bilmiyorum? belki de bilinçaltıma işlemiş bişi.
    güzel karikatür:-)
    sevgiler
    gorki

    By Blogger gezicini, at 14 Haziran 2007 15:17  

  • Karikatürü çok beğendim Oyacım. Bu arada kukuşatu tarifiyle ilgili yorum bırakmıştım, gördün mü acaba?
    Sevgiler

    By Blogger Selen, at 14 Haziran 2007 18:12  

  • Öldüm gülmekten, ben de aynen dikkat ederim hala, aman yolda basima birsey gelirse ic camasirlar temiz olsun diye...nereden kaldiysa. Bununla ilgili aacikli bir hikaye de biliyorum, fakat karikatürün bozulsun istemem. Gülelim daha iyi!
    Sevgiler

    By Blogger tata, at 14 Haziran 2007 18:57  

  • Değil mi Gorki, kafaya sokmuşlar bu meseleyi.
    ----------
    Sevgili Selen, yorumunu ve eklediğin tarifi tabii ki gördüm ve sana cevap da bıraktım. Yanyalı dostlar sağolsun. Tekrar çok teşekkürler. (Sarmısaklı Pazar yazısıydı...) Öptüüüm.
    ----------
    Tamam gülerken ağlamak da var ama, iyi ki yazmadın Tata. Bu karikatür bir süre daha beni güldürmeye devam etsim.

    By Blogger Oya Kayacan, at 14 Haziran 2007 21:54  

  • Oya Hanım,selamlar))sizi okumak çok zevkli.annenizin dediği(tabiki benim anneminde)çok doğru..ben,yaşadım,dışarda mide kanaması geçirdim..maalesef,kısada olsa şuur kaybı oldu..ve özür dilerim,insan kaçırıyormuş diye duyardım inanmazdım..inandım((eylül

    By Anonymous Adsız, at 16 Haziran 2007 20:44  

  • oya hanım selamlar))bende çevre kirliliği yüzünden mide bulantısı var...mesea dün bir hanımın çocuğu gitti ağacın yanına tualetini yaptı.ne iğrenç şey yaaa...inanamıyorum

    By Anonymous Adsız, at 21 Ağustos 2008 11:43  

  • ben bir salağımmmmm siz öküssünüzz heeeeee iğrençsin oyaa boklu oya haaaaaaaaa

    By Anonymous Adsız, at 21 Ağustos 2008 11:46  

Yorum Gönder

<< Home