Kedili Mutfaklar

Salı, Ağustos 07, 2007

Madem ki varsın!


5 Comments:

  • Bu günler iyi günler.Neyseki Denizimiz var.Bir gün fabrikalar kurulacak deniz suyundan faydalanacagiz.

    By Blogger ERDIL, at 7 Ağustos 2007 11:50  

  • Hani biz gayretli Türkler denizleri de kuruturmuşuz gibi bir his var içimde.

    By Blogger Oya Kayacan, at 7 Ağustos 2007 14:04  

  • Ne kadar doğru söylemişsin Sevgili Oya, denizi de kurutur bizim gayretimiz. 17 halı yıkayıp zabıtayla kavga eden kadın "parası neyse öderim" demiş ya o hesap:(

    By Blogger Bocuruk, at 7 Ağustos 2007 16:01  

  • Bir kolera salgınıyla yitip gitmezsek o zamana kadar. Zaten temizlik konusunda şahtık şahbaz olduk, tam oldu şimdik.

    By Blogger Boncukçu, at 8 Ağustos 2007 08:59  

  • Bocuruk'çuğum, "Yumurta tavuğun götüne gelince," denir ya... Bizde uyarı, önlem, ceza hepsi bir arada. Algılama sorunumuz var zaten milletçe. O kadını suçlayamıyorum vallahi. Belediyelerin sokak çiçeklerini ölmeyecek kadar sulamasına da kızamıyorum ama işini bilmeyen belediyenin suyun tazyikini hesaplamadan yaptığı kesintilerle Ankara'ya sel bastırmasına ağlıyorum. Yağmur dualarına deli oluyorum, aklım almıyor. İstanbul için yapılan dua sonucu Trakya'dan zaten gelen yağmurlar, rüzgarın yön değiştirmesiyle geri döndü 8~} Şimdi de Ankara olmayacak dualara amin demekle meşgul. Hem bu dualar vilayet hesabına göre mi yapılmalıdır anlayamadım??? Çıkın Ağrı Dağı'nın tepelerine, Türkiye için toplu dua edin mesela, olmuyor mu? Veya daha küçültelim bölgeleri, herkes kendi mahallesi adına duaya çıksın!!! Böyle beceriksiz yönetimler yedi ve bitiriyor güzelim vatanımızı, millete diyecek lafım yok benim. Halı yıkayan kadıncıkların başına mı yıkacağız bütün meseleyi? Nereme dokunsan bin ahh var, öptüm seni...
    ----------
    Dün haberlerde izledim sevgili Boncukçu, hani gecekondu mahallelerini iyileştiriyorlar da yerlerine kat kat binalar dikiyorlar ya? Hani bakıp bakıp ne güzel diyoruz ya? İşte o apartmanların lağımlarının nasıl da açıktan açıktan aktığını, o caaanım çocukların lağım suyuna neredeyse akarsuya kavuşmuş gibi davrandıklarını... gördün müüüü? Salgın hastalık davetiyeleri zaten alt yapısızlıklarımızla çıkarılıyor peyderpey. Susuzluk da tüy dikecek.

    By Blogger Oya Kayacan, at 8 Ağustos 2007 10:23  

Yorum Gönder

<< Home