Kedili Mutfaklar

Çarşamba, Temmuz 23, 2008

Bir pansumanım var çocuklar...

Beşiktaş Kulübü, Almanya'da geçtiğimiz günlerde dünyaya gelen ve tüm dünyanın ilgi odağı olan biri siyah, diğeri ise beyaz ten renkli ikiz bebeklerin Türkiye'ye davet edildiğini açıkladı. Siyah-beyazlı kulüpten yapılan açıklamada, Alman Stephan Gerd ile Ganalı eşi Florence Addo Gerth'in yeni dünyaya gelen ve farklı ten renkleriyle dikkat çeken ikiz bebeklerinin, İstanbul'a davet edildiği belirterek, ''Berlin'de yeni dünyaya gelen biri siyah, diğeri beyaz renkli ikiz bebekleri, Yavru Kartal dergimizin üyesi yapıp, Türkiye'ye davet ediyoruz'' denildi. Ayrıca, aileyle birlikte Türkiye'ye davet edilecek ikizlerin, BJK İnönü Stadı'nda bir maç izlemeleri sağlanacağı kaydedilirken, Kartal Yuvası mağazasından ikiz bebekler için hazırlanan çocuk ürünleri setinin de Berlin'e gönderileceği kaydedildi. İkiz bebeklerin resimlerinin, Yavru Kartal dergisinin 15 Ağustos'ta piyasaya çıkacak olan sayısında kapakta yer alacağı bildirildi. (Her yerde çıkan haberlerden biri)

...Beşiktaş'a önerimdir...

- Haydi yap yap...


Pansuman

Obama Beyaz Saray'a girerse, farklı renkleriyle dikkat çekecek olan Saray ve Sakin'inin BJK ürünleriyle yeniden tefriş edilmesi / giydirilmesi ve de beyaz ortamda ailece çekilecek siyah beyaz fotoğraflarının mümkünse çocukların göremeyeceği bir yerde kapak yapılması vessaire vessaireeee...

8 Comments:

  • Ay hakkaten Oya' cım ya..Obama seçilirse Beyaz Saray' ın adı değişir mi acaba?

    Ne alaka diye soran olursa.. saçmalamanın ölçüsü ve insafı olmayan bu ülkede bi de ben saçmalayayım dedim :)

    Agarta diye hatırlayamıyorum bir türlü.. Arog geliyor nedense aklıma..

    By Blogger Çiğdem, at 24 Temmuz 2008 13:28  

  • Yok canııım, akla kara daha iyi anlaşılacak. Dünya Bush'u arayabilir. (Bu yorumun altında ten rengi yatmıyor, aman ha yanlış anlaşılmasın...)
    Saçmalamak ne kelime, mesela bu sabah uyandığımda, 'erdinekon sardı yine korku vatanı a canım, susmayalım konuşalım dalga zamanıııı,' yı Münir Nurettin'den geçiyordum ;~}

    By Blogger Oya Kayacan, at 24 Temmuz 2008 15:21  

  • Süper gücü elinde tutanların kalbi kararıyor galiba:( Dışı ne renk olursa olsun...
    Ve gözlerinin rengi farklı olsa da , gözyaşlarının rengi aynı olan çocukları, anneleri ağlatıyorlar hep...
    İçim mi karardı nedir..

    Ama kalbime Beşiktaş'ımın kartalından başka kara yerleştirmem ben korkmayın:)

    By Anonymous Adsız, at 24 Temmuz 2008 17:18  

  • Taktın dilime yahu Oya :)))

    Tanrı gönlünün muradını versin e mi? :))

    By Blogger Çiğdem, at 24 Temmuz 2008 17:56  

  • Kararmayacak gibi mi Nüket? Çıkarlarının yüzde yüzüne uygun bir ortadoğu kurana kadar, o dediğin gözyaşlarında ne analar ne bebeler boğulacak. Kahretsin.

    Hahaaa, doğuşum Beşiktaş, dönme Galatasaray'lıyım. İki yılı aştı futbol safsatasına yan çizer oldum. Takım mı tarikat mı tartışmaları hele de tuz biber ekti. Amma ve lakin, Beşiktaş'ın siyah beyaz ikizleri reddi futbol konularımı aştı, gülmekten çakıldım yani.
    ----------
    Dilini sevsinler senin avukat hanım. Ne yapsam takamam diline, avukat dedin mi duracaksın şöyle bir. He mi? ...deee nereden çıkardın yaw diline taktığımı?

    By Blogger Oya Kayacan, at 25 Temmuz 2008 09:10  

  • Can kardes ben mevzuyu anliyamadim bundan sonra bizim bloglar siyah beyaz mi olacak !!!
    Sayg.sevg.

    By Blogger ERDIL, at 25 Temmuz 2008 11:35  

  • Mevzuu sadece Beşiktaş'a taktik vermemle başlayıp bitecekti aslında sevgili Erdil Bey. Siyah ve beyazdan nemalanma yollarını gösteriyordum onlara ki, olmazsa olmaz politikaya sardık işi. ABD'nin ulusal güvenliği için (!) Ortadoğu ülkelerini ziyaret eden Obama bana pek güvenilir gelmiyor doğrusu. Bizim blogları da siyah beyaz yapar mı yapar... Sevgiyle kalın...

    By Blogger Oya Kayacan, at 25 Temmuz 2008 12:18  

  • Erdi bahar sardı yine neş’e cihanı
    Eğlenelim raksedelim lale zamanı
    Açtı bu dem naz ile gül gonca-dehanı
    Dinleyelim bülbülü gel lale zamanı

    Fasl-ı bahar seyrine çık sen bize gel de
    Gönlümüzü şad edelim bezm-i emelde
    Bağda bahar sinede yar badeler elde
    Mey içelim eğlenelim lale zamanı

    Laleler geçeli çok oldu, üstelik bu şarkıyı en çok Modern Folk Üçlüsünden dinlemeyi severiz :)

    Bir de aklıma halk sokaklarda çılgınca eğleniyor hükümdarım hikayesi geldi.. Sözleri de dağda bahar olarak değiştirdim. İki gündür söyleyip duruyorum Oya' cım. Ne diyeyim ben sana ah ne diyeyim :)

    By Blogger Çiğdem, at 25 Temmuz 2008 14:50  

Yorum Gönder

<< Home