Kedili Mutfaklar

Cumartesi, Temmuz 05, 2008

Bir yaşıma daha girdim

Güzel olan yılların ardından bakakalmamışım. Gerekeni yapmışım. Ruhumun ve bedenimin bütün çağrılarını almış, yanıtlamışım. Böyle geçmiş 63 yıl.


Günlerden yine 2 Temmuz olmuş. Bir yaşıma daha basmışım. Yine sevinçle, yine duygu yüklü kutlamışım. Kaybedilenler, bulunanlar muhasebesinde terazimi dengelemiş, şükretmişim.


Ablam Hülya keyifliymiş. Hafiften çakırmış hattâ. Maytap sallıyormuş.

Mekan Yeğenim Aylin'imin bahçesiymiş. Yeğenim Aylin, Teyzesi Oya'nın gönlü kadar renkli bir ortam yaratmışmış. Yaptığı güzel yemeklere Annem Selma'nın patlıcanlı pilavı da eklenince midelerimiz lezzete doymuş.

Gelinim Nurci, Annem Selma..., nice keyifli kutlamalara.


Ooooohhh, çalkala Oya çalkala...


30 Comments:

  • Mutlu yıllaaaaaaaaaaar saaaaaaaaaaana.....
    Doğum gününü unutan Minesi...

    By Anonymous Adsız, at 5 Temmuz 2008 15:10  

  • Oyacanim
    "Sevdigin kadardır ömrün" demiş ya Can Baba,
    Bu anlamda sen hayata güzel bakışınla, tat alışınla, yüreğindeki sevgiyi (pişirdiğin yemege bile) yansıtışınla ömrü bitimsiz olanlardansın...
    Yaşamın bize verdigi bütün güzellikler ellerinde ve yüreginde doyumsuz lezzetlere dönüşüyor ve sende hiç saklamadan paylaşıyorsun. İnsan olmanın gereğini yerine getirenlerin azaldığı bugünlerde çölde vaha bulmuşçasına ferahlıyorum bu sayfaları gezinirken. Yüzyüze gelmesekte burada dost bir elin varlığını hissetmek çok güzel.
    Ne iyi ettinde doğdun, çok yaşa, sağlıkla yaşa, mutlulukla yaşa e mi?

    By Anonymous Adsız, at 5 Temmuz 2008 17:54  

  • Iyiki dogdunuz iyiki varsiniz.Sevdiklerinizle beraber saglikli,mutlu gunler dilerim.
    Sam

    By Anonymous Adsız, at 5 Temmuz 2008 18:27  

  • Niceee keyifli kutlamalar, sağlıkla çooook uzun yaşlara.

    By Blogger kuzine, at 5 Temmuz 2008 20:27  

  • nice nice yillara,saglik ve neseyle!

    By Blogger Isil Simsek, at 5 Temmuz 2008 20:46  

  • İyi ki varsın!
    Öptüm güzel yanaklarından Annoyacığım!

    By Blogger Şirin, at 5 Temmuz 2008 21:30  

  • Ben de size nice mutlu güzel yıllar diliyorum...

    By Blogger Naile, at 5 Temmuz 2008 22:00  

  • Sevgilerle dostluklarla geçecek nice yıllara Sevgili Annoya
    Öpüyoruz
    Minnoş & Boncukçu

    By Blogger Boncukçu, at 5 Temmuz 2008 23:21  

  • Can kardesimin 36 yasini candan kutlarim.
    Sevgiler saygilar.

    By Blogger ERDIL, at 5 Temmuz 2008 23:53  

  • Sevgili Oya, daha nice mutlu yeni yaslara, sevdiklerinle beraber...

    By Blogger zinnur, at 6 Temmuz 2008 00:04  

  • Böyle güzel yazılar yazan güzel yürekli insan doğum günün kutlu, yarınların hep aydınlık olsun. Kedili mutfaklar ve biz kendimizi bulduğumuz önemli buluşma noktamız
    saygı + kocaman sevgi bizden :)

    By Anonymous Adsız, at 6 Temmuz 2008 15:22  

  • Mutlu yıllar.

    By Blogger dyt.kelebekdiyeti, at 6 Temmuz 2008 19:16  

  • Geç bulup 'tühh' dediğim bu blog sahibesinin yeni yaşı da gelecek olanları da hep sağlıklı ve mutlu olsun.
    (benim gibi mutfak özürlü bir kadına bile sevgiyle okutuyorsunuz ya..ben ne diyeceğimi bilemiyorum)
    Sevgiler

    By Blogger Ece, at 6 Temmuz 2008 22:54  

  • daha nice mutlu , sağlıklı yaşlara Oya Hanım , hep sevdiklerinizle

    By Blogger laleninbahcesi, at 7 Temmuz 2008 00:29  

  • Sevgili Oya,

    Hep böyle mutlu olmanı, güzel yaşlar almanı diliyorum.

    Sevgiler.

    By Blogger munevver, at 7 Temmuz 2008 09:34  

  • Yeni yasınız tüm hayallerinizi gerceklestirecek yeni umutlar verecek ve pek tabiki yeni yeni tarifler denetecek saglığı versin.Bir yengec oldugunuzu nasılda anlamamisim.Hemde benle aranızda 3 gun olmasına ragmen:)

    By Blogger NiNo, at 7 Temmuz 2008 10:46  

  • mutlu yıllar sitemi dost sitelerinize eklerseniz sevinirim..ben sizin sitenizi ekledim

    By Anonymous Adsız, at 7 Temmuz 2008 11:46  

  • iyiki doğmuşsunuz...
    mutlu ,sağlıklı nice güzel yıllar olsun inşallah...

    By Anonymous Adsız, at 7 Temmuz 2008 13:01  

  • Mutlu yılların çoğalarak sürsün Sevgili Oya

    By Blogger Hülya, at 7 Temmuz 2008 15:07  

  • Günlük köşe yazarları turumda Serdar Turgut'un alıntıladığı "Günün Sözü"ne takıldım.

    "Bizi mutlu kılan insanlara müteşekkir olalım. Onlar yüreğimizin açmasını sağlayan bahçıvanlardır." Marcel Proust

    Hepinize müteşekkirim.

    By Blogger Oya Kayacan, at 8 Temmuz 2008 10:25  

  • nice yaşlara,güzel yıllaraaa...

    By Blogger siyap, at 8 Temmuz 2008 13:22  

  • Annoyammmmmm,

    Kendi kutlamalarımdan, görmemişim, kusuruma bakma ne olur:) Ben de yeni yaşımı karşıladım 3 gün 3 gece:))

    Umarım çok daha mutlu, sağlıklı, eğlenceli günler bekliyordur seni, hoşgelmiş yeni yaşın, nice güzel yıllara..... İyi ki doğmuşsun Annoyam.....

    By Blogger DİDEM ÖZCAN, at 8 Temmuz 2008 14:43  

  • Nice Mutlu Yıllara Oya,
    Sağlıkla, neşeyle, sevdiklerinle hep kolkola ol!
    Sevgilerimle,

    By Blogger Margot, at 8 Temmuz 2008 16:35  

  • Yeni yaşın kutlu olsun sevgili Oya'cım...
    Seni tanıdığım için mutluyum,sağlıkla kal Annoyam...

    By Blogger carpediem, at 8 Temmuz 2008 22:27  

  • Oya'cııım kutlu, mutlu olsun. Geç uğramışım, büyümüşsün o arada :) Moral dostum, nice mutlu yaşlara. Gelecek hafta p.tesi günü beni düşün ve en büyük morali yolla, tamam mı?

    By Blogger Yapıncak Gürerk, at 8 Temmuz 2008 23:33  

  • Nice yıllaarr

    By Blogger Nenoni, at 9 Temmuz 2008 12:33  

  • Sevgili Oya'cığım,
    Doğum gününü kutlar, nice güzel ve mutlu tekrarlarını dilerim.(uzun zamandır, bazı nedenlerden dolayı internete giremiyordum. o nedenle gecikmiş bir kutlama oldu)
    Senin gibi dünya tatlısı bir insanı tanıdığım için bana da kutlu olsun ve bütün seni sevenlere de.
    Sevgiyle kal.

    By Blogger ulku, at 11 Temmuz 2008 10:20  

  • Oya Hanım,

    Taa ekranın öte tarafından anlaşılıyor ne şeker bir insan olduğunuz...

    Mutlu yıllar diliyorum. İyi yaşayın, güzel yaşayın.

    By Anonymous Adsız, at 11 Temmuz 2008 18:10  

  • Sevgili Oya..

    İyi ki doğmuşsun, iyi ki biriktirmişsin bunca güzelliği içinde ve paylaşıyorsun bizlerle...

    Seni tanıdığım için çok şanslıyım!

    By Blogger kekik, at 24 Temmuz 2008 11:45  

  • Ne de güzel, halâ kutlanıyorum... Kırk gün kırk gece sürecek galiba. Teşekkürler sevgili dostlar, uzaklardan da olsa zımba gibi enerji katıyorsunuz hayatıma.

    By Blogger Oya Kayacan, at 28 Temmuz 2008 12:20  

Yorum Gönder

<< Home