Kedili Mutfaklar

Çarşamba, Kasım 26, 2008

Bir yıl aradan sonra...,

... iki yıl aradan önce


Yazı yazmak bir satır atmaktır ortaya, kafandan geçeni, öylesine... Sonrası gelir. Konu monu şart değildir. Bunu da sadece yazmayı bilenler bilir.

Üstün kabûl gören, yazı yazmayı bilenlerin her gün, 'artı' konulu yazılar da yazabilmeleridir. Ciddi 'corner' yazarları ve sistemli çalışan yazar taifesi böylesine yazarlardır. Mevzu varsa da yoksa da, yazı var.

Yener Süsoy* dostum rahmetliden öğrenmiştim bu işin böyle olması gerektiğini. Anlattığından değil böyle açık seçik, anladığım kadarından. Anladığımı anlayıp mutlu olmalarından. İki yıl olacak neredeyse gideli.
----------
Annem Selma'ya, "Yarın 27 Kasım, bir helva çekecek canım," dedim, "mutfağımın gülü, evimin bebeği, canımın içi Kimsecik'imin yılı oldu bak. Yapar mısın?" **
----------
Bir yıl aradan sonra, iki yıl aradan önce...; neden birlikte düştünüz aklıma bilir misiniz?

İkinizden de o kadar çok şey öğrenmişim ki...



* http://kedilimutfaklar.blogspot.com/search?q=yener+s%C3%BCsoy
** http://kedilimutfaklar.blogspot.com/search?q=kimsecik+art%C4%B1k+her+yerde




22 Comments:

  • Ama Kimsecik artık her yerde demiştiniz ya zaten, inanın benim içinde öyle.

    Selam olsun Kimseciğe...

    By Blogger ruhdagı, at 26 Kasım 2008 21:51  

  • Geçen gün kedili mutfak arşivini gezerken kimsecik gideli bir yıl dolmak üzere demiştim ve kulaklarını çınlatmıştım Oya abla. Biz kedi dostları için zaman farklı işler. Zira ayrılmaya değil kavuşmaya odaklanmışızdır bizler. Kaybettiklerimizin hatıralarına büyük saygıyla...

    By Blogger Pirate/Korsan, at 26 Kasım 2008 22:33  

  • Canım Annoyam, "İkinizden de o kadar çok şey öğrenmişim ki..." demişsin ya, galiba şu gelip geçici, yalan dünyada geride bırakılabilecek en güzel miras budur diyorum gidenler için...
    Güzeli, doğruyu gören, kadir kymet bilen bir çift göz tarafından sevilmiş, kıymet verilmiş olmaktan daha güzel ne var ki...
    Huzur içinde uyusun sevdiklerin.
    Nekahat dönemindesin, çok yıpratma e mi kendini... Çünkü onlar da seni izliyor ve senin için endişeleniyordur mutlaka...

    By Blogger dgül, at 26 Kasım 2008 22:42  

  • o kimsecik artık her yerde başlıklı yazınız var ya, zaman zaman aklıma gelir içim burkulur. Yazılarınızdan formunuza dönmekte olduğunuz anlaşılıyor, ne güzel. Sevgiler size

    By Anonymous Adsız, at 26 Kasım 2008 23:33  

  • Farzet hiç ayrılmadık
    Gözümde tütüyor
    Gözümü tütsülüyorsun hâlâ
    Hep birlikteyiz sanki
    Seninle ben ve DÜNYA


    CAN YÜCEL

    By Blogger Çiğdem, at 27 Kasım 2008 10:45  

  • Gelmis gecmis olsun Oya hanim.Hep saglikli olun insallah:)
    Sevgiler

    By Blogger Girls On Blog, at 27 Kasım 2008 11:53  

  • Biz de unutmadık seni kimsecik. Rahat uyu oralarda ve bil ki, anneni yalnız bırakmıyoruz.

    Birsen ve Prenses

    By Blogger Birsen Şahin, at 28 Kasım 2008 00:55  

  • Mekânları cennettir.Ben buna inanırım.Orada bir ayırım olmadan birliktedirler..Sizin adınıza Yener Bey sahiplenmiştir şimdi Kimsecik'i.Emanetiniz güzel ellerde hâlâ..

    Sevgiler.O helvada hepimizin eli var buradan...

    By Blogger Ece, at 28 Kasım 2008 10:03  

  • Gidenler, giderken yüreğimizin bir parçasını götürüyorlar, ya da tam tersi yüreklerini bize bırakıp gidiyorlar.
    Her iki durumda da zaman zaman sızlatarak, zaman zaman gülümseterek ve zamana inat hep büyüyerek yaşıyorlar içimizde.

    By Anonymous Adsız, at 28 Kasım 2008 10:36  

  • of annoyacığım offf:(((
    Unutulur mu yaşanlar ki o yaşananlar sevenlerleyse... Tanrı unuturmamış bak... Demek narkoz markoz seni hiç etkilememiş.. Buna sevindim hüzünlenirken sana bi yandan...
    İyi ki varsın gönlü güzel insan...

    By Blogger Şirin, at 28 Kasım 2008 23:02  

  • OYAcgm:) cok sukur.

    By Blogger KUGUU, at 1 Aralık 2008 20:06  

  • cok icim acıdı:( yasanan bu acı, ancak böyle güzel dile getirilebilir di.sımsıkı sarılıp öperim.
    arzum

    By Blogger ARZUM, at 2 Aralık 2008 15:37  

  • çok sevdiğim Oya hanım,sessizce bekliyorum..ama artık çok merak ediyorum..nasıl oldunuz?sevgiyle,sağlıkla kalınız nesrin

    By Anonymous Adsız, at 2 Aralık 2008 16:24  

  • sevgili Annoyam,
    büyük geçmiş olsun,telefon etmeye çekindim seni rahatsız etmeme adına,
    dilerim en kısa zamanda ayaklanır,
    resimlerini eklersin buralara ,
    seni seviyoruz sevgili Annoyam...
    kimsecik de mutludur oralarda...

    By Blogger carpediem, at 2 Aralık 2008 19:09  

  • aklım hep sizde..yüreğim pır pır..haber bekliyorum.nesrin

    By Anonymous Adsız, at 2 Aralık 2008 21:47  

  • Evimdeki yeni yaşam tarzından hayli etkilendim. Kendimce değil, çevremce oluşturulan ahvale uyum sağlayıp, bir o kadar da bedenimin çoğunlukla olumlu bazı da olumsuz hallerine sevinip üzülerek geçiriyorum zamanımı. Çokça yorgunum. Boş boş bakmaya meyilliyim daha çok, ne okumak ne yazmak var gönlümde, düşündüğümün tam da aksine! Bu da geçer...

    Ha bugün ha yarın geçer!

    By Blogger Oya Kayacan, at 3 Aralık 2008 10:25  

  • Canım Annoya,

    Geçiyor bunlar, geçer, geçecek... Sabır biraz daha.

    Çok özledim seni ama sabrediyorum bak..

    Öptüm kocaman

    By Blogger Çiğdem, at 3 Aralık 2008 12:41  

  • Dinlen Oyacan'ım,
    Ayağa kalkınca bir daha bu kadar dinlenmeye fırsatın olmaz emin ol.
    Bekleriz biz seni,
    Sevgiler

    By Anonymous Adsız, at 3 Aralık 2008 14:09  

  • anladım.nesrin

    By Anonymous Adsız, at 3 Aralık 2008 17:03  

  • Oya
    çok geçmiş olsun biraz geç gördüm inşallah herşey yolundadır şimdi !
    *
    *
    Kimsecik huzur içinde uyusun,annesinin onu hiç unutmadığını bilerek.....

    By Blogger vintage biscuit, at 4 Aralık 2008 01:13  

  • tam bir yıldır, kendi 11 kedim de dahil, hayatımda gördüğüm en güzel kedi olan Kimseciğin fotoğrafı laptopumun arka planı...gittiğini öğrendiğimde üzüntüyle birlikte hiç tüylerine dokunamadan yitirdiğim için dehşetli bir hasret duymuştum, hala duyuyorum..Kimsecik artık her yerde diye başlayan yazınız bir sevilenin ardından yazılacak en içli, en samimi yazıydı. unutmak mümkün değil.. yıldızlar üstüne doğsun Kimsecik...
    Oya Hanım, hiç karşılaşmadık, tanışmadık ama sizi geçen gece rüyamda gördüm. çok güzel, çok sağlıklı ve neşeliydiniz. gerçekleşiyor olmasına çok sevindim. sağlıkla kalın..

    By Blogger MUTLUKEDİLER, at 6 Aralık 2008 22:52  

  • merhaba kedi severim diyorsanız beklerim.

    By Blogger hamdivehusnucan, at 28 Aralık 2008 19:31  

Yorum Gönder

<< Home