Kedili Mutfaklar

Perşembe, Kasım 20, 2008

YATILI 5. Epizot

Gittim geldim...



Bu fotoğraf Çağlayan Florance Nightingale'de, 12 Kasım Çarşamba günü çekilmiş. An, dünyayla ilişkimin tam 24 (yirmidört) saat kesildiği preop hazırlık & uyuşturulma, kesimhane ve postop yoğun bakımdan odaya avdet ettiğim andır.

Nasıl ama?


Geçenler unutulur. Annoya'mın yokluğu bitti. Eve değneğiyle döndü, hani canadien diyorlar da daha havalı oluyor, onunla. Dün gece kafasında yattım keyfimden. Hiç rahat vermedim. Bana koydu bu ayrılık meyawwww, öptüm kokladım horladım, mırladım şükrettim horladım.

Evimiz biraz karıştı. Yani boşuna "Yatılı" tefrikaları yazmıyormuş bu kadın. Yetmedi yaptığımız hazırlıklar, bir de oturma odamızın ortasına hasta yatağı kurdular o yokken. Kafası kalkacakmış da, ayağı yükselecekmiş de. 6 (altı) hafta da böyle gidecekmiş vaziyetler. Karman çorman düzenleri sevmeyiz pek ama, Annoya'm, "Katlanacağız biraz," dedi, akan sular durdu.

Ben, "Yaz," dediğim zaman yazacak uzun uzun. Şimdi kafayı yemişmiş çünkü.

Hani kafam saman balyası gibi diyordu?

Kişnemese bari.


52 Comments:

  • ha şöyle, geçmiş olsun, hoş geldin!!

    hayati

    By Anonymous Adsız, at 20 Kasım 2008 14:10  

  • hoşgeldiniz, acil şifalar dilerim...

    By Anonymous Adsız, at 20 Kasım 2008 14:23  

  • çok çok gelmiş geçmiş olsun, inşallah birdaha yaşanmasın Oya Hanım, hoşgeldiniz, hoş buldum. Nesrin

    By Anonymous Adsız, at 20 Kasım 2008 14:24  

  • Annoya,
    Hoşgeldin, geçmişler olsun.
    Ekrandan giriverip sana sarılasım var, hep iyi ol sen. E mi?
    Öperim.

    By Blogger Margot, at 20 Kasım 2008 15:42  

  • Ah Oya' cım ah :))

    Seni seviyorum/uz başka ne diyeyim.

    Geçmiş olsun.

    HOŞGELDİN!

    By Blogger Çiğdem, at 20 Kasım 2008 15:42  

  • Hoşgeldin Oya abla, geçmiş olsun, ayağını dişleyebilir miyim:)))
    Nohut

    By Blogger Feride Nizamettin, at 20 Kasım 2008 15:44  

  • geçmişler olsun,
    sıhhatler olsun,
    keyifler olsun,
    gülümseyişler olsun,
    hep böyle kavuşmalar olsun,
    döndün ya Oyacan'ım,
    ŞÜKÜRler olsun:)
    seviyorum seni...

    By Anonymous Adsız, at 20 Kasım 2008 16:12  

  • Hoşgeldin Sevgili Annoya, Cancan'ın da gözü aydın.

    By Blogger Boncukçu, at 20 Kasım 2008 16:15  

  • çok şükür döndünüz , dualarımız sizinle

    By Blogger lydia, at 20 Kasım 2008 16:16  

  • Bu yorum yazar tarafından silindi.

    By Blogger Pirate/Korsan, at 20 Kasım 2008 16:28  

  • Geçmiş olsun Can Oya Ablam. Hoşgeldiniz. Can Can'ım sana da selam olsun

    By Blogger Pirate/Korsan, at 20 Kasım 2008 16:30  

  • Hoş geldin Annoya :)

    Bak bu nekahet dönemide mühim sen şimdi yattığın yerde rahat durmazsın bence :) acele etme lütfen.

    Ama mutfağa girdiğinde ilkten bulgur pilavı yap tamam mı? ne olur dumanı üstünde mis gibi.
    Bekliyorum bak.

    Bende Cancan olsam dibinden ayrılmazdım valla :)

    Çokca selam ederim.

    By Blogger ruhdagı, at 20 Kasım 2008 18:14  

  • Hoşgelmiş de hoşgelmiş.....
    Ben güya yarın ziyarete geliyordum...
    minesi

    By Anonymous Adsız, at 20 Kasım 2008 18:55  

  • Cok gecmis olsun Oya abla. Hosgeldin. Umarim hemencecik iyilesiverirsin.

    By Blogger ycurl, at 20 Kasım 2008 19:30  

  • Aaaay, ben toplantı bilmem ne peşindeyken Cancan'ım ne güzel haberler vermiş bize :))) Geç bilem kalmışım ben karşılamaya, hoş gelmişsin, ne de güzel gelmişsin Annoyam, çok özledik biz seni inan....
    Gitme bir daha e mi?...

    By Blogger dgül, at 20 Kasım 2008 19:45  

  • İşte bu kadar :)

    Şimdi yorulmaca yok, şımarmaca var, bol keseden, acele etmeden. Hoşgeldin Oyacanım.

    By Blogger Yapıncak Gürerk, at 20 Kasım 2008 20:45  

  • Annoyacim,çok çok geçmiş olsun.acil şifalar

    By Blogger Isil Simsek, at 20 Kasım 2008 21:49  

  • ANNOYACIGIMIZ, COK SEVINDIK EVINE VE CANCAN A KAVUSTUGUNA...
    COK CABUK, COK IYI OL EMI
    COK COK SEVIYORUZ SENI

    BACAKSIZ-TIGER-MESTAN-KARAOGLAN VE ANNELERI

    By Anonymous Adsız, at 20 Kasım 2008 22:26  

  • Geçmişler olsun Annoya, öyle hasta yatağında görmek içimi sızlattı.

    İyi baksınlar sana, en kısa zamanda iyileş, yine gülen yüzünü görelim.

    By Blogger kuzine, at 20 Kasım 2008 22:33  

  • çok geçmiş olsun, bir daha olmasın:(

    By Blogger elektra, at 20 Kasım 2008 23:46  

  • O resmin yerini en kısa zamanda keyifli bir yüz dolduracak. Oturma odası da eski düzenine kavuşacak.

    Hoşgeldin evine.Çabuk iyileşmeler diliyorum ve sevgiyle öpüyorum.

    By Blogger Ece, at 21 Kasım 2008 00:50  

  • Gecmis olsun, Oya. Bizi habersiz birakmadiniz ya, Cancan da sen de sagolun.
    Sevgi ve acil sifa dilekleriyle,

    By Blogger zinnur, at 21 Kasım 2008 07:18  

  • oya ablacim
    haber aldık ya senden :) gelmiş geçmiş olsun :)

    By Anonymous Adsız, at 21 Kasım 2008 08:55  

  • Oya Hanım, çok çok çok geçmiş olsun. En kısa sürede o canadienlerden :)) kurtulmanız dileği ile

    By Blogger cenebaz, at 21 Kasım 2008 10:57  

  • geçmişler olsun, hoşgeldin annoya partisi yapalım, kedisini kapan gelsin :)

    By Blogger misir, at 21 Kasım 2008 13:11  

  • :) Ban gelirsem yandınız valla içerideki dışarıdaki, fabrikadaki derken tır lazım beni taşımaya... Toplam 13 tane :))

    By Blogger Çiğdem, at 21 Kasım 2008 15:05  

  • Annoyam bugün de uğruyorum ziyaretine, umuyorum daha iyisindir, öptüm çok seni ve de Cancan'ı.
    Sevgili Çiğdem, ben sana gelsem :)))
    Hayal etmesi bile ne güzel; tam on üç taneeee.....

    By Blogger dgül, at 21 Kasım 2008 15:13  

  • Buyrun valla beklerim. Kedisini kapan Edremit' e gelsin partisi yapalım o zaman. Ama Annoya iyileşince ve Cancan ile birlikte :)

    By Blogger Çiğdem, at 21 Kasım 2008 16:27  

  • Sağolasın Çiğdem, tabii ki Annoya'mız ve Cancan'la, onlarsız olmaz da; şey, kedisiz olur mu?.... :(

    By Blogger dgül, at 21 Kasım 2008 16:57  

  • Oya'cigim,
    Cok, cok gecmis olsun.. Hosgeldin, cok sevindim fotografini gorunce..
    Umarim tez zamanda iyilesirsin..

    By Blogger Hanife, at 21 Kasım 2008 17:07  

  • Hoşgeldin.Geçmiş olsun.

    By Blogger Nenoni, at 21 Kasım 2008 18:38  

  • Çok geçmiş olsun,yüzünüz hep gülsün..Cancan'ın da gözü aydın...

    By Blogger MUTLUKEDİLER, at 22 Kasım 2008 00:19  

  • Hoşgeldiniz.
    En önemli ve zor kısmı atlatılmış artık.Çok geçmiş olsun ,acil şifalar diliyorum.

    By Blogger DREAMER Elif GÜNEŞ, at 22 Kasım 2008 02:35  

  • Oya'cığım, Oya'cığım,
    Evine hoşgeldin. Kollarımı 5-6 metre kadar açıp kocaman kucaklıyorum seni ve en kısa zamanda iyileşmeni diliyorum.Sevgiyle kal.

    By Blogger ulku, at 22 Kasım 2008 10:09  

  • Gece uğultularıyla uyuttu beni. Sabahına, sanki çılgın bir ressamın fırça darbeleriyle köpürttüğü dalgalarla kucaklaşan
    Ahırkapı Feneri'ne karşı, mis gibi bir bu sabah çayı... Fırtına.
    ---
    Kızanlar, üzülenler oldu, haklılar da...; senelerdir kahyâsı olmayan keyfimden saçtığım neş'eme denk düşmedi çünkü. Onu kaldırıp yerine keyifli bir Annoya koymam istendi... Fotoğraf.
    ---
    Kalmalı, kalacak. Sağlık gitgellerinin ne menem fırtınalar olduğunun göstergesi olsun diye. Bir dizesine, "Bir demli çay, bir poğaça tazesinden," diye yazdığım şiirimi mırıldanamadığım günlerimin anısına... Çaresizlik.
    ---
    Hepinizin, günlerdir, sevginizle / inançlarınızla / duygularınızla neye destek verdiğinizi hatırlamamız anısına..., çaresiz bir fırtına fotoğrafı. Çok mudur?
    ---
    Elimden geldiğince, bedenimin gücü yettiğince iyileşeceğim merak etmeyin.
    ---
    Çok hoş buldum, çooook.
    ---

    Yazının yanlışı şudur: Salı yatış, Çarşamba ameliyat, dolayısıyla fotoğraf Perşembe günüdür Perşembeeee.

    By Blogger Oya Kayacan, at 22 Kasım 2008 12:06  

  • Her şey hayata dair Oyacan'ım.
    Ne fırtınalar ne kasırgalar atlatıyoruz herbirimiz,
    bazen bedenimizde, bazen ruhumuzda.
    "Yüreğin ne kadar şık sen ondan haber ver" dediği gibi şairin,
    senin yüreğin öylesine şık, ruhun öylesine ışık ışık ki,
    gerisi CAN sağlığı...

    By Anonymous Adsız, at 22 Kasım 2008 18:11  

  • Şükür kavuşturana... Tanrı seni sevdiklerine bağışlasın Annoya!
    Başımızdan hiç ama hiç eksik olma emi.. Buralar bile sensiz çekilmiyor oralar nasıl olmuştur kimbilir. Cancan'ı anlıyorum az da olsa...Nasıl özlemiştir seni elbette... Ayrılmayın bi daha...

    By Blogger Şirin, at 23 Kasım 2008 10:25  

  • Can kardesim bu gün Pazar kahvalti
    sofrasi biraz gec kuruldu.Hanimla basbasa oturmus kahvaltiya basladik ki soframiza iki misafir daha katildi.Sevgili Oya ve Can Can.
    Nasil diye soracaksin kardesine.
    Sanal Dünyasi degilmi bu TRT INT.
    Sizden bahs ediyordu hemde Sitenin en duygulu noktalarini anlatarak.
    Hemen koltuklarim kabardi hanima döndün iste sana anlattigim can arkadasim bu diye.
    Tekrar gecmis olsun kardesim.
    Haberin olmadan bu Pazar soframizdaydin.
    Sevgiler-Saygilar.

    By Blogger ERDIL, at 23 Kasım 2008 13:19  

  • Çaresizliğin ne olduğunu öğrendim Annoya hem de en acısını.
    Yine böyle sağlık gitgellerinden olacağını, yine alıp evimize döneceğimizi sanıyorken öyle aniden birdenbire hem de iyiki doğdum ben dediğim gün.
    Baba olduğu gün, babamızı kaybettik.
    Acım tazelendi, içim sızladı, kopan fırtınalar tekrar tekrar yaşandı.
    En kısa zamanda iyileşmen dileğiyle.

    By Blogger kuzine, at 23 Kasım 2008 14:03  

  • Oyacığım,
    Kocaman geçmiş olsun!
    Fusun, Papatya, Miki, Arap, Benek, Maviş, İrma, Ginger, Kollie Balie ve de Bruno(kara köpek) Akıncı

    By Anonymous Adsız, at 23 Kasım 2008 18:43  

  • Fırtınalardan sonra mutlaka güneş doğacaktır Annoyam, sen döndün ya, bizlerin evine doğdu bile güneş... Senin evine de, gelişinle illa ki doğdu, yüreğine doğması ise tez zamanda olcaktır inşallah...
    Yaşama hep sıkı sıkı tutunduğun ellerin, şimdi daha da sıkı sarılacak biliyorum, yaşam böyle çünkü, önce acılar sonra da çareler gelecek. Gönlünü üzme ne olursun...

    By Blogger dgül, at 23 Kasım 2008 19:38  

  • Sevgili Oya hanım,

    Çok geçmiş olsun. Umarım şimdi daha iyisinizdir.

    Bir an evvel sağlığınıza kavuşmanz dileklerimle.

    Sevgiler,

    By Blogger IŞILCA TATLAR, at 23 Kasım 2008 23:21  

  • Biz ancak uğrayabildik Prenses'le, kusura bakma geciktiğimiz için Oya'cığım, yeni döndük yazlıktan. Umarım artık daha iyisindir ve en kısa zamanda ayaklanırsın.

    Sağlıkla kal
    Birsen ve Prenses'ten sevgiler

    By Blogger Birsen Şahin, at 24 Kasım 2008 00:43  

  • Acil sifalar!

    By Blogger pigmelerle.dans.eden, at 24 Kasım 2008 07:45  

  • çok geçmiş olsun oya hanım

    By Anonymous Adsız, at 24 Kasım 2008 09:54  

  • çok sevindim:))

    By Blogger endiseliperi, at 24 Kasım 2008 10:34  

  • geçmişler olsun, blog unuzun takipcisiyim.
    umarım en kısa sürede ayağa kalkarsınız
    sevgiler

    By Anonymous Adsız, at 24 Kasım 2008 11:23  

  • Canım Oya'cığım,şimdi öğrendim bende tesadüfen..Çok geçmişler olsun..Umarım en kısa zamanda eski sağlığına kavuşmuş olursun..Sana yatmak yakışmadı dünya tatlısı..)

    Yanağından öpüp sevgilerimi gönderiyorum..

    Gül

    By Anonymous Adsız, at 24 Kasım 2008 14:00  

  • oya ablacım çok geçmiş oldun.
    muck muck :)

    By Blogger dyt.kelebekdiyeti, at 24 Kasım 2008 17:38  

  • Oyacigim, bugun telefonunu caldirirken kaygili idim; dogru bir zamanda mi ariyorum, acaba istirahat mi ediyor, rahatsiz ediyor olabilir miyim diye. Fakat yine de seni telefonla aramaktan kendimi alikoyamadim, cunku desperately sesini duymak istedim.

    Gundelik routine programina cok kisa bir sure icersinde donecegin hissim daha da kuvvetlendi, seninle kisa konusmamizdan sonra. Ameliyat sonrasi gostermekte oldugun progress, ses tonun, bana bunu soyledi. Cok mutlu oldum.

    Her zaman nese dolu mutluluk haberlerini duymak, okumak dilegiyle ve de ozlem ve sevgilerimle simdilik hoscakal...
    Naz.

    By Anonymous Adsız, at 24 Kasım 2008 20:21  

  • Çok geçmis olsun.. iyi olmaniza sevindim :)
    Evinize hosgeldiniz..

    By Blogger Asortik Krep, at 24 Kasım 2008 21:58  

  • Cok gecmis olsun. Allah sifa versin. En kisa surede iyilesmeniz dilegiyle...

    By Blogger Ebruli, at 25 Kasım 2008 15:31  

Yorum Gönder

<< Home