Kedili Mutfaklar

Salı, Kasım 25, 2008

"Sepeti koluna, herkes yoluna..."

Öf beeeee... Son verdim işine. Bohçaladı pılıyı pırtıyı, yallah.

Şu YATILI Epizotlarını yazan kadını diyorum. Saldı da saldı kendini. Önümü toplasalar, arkama yaysalar, başıma koysalar, kıçımı silseler... Hadi diyelim ki geçirilenlerin gereğindedir çoğu, bazıları da buldumcukluktan oluyor vallahi.

Annoya vardı hani, hatırlarsınız. "Dönsene," dedim. "Ne güzel geçinir giderdik seninle. Bak pişmanım, affet. Sensiz olamıyorum."
Yanımda şimdi. Tuttu elimden.
Son sürat iyileşiyorum.
Güzel günler pek yakında, yine bu ekranda!

9 Comments:

  • Maşallah, maşallah...
    Annoyamızı çok özledik biz çoook...
    Onsuz olmaz gerçekten de...
    Ağrılar, sızılar da çekip gitsin artık, üzmesin Annoyamızı.
    Sevgilerimle...

    By Blogger dgül, at 25 Kasım 2008 12:43  

  • Ben bu nalı tanıyorum :) Düzce' de bir at çiftliğinden :) Geçen gün izledim... Uğurlar getirsin Annoya' mız.. Sen hiç gitmedin ki. İyi olduğuna sevindik hepimiz.

    By Blogger Çiğdem, at 25 Kasım 2008 13:21  

  • Annoya'yı biz de özledik ama yatarak iyileşiliyorunutma e mi, kendine iyi bak.

    By Blogger Boncukçu, at 25 Kasım 2008 13:40  

  • Sevgili Oya'cığım,
    Yatılı Epizotlar yazan kadına söyle sen. Son yaşadıklarını pembe bir balona yerleştirip pencereden gökyüzüne doğru salıversin. Gerçekten, yapsın bunu.İnansın ,çok rahatlıyacak.

    Şimdi hoşgeldin Annoya.

    By Blogger ulku, at 25 Kasım 2008 14:26  

  • En kisa surede, cabucak iyilesmeniz dilegiyle. Tekrar gecmis olsun...

    By Blogger Ebruli, at 25 Kasım 2008 15:34  

  • Çok geçmiş olsun Oya ablacım. Evine döndüğüne sevindim, umarım çok çabuk sağlığına kavuşursun.
    Sevgiler..

    By Blogger Sibel, at 25 Kasım 2008 17:45  

  • Şükürler olsun,
    hoşgeldin Oyacan'ım...

    By Anonymous Adsız, at 25 Kasım 2008 19:02  

  • şükür))eylül

    By Anonymous Adsız, at 25 Kasım 2008 21:37  

  • Annoya bırakmasın elini hiç..
    Ekrana kilitlendim bekliyorum ben.
    Çok sevgiyle öpüyorum

    By Blogger Ece, at 26 Kasım 2008 01:16  

Yorum Gönder

<< Home