Kedili Mutfaklar

Pazar, Aralık 07, 2008

Bayramlık tabii ki, kısacık...

Engellenmiş keyiflerimi geri çağıra çağıra, tutukluk yapan aklımı ite kaka bayramı getirdim işte. Artık rakılarımı da koymaya başladım bazı akşamdan bazı akşamlara.

Dahasına az kaldı. Az kaldı darlanan yüreğimin ferahlamasına.

Hepinize diyeceğim şu ki, beni çok hoş tuttunuz. Ne elim yetti ne dilim sizlere iki satır etmeye..., bir şifa ikramını bile beceremedim.

Benim kadar zoru kolay edene iyi bir öğretiydi bu. Zor, bazı gerçekten zordur ve de zor aşılır.

Olsun. Aşılıyor ya, ona bakın.

----------

Bayram ikramım içinde kiraz likörlü sevgim olan bir çikolata.

Hemen atın ağzınıza.

10 Comments:

  • Oyacan'ım Kayacan'ım,
    Sen iyi ol, sağlıklı ol, huzurlu ol yeter ki,
    Daha çookkk bayramları sağlıkla ve sevgiyle gönül gönüle geçiririz inşallah,
    Likörün kadar şifalı, çikolatan kadar tatlı bir bayram olsun.
    Sevgiler sana ve bu yazımı okuyan tüm dostlara...

    By Anonymous Adsız, at 7 Aralık 2008 14:41  

  • Oya'cığım,
    Bayramlık çikolatandan ben de aldım. Dostlukla, sevgiyle, sabırla tatlanmıştı. Çok teşekkürler.
    Sana sonsuz sevgilerimi ve en iyi dileklerimi iletiyorum ve annenin ellerinden öpüyorum.

    By Blogger ulku, at 7 Aralık 2008 17:11  

  • Oyacan,
    İyi Bayramlar be canım...
    Çopçoğu gitti....
    Azı kaldı inşallah....
    Ortalık tenhalaşsın da inşallah hayırlısıyla....
    minesi

    By Anonymous Adsız, at 7 Aralık 2008 19:15  

  • sağlıklı,mutlu çokkk bayramlarınız olsun...bayram hatırına bir şey isteyebilirmiyim??mail adresimi biliyorsunuz..telefon numaranızı..yazsanız..çokmu istedim?inanın rahatsız etmem..nesrin

    By Anonymous Adsız, at 7 Aralık 2008 21:16  

  • gercek zor u boyle ogrenmemeni isterdi yurek ama bak sukur atlattin OYAcgm... Iyi bayramlar

    By Blogger KUGUU, at 8 Aralık 2008 10:33  

  • Öptüm o becerikli ellerinden Annoyacığım...
    Cancanı da sımsıkı kucakladım:)))
    İyi ki varsın...

    By Blogger Şirin, at 8 Aralık 2008 11:51  

  • Aldığım en güzel bayram çukulatasıydı :)

    Öperim kıymetli ellerinden Annoya'cım.

    İyi bayramlar.

    By Blogger ruhdagı, at 8 Aralık 2008 20:38  

  • Cok cok gecmis olsun, bir daha olmaz insallah.hepiniz bayramini kutlarim.
    Sevgiler
    Sam

    By Anonymous Adsız, at 8 Aralık 2008 21:27  

  • ANNOYAAAAAAAAA,
    BACAKSIZ, KARDESLERI VE ANNELERINDEN KUCAK DOLUSU SEVGILER VE KOCAAAAMAAAN OPUCUKLER...

    By Anonymous Adsız, at 9 Aralık 2008 18:03  

  • İyi bayramlar.
    Sevgiler..

    By Blogger Kedila ve Meşe, at 10 Aralık 2008 12:56  

Yorum Gönder

<< Home