Kedili Mutfaklar

Çarşamba, Aralık 17, 2008

Dekman

“Nereye gitti bu altınlar? Yastık altına. Ya kollarına takıyorlar, ya yastık altına atıyorlar. Halkımızdan şunu rica ediyorum, lütfen yastık altındaki bu varlıkları ekonomiye kazandırın. Bunları şirketlerimize koysak, güçlü şirketlerle ortaya çıksak kötü mü olur?" İmza Unakıtan *

Pansuman

Halk soruyor... O güçlü şirketleri kime satcaz sonra Sayın Unakıtan? Benim payıma avcumu yalamaktan başka ne düşcek?

*yazının tamamı http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/10584000.asp?gid=254

8 Comments:

  • Hayatımda koluma hiç bilezik takmadım,
    yastık kılıfımın içinde de annemin çocukluktan beri alıştırdığı minik bir lavanta kesesinden başka bir şey yok,
    ne olacak şimdi Oyacan'ım?
    kızarmı acaba Unakıtan amcam bana:)))

    By Anonymous Adsız, at 17 Aralık 2008 15:07  

  • Hee olur. Devletin malı deniz yemiyen domuz diye diye denizi tükettiler. Sıra geldi altınlara. Yakında 95 lik anneannemin koynundaki kesesinde sakladığı paraya da göz dikerler.

    By Blogger Boncukçu, at 17 Aralık 2008 15:27  

  • Altın dişi olanlar ağızları ile değil başka tarafları ile gülmek durumunda kalacaklar bu işe:)

    By Blogger Çiğdem, at 17 Aralık 2008 16:23  

  • Bu adamin bir de sehrimden milletvekili secilmis olmasindan utaniyorum!

    By Blogger ycurl, at 17 Aralık 2008 17:14  

  • Kuvvetli bir "La havle" çekiyorum.

    Bir insan bu kadar itici
    olabilir mi?

    Bozdurmuyorum ulen!
    Gelsin bozsun bakalım.

    By Blogger ruhdagı, at 17 Aralık 2008 19:01  

  • Oya Ablacım,
    Uzun zamandır sayfanızı ziyaret edemiyordum.
    Dün akşam Uğur Dündar'daki Gökçek -Kılıçdaroğlu karşılaşması ile ilgili kesin Oya Abla bir şeyler döktürmüştür derken aaaa bir baktım ameliyatlar, tedaviler; gerçekten çok şaşırdım ve üzüldüm.
    Hastalığının ciddi birşey olmadığını ve ameliyatla tamamen başından savmış olacağını ümit ediyorum.
    Eğer sizden esinlenerek karışık, farklı yemekler yapan bir ahçıya ihtiyacınız olursa lütfen haber verin.
    En kısa zamanda eski sağlıklı ve gümgür gümbür günlerinize dönmenizi diliyorum.
    Çook geçmişler olsun...
    Saygı ve sevgilerimle
    Yasemin (Kurukaymak:) Erzincan)

    By Anonymous Adsız, at 18 Aralık 2008 08:39  

  • Nüket'çiğim, en yoksulun bile vardır bir kara gün akçesi kenarında. Onu çıkarıp vereceksin işte. Yoksa kızar mı kızar tabii;~}
    ----------
    Boncukçu, çocukluğumda esas kendimi bulduğum zamanlar, erkek çocuklarla hoyratça oyunlar oynadığım zamanlardı. Halâ dalar giderim mahalle aralarında toz toprak içinde "dekman" oynayan haylâzları gördükçe. 95'lik anneannenin koynundaki keseye de Maliye Bakanı'mızdan deeekmaaan. Sökülsün bakalım paraları! Oyun oynuyormuş gibi sanki 8-(
    ----------
    Sıra altın dişlilere de her an gelebilir; kollasınlar kendilerini.
    ----------
    Biz Başbakan'ı çıkardık sevgili Curly!
    ----------
    ...ve la kuvvet...
    ----------
    Yapılacak yorum yok dün akşamın tartışması için. Ankara yola yine Gökçek'le devam ederse, o zaman Ankara'lılara diyecek sözüm olur ama. Sağlık ve sevgi sözcüklerin için çok teşekkürler sevgili kuru kaymaklı Yasemin...

    By Blogger Oya Kayacan, at 18 Aralık 2008 13:02  

  • Ne yani, farzedelimki bozdurdum.Ogullar evlenirken gelinlere kim gelip altin takicak?Nasil olsa adi Unakitan, herseyden yuzunun akiyla cikiyor iste.
    Sam

    By Anonymous Adsız, at 19 Aralık 2008 06:58  

Yorum Gönder

<< Home