Kedili Mutfaklar

Perşembe, Aralık 11, 2008

Kara mizah

Üstünden zaman geçse de üzerimden atamadığım şeyler olur. Takarım kafaya. Dolarım parmağıma. Sararım dilime. O çok sevdiğim eşek hayvanının yerine konduğumun farkındalığı bir yandan sevindirir beni, üzer diğer yandan.

Son takıntım Baykal ve CHP ve çarşaf ve şalvar dörtlüsü. Artık ne taraftan yanıp nereye döneceğini şaşıranların ağzına balı teknesiyle çaldı Baykal. (Görünmemek için örtünenleri, bir güzel dokunarak, elleye melleye rozetledi!) Koca koca uygar görüntülü adamlar, babaannelerinin çarşaflı fotoğraflarını gururla topluma sundu.* Çağdaş Türkiye'ye pek uygunmuş gibi. Kara mizah sanki.

Ben de bir Pansuman atayım dedim yarama. Aha Babaannem Hidayet Hanım kızı Halam Mürşide ile. Kırmızı uçlu Bahar cıgarası tütüyor elinde gel keyfime, kim takar baş örtüsünü saç bağını.

Fotoğrafı süsleyen torunlarından biri, Arzu Kuzenim.

* linklerini vermiyorum, buralara leke sürmemek için

10 Comments:

  • Anno'cum gene harika bir p a n s u m a n ...
    Resim 23 yüzyildan kalma...
    Anno foto montaj yapmis...
    Bizler cag atliyoruz.
    85 yilda carsafa dönüs.
    Erkek giyerse ona "Ninja" diyorlar.
    Bi tane aldim.
    Hanimi kandiramadim !!!
    CHP'yemi kaydetsem.
    "Kara .izah"

    By Blogger ERDIL, at 11 Aralık 2008 14:34  

  • Ohh eline sağlık, pansuman pek uymuş:) Ben de 50 yıl öncesine ait bi babaanne fotoğrafı basiim dur, hanimiş çarşaf:)
    Bu arada eski enerjine kavuşmana pek sevindik.

    By Blogger Boncukçu, at 11 Aralık 2008 20:04  

  • merhaba))yazılar gelmeye başladığına göe iyileştik))
    amannn,sakın ninja diyenlerin;birden çok hanımları var))nesrin

    By Anonymous Adsız, at 11 Aralık 2008 20:05  

  • Canım,

    Sene 1927 anneannem dedeme tek bir şartla kaçmış... "Beni çarşafa, kafese sokmayacaksın..." Ben eşarbı cenazelerde gördüm. Babacığımı yeni dünyasına yolcu ederken de hiç başımı örtmedim, zira fikrimin örtüsü yoktu, kitapsızım ama tanrıya dürüstüm hiç olmazsa diye düşündüm.

    Şimdi benim sülalemde de kapalı vardı diyenlere şe(y)talimle gülüyorum. :)) "Fikrim hür vicdanım hür değildi, hep 'mış' gibi yaptık, şimdi de ben bu geleneği sürdürüyorum" itirafı işte..

    Sonuçta Osmanlı kafalar.. Muhallebi çocuğu geleneği.. Bilmeyenler bir zahmet araştırıp öğrensin.

    Bilirsiniz belki de tarihin ilk gay türküsüdür...

    Hadi onlar adına hep beraber..

    Entarisi ala benziyooooor...
    Şeftalisi...

    By Blogger Çiğdem, at 12 Aralık 2008 00:52  

  • bence süper bir tarif olmuş eLLerinizé sağlık...

    By Anonymous Adsız, at 13 Aralık 2008 00:05  

  • buradasın:))

    By Blogger KUGUU, at 13 Aralık 2008 11:07  

  • Bu yorum yazar tarafından silindi.

    By Blogger Pirate/Korsan, at 13 Aralık 2008 19:09  

  • Canım benim tavrım, duruşum, görüşüm bu konuda o kadar nettir ki benim, fazla söze gerek yoktur. Şu devirde sağa sola, oraya buraya duruma göre davrananlardan sıkılmış, bunalmış, delirmiş durumdayım. Dolayısıyla senin bu yazının altına imzamı atarım.

    By Blogger Pirate/Korsan, at 13 Aralık 2008 19:19  

  • Baykal çarşaflaması hepimizi beynimizden vurdu Annoyacağım. Ne oldu da Baykal böyle oldu diye KARA KARA düşünür oldum kaç haftadır...
    Büyü mü yaptı Mahmut hocalılar acep :S... Hani insanın aklına her şey geliyor. Var bu çarşafın altında bi hesaplar kesin... Ama bize hiç uymaz.

    By Blogger Şirin, at 14 Aralık 2008 00:47  

  • şükür,iyisiniz))nesrin

    By Anonymous Adsız, at 14 Aralık 2008 20:15  

Yorum Gönder

<< Home