Kedili Mutfaklar

Cuma, Ocak 02, 2009

Şimdi kutlayalım mı?

Yılbaşı Özel boyunbağımı bağladım, günlerdir dolaşıyorum ortalıkta. Kırmızı, straslı... Annoya'm oralı değil. Koymadı beni gözünüzün önüne ki göresiniz ne biçim şıkım. Yarı keyif ya kendisi... Diğer yarısı sinir şey!

Derken dün sabah oldu. Baktım ki Ninem Selma toparlanmış, gidiyor. Annoya'mı iyileştirmese gitmezdi, biliyorum. İçime doğmuş sanki. Annoya'm da kontrola gitti, döndü. Doktor Amca sevmiş Annoya'mı. "Oh cici, oooh cici," yapmış kesip biçtiği yere.

Ben şimdi bu doktor amcam Azmi Hamzaoğlu'na köşemden esaslı bir teşekkür çakmaz mıyım? Yanı sıra bütün asistan abilerime, hemşire, hastabakıcı, personel, hepsi hepsi ile Ortopedi ve Travmatoloji bölümüyle ülkemin yüz akı olan Çağlayan Florence Nightingale Hastanesi'ne mırmırlamaz mıyım? Annoya'mın bacaklarını her gün her gün gelip hopidi hopidi çalıştıran Azmi Amca'nın fizyoterapist yardımcısı Pınar Abla'yı bol bol koklayıp yalamaz mıyım?

Annoya'm da artık iki ayağı üzerinde, az ama/ve güzel bir şekilde topallayarak dolaşıyor her yerde. Yakında arabasını da vıınnnn vıııınnnn vuuuuuu yapacakmış.

Ooooh beeee, straslı kırmızı boyunbağımın keyfini bugün çıkarmaya başladım walla...

15 Comments:

  • Off ya çok yakışmışş. Minnoşa nasıl takıcaz bunlardan Sevgili Cancan? Veteriner amcası alışmaz artık diyor, yavruyken takmalıymışız, doğru mu:(
    Sevgili Oya, çok geçmiş olsun,zor kısmını atlatmana çok sevindik.
    Öpüyoruz

    By Blogger Boncukçu, at 3 Ocak 2009 11:48  

  • ne guzel bir mail olmus bu, yasasinnn...
    vinnnn vinnnn yapalim OYAcagm. mck.

    By Blogger KUGUU, at 3 Ocak 2009 11:54  

  • İçim açıldı nihayet... Artık kötü günler geride kaldı değil mi Cancan?
    Annoya'ya bakmak artık sana düşüyor:P
    Eee ninen herhalde sana güvenmiştir değil mi:))
    Bu arada boyunbağında çok güzel... İyi günlerde kullan...

    By Blogger Şirin, at 3 Ocak 2009 12:38  

  • Sevindim sağlığınıza kavuşmanıza.
    Mutlu yıllar..

    Sevgiler..

    By Blogger Kedila ve Meşe, at 3 Ocak 2009 15:06  

  • çokk sevindim)))) sizi,iyileştirdikleri için bende o değerli sağlık mensuplarına teşekkürlerimi sunuyorum.sağlıkla,sevgiyle eylül

    By Anonymous Adsız, at 3 Ocak 2009 17:11  

  • Artık daha iyi olduğuna çok sevindim.
    Mutlu yıllar,sevgiyle kalın.
    Cancanın tasması da pek şık canıım.

    By Blogger Nenoni, at 3 Ocak 2009 17:19  

  • Yilin ilk guzel haberi cok sevindim. Mutlu yillar size ve herkese.
    Sam

    By Anonymous Adsız, at 3 Ocak 2009 19:43  

  • Çok şükür Cancan..
    2009'un ilk güzel haberini senden aldık..
    Umarım bu yıl hep böyle içaçıcı haberlerle geçer.
    Kırmızılar seni pek açmış söylemeden geçemeyeceğim.

    By Anonymous Adsız, at 3 Ocak 2009 20:01  

  • Gerçekten 2009un ilk güzel haberini almış olduk. Çok sevindik annoyanın sağlığının iyi olduğuna. Bu arada Prensesin tasması da eskimeye başlamıştı, pek güzelmiş bu. Biz de mi alsak ne? :)

    By Blogger Birsen Şahin, at 4 Ocak 2009 02:07  

  • Benim alışmak gibi bir sorunum olmadı Boncukçu Teyze. Annoya'm ara sıra takar bana. Çok da gevşek takar ki ben istediğim zaman çıkarır atarım... Cancan
    Galiba Boncukçu, galiba!!! Oya
    ----------
    Sırası geliyor Kuğu'cuğum. Az kaldı.
    ----------
    Şirin Teyze'm hiç merak etme. Çok güzel oynuyorum Annoya'mla; çok da güzel tırmalamaya başladım yeniden. Ufffken hiç tırmık atmadım, şimdi acısını çıkarıyorum.
    ----------
    Kedila'cığım teşekkürler, sana da sağlıklı ve mutlu yıllar.
    ----------
    Sevgili Eylül, iyi ellerde olmak kadar güzeli yok sağlığını kaybettiğin zaman. Bu da öyle bir düşeşti işte!
    ----------
    Teşekkür ederiz Nenoni, Cancan ve ben...
    ----------
    Teşekkürler Sam, her zaman yakından ilgilendiğin için.
    ----------
    Bizim de umutlarımız var iyiye doğru, güzele doğru sevgili Nüket.
    ----------
    Aa aaaa, halâ düşünüyor musun Birsen Teyze, renk renk tasmalar al Pamuk Prenses arkadaşıma lütfen. O güzele her şey yakışır.

    By Blogger Oya Kayacan, at 4 Ocak 2009 10:34  

  • Yazını bugün gördüm Annoyam ve inanmayacaksın ama, dün gece rüyamda seni gördüm biliyor musun? Seni ailenle birlikte bir uçağa bindirmeye gitmişiz 8-10 kişi kadar bir toplulukla. Bir sandalyeyle geliyorsun check-in'e kadar, sonra yürümek istiyorum diyorsun ve hepimizin şakın, endişeli bakışları arasında yakınlarınla birlikte, gülümseyerek ve rahatça yürüyerek biniyorsun uçağa bize de el sallayarak. Hatta devamında başka güzel şeyler de vardı senle ilgili ama burada uzun olur anlatmak. Uyandığımda senden iyi bir haber almayı bekliyordum ve yazını gördüm. Herşeyin daha iyi olmasına nasıl sevindim anlatamam, Cancan'cığımı o kırmızılı işlemeli boyunbağından, seni de yanaklarından öpüyorum. 2009 artık başka eziyet göstermesin diyelim biz de...

    By Blogger dgül, at 4 Ocak 2009 13:35  

  • Azmi Bey yaptı ise baştan beri olası en emin elde imişsiniz :-)
    Anneciğimin paramparça kolunuda o birleştirmişti, az emeği yok üzerimizde
    Geçmişler olsun
    Allah bir daha göstermesin

    By Anonymous Adsız, at 4 Ocak 2009 23:17  

  • Hemen kutlayalım Cancan hemen,,
    Oya'cığımızın iyi haberlerini ilettin bize. Sen çok yaşa e mi?
    Bundan sonra Annoya'n hızla iyileşecek ve 2009 çok çok güzel olacak.

    By Blogger ulku, at 5 Ocak 2009 00:53  

  • Oya' cım ne desem... .))) Şıkkıdı şıkkıdı oynayasım var sabah sabah... Dur ben müjdeyi önce Tatar' a sonra da bizim ekibe vereyim geleyim.

    Ohhhhh beeee şükürler olsun

    By Blogger Çiğdem, at 5 Ocak 2009 08:33  

  • Demet'çiğim çok şekersin... Sonunda rüyalarına da soktun beni, Allah iyiliğini versin 8~} Güzel olsun hep rüyaların, iyi haberler versin...
    ----------
    Evet evet, önce söylemek istemedim, "hata insanlar içindir", diye düşündüğümden. Ancak Azmi Bey öylesine dikkatli, öylesine bir başarı abidesi ki, şu anda diyebileceğim tek şey, "Yaratan ona el vermiş sanki."
    ----------
    Teşekkür ederiz Ülkü Teyze, ön sağ patimi yalayarak kutluyorum ben buradan.
    ----------,
    Selam olsun ekibe Çiğdem'ciğim... Tatar'ın da senin de yanaklarınızdan çokça öperim.

    By Blogger Oya Kayacan, at 5 Ocak 2009 09:28  

Yorum Gönder

<< Home