Kedili Mutfaklar

Pazartesi, Şubat 16, 2009

Şamfıstıklı avokado

Avokadolar kolesterol ve sodyum taşıyıcıları değillermiş! Şamfıstık da zaten kolesterolsüz, oradan yırttık bir kere. Sodyum gereksinimimiz içinse tuz ilave ediyoruz.

Yağ, ya yağdan yana nasıl bunlar? Bolmuş, ağızda kayışındaki yağsılığından belli zaten. Şu verdiğim bağlantıdaki tarifte yağ istemez diye hayli de sert bir çıkış var!* Bir çay kaşığı mayonezin içindeki yağ yeter haydi haydi, ve~lakin lezzete dair katkıları için az da sızmayı esirgemiyoruz.

Dövülmüş küçük bir diş sarmısak, keyfe kadar limon suyu da eklesek, iş oluruna vardı demektir.

Ben yine renk renge denk hallerimden yola çıktım ama, amma da yakaladım haaaa. Şamfıstıklı/ haydi kızdırmayalım Gazianteplileri antepfıstıklı avokado lezzetine, keyfine doyulmaz bir sürmelik oldu.

Ekmeğeydi, krakereydi sür sür ye.

* http://www.ekoses.com/ekolojikyasamportali/bpg/publication_view.asp?iabspos=1&vjob=vdocid,147538

6 Comments:

  • Annoyacığım hakkınızda dava açıcam yakında, diyet sabotajcısı diye, yazık di mi bana, her haftasonu blogunuzdan bir tarifi denemek ve tabii sonra da yemek gibi bir alışkanlık edindim.. :)))

    By Blogger Feride Nizamettin, at 16 Şubat 2009 16:23  

  • Pisi'cik, avukatım sağlam, hodri meydan. Mahkeme sana ömür boyu Annoya yemekleri yemek cezası verecektir. Uygulamada olan tüm diyetlere raaaağmeeeen.

    By Blogger Oya Kayacan, at 16 Şubat 2009 20:07  

  • ya nedir bu çektiğimiz hakkaten .... insan hissettiği kilodadır di mi ama :)

    By Blogger Feride Nizamettin, at 17 Şubat 2009 09:56  

  • canım ben de çok üzüldüm
    Gazanfer Özcana Allahtan rahmet diliyorum

    By Blogger MAVİANNE, at 18 Şubat 2009 18:16  

  • elinize saglik ,ben bunu denerim
    denemesinede azcik tadip birakamam ki. cokd a guzel gorunuyor kalorisine razi olucaz artik :))

    By Anonymous Adsız, at 19 Şubat 2009 01:34  

  • Evet Pisi'cik, ben 100 kilo hissediyorum kendimi ;~}
    ----------
    ./..((
    ----------
    Eh olacak tabii. Bir deneyen, bir de denemeyen pişman olacak.

    By Blogger Oya Kayacan, at 19 Şubat 2009 10:12  

Yorum Gönder

<< Home